32.fejezet

555 16 0
                                    

Jó pár hónappal a nászút után

                 
                       Augusztus 14

Az elmúlt 4 hónap maga volt az érzelmi hullámvasút.Egyszer lent egyszer fent.Nate-nek sokszor kellett elutaznia mert a munkája külföldre szólította.Így ugyan 2x annyi fizetéssel de fele annyi időt tudtunk együtt tölteni.De a babákért tettük.A szobák kész vannak.Harmónia.Ez a szó jut eszembe akárhányszor benézek a szóbákba.Tegnap léptünk be a 9. hónapba tehát bármikor szülhetek.Hivatalosan 19-e a Nagy dátum.De én már nagyon várom őket.Hogy végre megismerhessem,megfogjam,megpuszilgassam őket.Egy anya számára ez az időszak már nagyon nehéz.Legszívesebben bennék a korházba és megmondanám:MEGSZÜLÖK.De ez nyílván nem ilyen kérdés.Tehát az utóbbi idő a lázas készülősésről szólt.Ahogy a nagymamák megtudták hogy egy fiú és lány unokájuk születik úgy zokogtak hogy öröm volt nézni utána pedig mindenben segítettek nekünk.Minden készen áll.A nappalibam ott áll a kettős babakocsi.A kis ruhácskák behajtogatva a szekrényekbe.A kisbőröndöm a kórházba kész.Minden kész!És persze egy percig sem volt kérdés hogy természetes úton fogok szűlni.Szóval itt ülök a házikónkba,újságot olvasva és várom hogy Linda megérkezzen.Egy hónapja élet adott csodálatos,egészséges kislányának,Lisa-nak.Sokat gyakoroltam rajta az elmúlt egy hónapban.A nászút óta napi szinten beszélünk és bátran kijelenthetem Linda a legjobb barátommá vált.Mindig ott volt ha kellett,segített,tanított,letörölte a könnyeimet amikor azt mondtam:Linda én nem leszek jó anya ez nem megy nekem.Hányszor volt ilyen!De ő itt volt.Sose kaptam ilyen rendes barátot.Itt volt az ideje.Persze én is amiben csak tudok segítek neki.Volt hogy én vigyáztam Lisa-ra.Nate egyépként dolgozik ma(mint minden ember)ezért nincs itthon.
-Szép délelőttöt a kismamának!-kukkantott be az előszobából Linda-Indulhatunk?
-Persze!-pattantam(nyüszörögve felkászálódtam) a kanapéról és felvettem a szandálom és elindultunk.Hátul Lisa gőgicsélt.
-Akkor először benézünk a baba boltba és utána eszünk egy finomat-pillant rám.A mai napra ilyen programot terveztünk.A lényeg hogy együtt legyünk.Leparkorltunk a pláza ajtajába(Lindának ez a mániája hogy őt idézzem"Nem fogok gyalogolni a gyerekkel a kezembe")és elindultunk az üzlet felé.Mintha haza járnék úgy léptem be a boltba.Nézelődtem,sírtam.Csak a szokásos.Vagy egy negyed órát lehettünk bent amikor éreztem hogy nedves a padló a talpam alatt.Lenéztem.Fúú.Csak a magzatvíz folyt el.MÍÍÍÍ?!Úristen!Angela itt a pillanat.
-Linda!Linda!Linda!-totyogtam az üzletbe.
-Mi történt?-fordul felém egy kis babasapkát tartva a kezébe.
-Elfolyt-elég volt ennyit mondanom eldobta a sapkát,felkapta Lisa-t hordozóstúl,óvatosan kézen fogott és kilébdeltünk a plázából.Beültünk(rakott alám egy kispokrócot hogy ne legyen olyan az ülés)és egyből hívta Nate-et;
-Nate!Igen én vagyok Linda!Ott hagyod a munkád és hozod a bőröndöt!A feleséged szül!-és mielőtt bármit mondhatott volna lerakta.Egy szempillantás alatt satuféket vágott a kórház előtt és Lisa-val együtt kiszált és nekem is segített.
-Kérem a barátnőm szülni fog!Kérhetek egy kis segítséget?-fordult egy idős nővér felén Linda.
-Ó hogyne kedvesem jöjjön és megmutatom a szobáját!A szülészorvosa neve?-nézte a mappáját.
-Dr.Grey-fújom a ki ütemesen a levegőt.A fájások beindultak.
Kézen fogott és bevezetett egy kellemes szobába.
-Linda menj haza nyugodtan ez órákig tarthat!-néztem meghatva Lindára.
-Egy talottat se moccanok innen!Itt leszek veled!Szóltam Tony-nak is nemsokára itt lesz hoz kaját meg ilyeneket!Ne aggódj most te és a picik vagytok a legfontosabbak-fogta meg könnyezve a kezem.
-Angela,Angela!-kapaszkodott meg lihegve az ajtófélfába Nate.Láhatólag szétkapkodta magát.
-Szivem!Nyugodj meg!Add ide a táskát és vegyük ki belőle a szülős köpenykém-adtam lihegve az utasításokat.-Basszameeeg-ordítottam fel.Pokolian fájt és élentembe nem éreztem ehez hasonlót.Kirángatta az említett rubadarabot és bebicegett velem a fürdőbe.Segített átvenni.Visszafektetett az ágyra és vártuk hogy a doki megérkezzen.
