13.fejezet

1.1K 33 1
                                    


Éreztem hogy egy kocsiban ülök.A motor kis búgása csak mégjobban segített abban hogy mély álomba szenderüljek.Aztán lassítani kezdtünk.A vezetésmódból egyből tudtam Nate ül mellettem.Hirtelen megállt a kocsi.Kinyitottam a szemem.
-Megérkeztünk-súgja Nate a fülembe.
Kinyitottam az ajtót és lábra akartam állni de nem ment.Tehetelennek éreztem magam.
-Hohó nem,nem állhatsz lábra ilyen állapotba, majd én segítek-és egy mozdulattal felkapott,bezárta a kocsit és bementünk a házba.
Nate egyből az emeletre vette az irányt.Beléptünk a hálóba aztán a fürdőbe.-Nate én megoldom egyedül is nem kell...-tűrök egy tincset a fülem mögé.-Nem baj had segítsek.-lép közel hozzám.A hasamban egszer csak egy lepkefarm kelt életre.Ezernyi lepke.
-Nate de nem hinném...-egy csókkal félbeszakított.-Semmi olyat nem csinálok-néz rám nagy barna szemeivel.Úgy éreztem magam mint egy szende szűz lány.Pedig én ezen már rég túl vagyok.De mégis ez most annyira más.Mellettem lévő tükörbe néztem.Szörnyen fesettem.
-Jesszus!-sikítok fel.-Ne foglalkozz vele Angela,gyönyörű vagy!-simítja végig az arcomat Nate.Mélyen a szemembe nézett.
Mintha engedéjt kért volna.Én bólintottam egy picit.Levette rólam a felsőmet.A tekintete még mindig az enyémben volt.Kacéran néztük egymás szemét,mélyen,izgatottan.Mindent lassan és megfontoltan csinált.Levette a gatyámat és a zoknimat is.Ott ültem egy szál melltartóban és bugyiban.Nate oda sétált a kádhoz,megengette a meleg vizet és habfürdőt rakott bele.Aztán lassan vissza sétált hozzám.Legugolt elém.Végignézett a lábamon,a karomon mindenen.A sebeket kereste.- Hálisten nincs rajtad komolyabb zúzódás vagy seb.Azért holnap délelőtt elmegyünk orvoshoz.-És elkezdte csókolgatni a lábfejem és így haladt felfelé a combomig,a hasamig míg a nyakamhoz ért.Lassan felálltam így háttal voltam Nate-nek.Végigsimított a hátamon.Bizseregni kezdett a helyén.Kellemes érzés volt.Belecsókolt a nyakamba.Lassan kikapcsolta a melltartómat.Én lassan lehúztam magamról és a földre dobtam.Aztán közelebb léptem a kádhoz.Vissza néztem Nate-re.Ez a pasi lefagyott vagy én nem tudom mi van vele de eszméletlen ahogy bámul.Imádom.Írtó lassan elkezdtem lehúzni magamról a falatnyi bugyimat.Amikor megvoltam vele megint Nate-re néztem.Szemében,arcán rajta volt minden amit érez.Visszafordultam,beléptem a kádba és teljesen a víz alá buktam.Jó fél percig így maradtam aztán felbuktam a  alóla.Annyi hab volt a kádban hogy semmim se látszódott.Nate oda sétált a kádhoz és letérdelt mellé úgy hogy egész közel kerüljön hozzám.Mosolyogni kezdtem.Ő pedig végig mosolygott.Hogy húzzam az agyát újra lebuktam a víz alá.Aztán fel.Így ment ez míg egyszer csak megéreztem ajkait az enyémen.Sose csókolt még így.Minden benne volt.Hogy napok óta nem látott,hogy szeret,hogy velem akar lenni.-Ez a 3 nap volt életem legnehezebb 3 napja-leheli az ajkamra aztán elváltunk.
-Nekem is-hajtom le a fejem de ő gyengéden feljajtotta.-Én mindig itt leszek neked! Ez soha többet nem fordulhat elő,rendben?-néz rám komolyan.
-Rendben.-bólintok egy aprót.
-Hozok be neked ruhát-nyom egy puszit a vizes hajamra és kisétált a fürdőből. Addig én megmostam a hajam és magam.Lubickoltam egy kicsit aztán törülköző után néztem.Túl messze volt.Még az kell hogy hanyadt basszam magam.Abban a pillanatban jött vissza Nate de az én ruháimmal.
-Tudom mi a kérdés.Nos az eltűnésed után egy nappal teljesen el voltam veszve,nem aludtam mert nem tudtam stb. Aztán eszembe jutott hogy anyukád oda adta nekem a házad kulcsát ha esetleg kell.Abban a helyzetben nagyon is kellett.Habozás nélkül elmentem hozzád és ott aludtam egyszer.Olyan szinten megnyugtatott és kialudtam magam hogy másnap teljesen máshogy álltam hozzá a munkához.És akkor hoztam el ezeket.Tudom nem kellett volna kérdés nélk...-és nem bírtam tovább.Magamhoz húztam és elkezdtem csókolgatni az arcát,a száját kívánatosan,érzékien.