-Itt vagyok Angela itt vagyok!-lépett be gyors léptekkel a szülész.-Önön kívűl még hatan szülnek az osztályon szóval kész őrültek háza!De fel vagyunk készülve.Remélem ön is!-kacsint rám.
-Teljesen!Nem félek!-morogtam a fájdalomtól.A doktor megvizsgált lent majd azt  mondta teljesen készen állok ezért elbúcsúztam Lindáéktól és Nate kezét fogva toltak el a szülőszobába.Minden készenlétbán állt.3 nővér mosolygott rám.Sürögtek forogtak körülöttem.Gyors ultrahangot csináltunk ami tisztán megmutatta:a kicsikéim is készen állnak.
-Nos akkor arra kérem Angela hogy gyűjtse össze az összes létező enrgiáját hogy világra hozzuk a babáit-mosolygott rám Dr.Grey.Már csak mosolygoni tudtam.-Ááú-nyögdécseltem.A lábamra fölött kifeszítettek egy kis zöld anyagot így nem láttam lent semmit csak a mozgolódó fejeket.A nagy pocakomat néztem.Hihetetlen ami itt most történik.
-Akkor arra kérem hogy kezdjük meg az első nagy tolást!És itt volt az a pillanat amikor minden megnyílt előttem és ahogy csak tudtam nyomtam.Az összes erőmet belefektettem.
-Nagyoon jó még egyet!
-Ügyes egy kis levegőt vegyünk!Hallottam a babák szívhangját.Ez volt az ami nagy erőt adott.És az hogy Nate a férjem ott állt fogta a kezem,nem ment ki.
-Jöhet egy naaaagy tolás!
A nővérek szaladgálatak,készülődtek.
-Már látszik az első buksija-mosolyog rám az egyik.Ez akkora löketet adott hogy magamtól toltam.Amikor elfáradtam fújtam egy nagyot és megint toltam.Ez megcsináltam még párszor és egyszer csak meghallottam a leggyönyörűbb dolgot a világon.Az első babám sírását...
-Óh úgy látom a fiú nagyon türelmetlen volt!-és egy pillanatra a kezembe adták a fiamat.Az apillanat amikor megfogtam az apró testét.Soha máshol nem lettem volna szívesebben.Azt akartam hogy örökké tartson ez a pillanat.
-Pici kincsem,életem hát sziaa!-könnyeztem meg a pillanatot és átadtam Nate kezébe.Láttam rajta hogy önkívületi állapotban van.Nekem pedig van még egy feladatom.Hogy a kislányunkat is világra hozzam!
-Angela ha a második picivel is ilyen tempót diktál egy óra alatt ön megszült!-szorítja meg a kezem a doktor úr.Lehunytam a szemem.Gyerünk Angela!Egyszer csak nyomtam!De úgy ahogy az előzőknél soha.Mély levegő és újra.Még egy és újra.
-Kint van a feje!-nézett rám meghatódva.Lehunytam a szemem.Itt vagyok a célban.Nem kell már sok és a pici lányodat is a kezedben tarthatod!
És nyomtam nyomtam és nyomtam.
-Egy utolsót Angela!Utolsót és megvagyunk!-kiáltották egyszerre.Hátradöntöttem a fejem,beharaptam a szám és megkezdtem az utolsó nyomást.Fájt.Úgy ahogy semmi más ezelőtt.De nem adhattam fel.Mert egy pillanagt múlva meghallhattam a kislányom erőteljes hangját.Mosolyogva,zokogva dőltem hátra.Ennyi volt.Megszülettek a babák!A mellemre rakták a lányomat is.A kicsi kincsemet!Felfoghatatlan.Semmihez sem hasonlítható.Olyan boldogság amit minden embernek át kell élnie.Így aztán délután 2-re mindletten megszülettek.Ott fogtam a lányom és idő közben megjött a hercegem is akit megtisztítottam.
Oda jött hozzám a nővér hogy leanyakönyvezzük a babák nevét.
Egymásra néztünk Nate-el.Már rég tudtuk a választ.
-A kislány neve?-kérdezte a nővér.
-Penelope Walker-mondtuk ki egyszerre miközben a a gügyögő babát néztük.
-És a fiú neve?-mosolygott ránk.
-Anthony Walker-mondtuk ki büszkén.Igazi férfi név.A Penelope pedig mindkettőnknek nagyon megtetszett ezért nem volt kérdés.Gyorsan megmosták lemérték Penelope-t is és így mindkettőjüket rám tették.Megetettem őket.Nem volt ellenükre.Elrendezték a lenti részeimezt majd amikor készen lettünk kitoltak a szobámba ahol már 2 kiságy volt bekészítve a babáknak.Linda ott ült Tonyval együtt és amint betoltak felpattantak.
-Milyen szép babák!-nézett könnyezve ránk és kézbe vette Anthony-t.
-Hát itt vannak az unokáim-lépdelt be sikítva anya,apa,Melinda,Jack és az egész család.Hoztak virágcsokrot,fotóztak,lufit adtak a kezembe és elkérték a babákat.Igaz elég keveset voltam velük de egy percig nem bántam hogy bejöttek.Sőt nagyon jól esett.Így aztán ott voltunk mi együtt Augusztus 14-én a nagy boldog család az újdonsűlt tagokkal.Penelope-val és Anthony-val.

🦋"A szülés az egyetlen vakrandi,ahol biztos lehetsz abban,hogy találkozni fogsz életed szerelmével!"🦋

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Onde histórias criam vida. Descubra agora