-Nehogy bocsánatot kérj!Ez a legaranyosabb dolog amit valaha hallottam-és mégjobban magamhoz húztam.Vizes mellkasom az övéhez ért ezért a pólója is olyan lett.Habos és vizes karommal átkaroltam a nyakát.Levette a pólóját.Fuuu most vagy képzelődöm vagy tényleg izmosabb lett!Levette a gatyáját is. Ott térdelt mellettem egy szál boxerbe.Én pedig gondoltam egyet és egy jó adag vizet ráfröcsköltem.-Héj,asszony!-szól rám harsány hangon mire nevetni kezdtem.Elkezdett bámulni és kihasznált egy olyan alkalmat amikor nem figyelek rá és boxerben behuppant a vízbe mire mégjobban nevettem.
-Nate te bolond vagy!-ütögetem a mellkasát.-Meglehet-kacsint rám.Fölöttem volt és kissé lebegett a vízben.Teste az enyémhez ért.Vizes haja az arcába lógott.Lassan átölelt hátulról és megcsókolt.Én követtem a példáját annyi különbséggel hogy a vállát fogtam meg.Hát nem mondhatnám hogy vissza fogtuk magunkat.A fürdő tele volt a kifröcskölt vízzel.Nate elkezdte puszilgatni az arcom,a hajam,a vállam és ajkam.Nagyon jó érzes volt.A víz alatt simogatott,csikizett és felfedező útra indult a tenyerével.Aztán egy 20 perc múlva meguntuk.
-Na gyere együnk valamit!Neked pihenned is kell!-emelkedik ki a vízből.Mivel a gatyája átázott olyan volt mintha ott se lenne.Minden látszódott Azta büdös...ez nem semmi.Férfiassága egy kissé felspanolt állapodban láttam a fürdőzés miatt. Villámgyorsan levettem róla a tekintetem.Nem mondom hogy rossz látvány volt sőt.Gyorsan magára tekert egy törülközőt ami a combja közepéig ért.A boxerét lehúzta alóla.-Legalább ezt már nem kell kimosni-és rám dobta.-Nateee-próbálok kiszálni gyorsan a kádból de nem megy.
-Na készítek valamit addig kapd össze magad-rántya ki az ajtót futva.Kiszálltam a kádból,megtöröltem minden porcikám,beleértve a hajamat, felkaptam magamra az egyik elnyűtt pólómat egy bugyival.Megkerestem a hajszárítót és bedugtam a konektorba.Halk búgással engedelmeskedett és meleg levegőt fújt a hajamra.Elkezdtem kifésülni aztán csak szárítottam.A tükörrel szemben álltam.Elképsztő.Sokkal jobban néztem ki mint egy órája.Hihetetlen mikre képes és mekkora ereje van annak hogy Nate-el vagyok.Hamar megszáradt a hosszú,mogyoróbarna hajam.Selymes volt és csillogó.Kiléptem a fürdőből és odasétáltam az ablakhoz ahonnan az egész város látható volt.Ezernyi fényben pompázott.Ránéztem a telefonomra(a táskámat és a kabátomat is elhoztuk természetesen)ami 21:11-et mutatott és december 18-at.Tehát tényleg 3 napig voltam fogságba.És életem legpokolibb napjai voltak.De már mindegy is.Pamela,Alízzal együtt a börtönbe éli következő éveit.Innentől kezdve pedig nem érdekel.Nyilván bennem marad ez az emlék de dolgozok majd azon hogy a lehető leghalványabbak legyenek. Fel kell hívnom anyát hisz holnap van Nick temetése és biztos aggódnak. Elléptem az ablakból és lementem a konyhába.
-Csak hogy itt vagy nézd mit készítettem  neked.Lasagne.Jó étvágyat!-ül le a mellettem lévő bárszékre.Én olyan jóízűen ettem mint ahogy soha ezelőtt.
-Szedek még neked-pattant fel egyből Nate amint meglátta az üres tányéromat.-Tessék egy pohár víz öblíts majd-lerakta,szedett és folytattuk az evést.Aztán megettük és bepakoltunk a mosogatógépbe aztán leültünk a kanapéra.-Fel kell hívnom anyáékat-mutatom fel Nate-nek a telefonom.-Persze hívd csak őket bár amikor a kocsiba voltunk akkor indulás előtt felhívtam őket és mondtam hogy holnap ott tudunk lenni és hogy épségben velem vagy-húz közel magához.-Akkor ne hívjam őket?-kérdezem kicsit döntésképtelenül.-De,dee a szüleid nem akarok itt intézkedni menj csak aztán úgy is van időnk.Mindenre.-villantja meg nekem sármos mosolyát.Én csak nevettem aztán bementem a legközelebbi szobába ami Nate dolgozójának tűnt.Megkerestem anyut és tárcsáztam:

Melody:-Édes kislányom csakhogy hívsz tudod hogy aggódtunk ezekben a napokban érted?Úgy sajnálom hogy ezt tették veled.Biztosíthatsz róla hogy apáddal annak a nőnek megkeserítjük az életét.Hogy vagy,hogy érzed magad?-hallom anya hangját a telefonba.Sose volt még ilyen.
Angela:-Anya biztosíthatlak róla hogy most már biztonságban vagyok és jól érzem magam.Nate-el vagyok-mondom ki halkan.
Melody:Kislányom az a férfi a lehető legjobb dolog ami életedbe jött.Ajánlom ő legyen az unokáim apja!-ordítja nevetve anyám a telefonba.Oké vissza tért a rendes Melody.
Angela:-Na de anya tudod hogy nem sietek el semmit.Tudom én is tudom és érzem és sose éreztem ilyet és szeretném ha komolyabb szintre lépnénk de ahoz ő is kell.Biztos akarja már egyépként csak na.Valami olyan jó dolog kezdődik aminek a feléről sincs most tudomásunk.-mondom szinte könnyezve a telefonba.
Melody:-Akkor én nem is zavarlak titeket kicsim dolgozatok csak azon az unokán de előtte az esküvőtökre kérek meghívót pusziii- és kacagva lerakta a telfont.Nem az anyám lenne ha nem ilyesmivel lobbizik már nálam.Mindegy.-Milyen unoka-éreztem kettő ismerős kezet a derekam körül-mire azonnal Nate-el szembe fordultam és még mindig láttam rajta azt a mosolyt.-Csak anya bepörgött-legyintettem mire elnevettük magunkat.-Ha nem is egyből egy unokáról,de magunkról beszélhetnénk.-húz nagyon közel magához a sötét szobában.Szeme és fogai világítottak a sötétben.-Én is erre gondoltam-kezdem el simogatni az arcát.-Angela...-hajol oda fülemhez.-Be kell neked vallanom valamit.Halálosan belédszerettem.És nem menekülsz tőlem.Az enyém vagy.Ha tetszik ha nem.-és ajkát az enyémhez érintette-Szóval innen nem menekülhetek?Fogva tartasz?-nézek rá kérdőn és kacéran miközben végighúztam az ujjam a mellkasán.
-Így ahogy mondod kedvesem!-és lassan elkezdte csókolgatni a nyakam-Én is így érzek irántad Nate.Nekem nem kell más férfi,nekem csak Te kellesz.-súgom kacéran a fülébe.Erre egy hirtelen mozdulattal felkapott és felmentünk a hálóba.Nem bírtunk tovább várni.Másfél hónapja lassan hogy csábítgatjuk egymást.Nate lerakott az ágyra.Aztán ő is rámászott és elkezdett felém mászni.Maga alá húzott.Tekintete olyan volt mint egy éhes tigrisé.Amikor teljesen fölöttem volt akkor lenézett rám.
-Te is akarod Angela?-súgja a fülembe.Halk sóhaj hagyta el a számat.
-Szóval igen-kuncog a fülembe és egy gyengéd mozdulattal levette rólam a pólóm.Elkezdte puszilgatni a felsőtestem.Közben én levettem róla a pólóját és a melegítőjét is nagynehezen lerángattuk róla.Úgy faltuk egymást mint ahogy még soha.Csodálatos dolog ha egy szerelem beteljesedik és két ember teljesen egyé válik.Nos ma éjjel mi is ezt tettük.Minden csók,minden pillantás,minden sóhaj csak erősítette az érzéseim.-Szeretlek Angela-állt meg egy röpke pillanatta Nate.-Én is is téged Nate,mindennél jobban-erre pedig csak hevesebb tempóba váltott.Olyan estében volt részünk amit valószínűleg sose felejtünk el...Az első közös éjszakánk.Innentől kezdve Nate-é vagyok.Ő pedig az Enyém!

Nagyon köszönöm mindenkinek aki itt van!Temészetesen jön a folytatás ami tele lesz izgalommal🙈

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang