Holnap után lesz az esküvőm.
A nap amikor megmondom Nate Walkernek,életem szerelemének,hogy szeretem és legyen velem életem végéig.
Nagyon izgatott vagyok.Életem legszebb napja lesz.
A tegnapi buli után Nate-el kómásan bedöltünk az ágyba.Nem érdekelt a kupi ami van a házban csak aludni akartam egy nagyot.Sikerült is.Másnap délelőtt 10 órakor nagy hangzavarra ébredtem.Lentről jöttek a hangok.
-Gyerünk tempósan ti mamlasz barmok mi lesz már megmondtam konyha után jönnek a fürdők hálók.Alaposabban Chad meg mondtam!-hallottam meg anyám hangját.NE!Ez nem létezik,nem ilyen nincs.Felkaptam a köntösöm.Nate még az ágyban szuszogott nem akartam felzavarni.-Mit csinál már a nagyitok megint?-simítom meg a pocakom és kiléptem a szobából,bezártam magam mögött az ajtót és lecaplattam a lépcsőn.
Ami lent fogadott az valami elképesztő volt.Ott állt a hármas atombomba.
Magie,anya és Melinda.Ez kész.Vagy 20 ember rendezkedett a házunkban.A tegnapi kupinak semmi nyoma nem volt,sőt.Ablakot pucoltak,felmostak,törölgettek,mosogattak,friss virágokat hoztak a vázákba.
-Jesszus anya mit műveltek?-dörzsöltem a szemem ingerülten.
-Nézd csillagom muszáj volt rendbeszedni a dolgokat.Holnap után esküvő a házatok pedig erdeti állapotában sem volt túl tiszta.Így hát hívtam annak a bandának a harmadát aki az esküvőtöket szervezi.Itt tisztaság lesz és rend.Meg persze megrendeltük a baba bútorokat is jövő héten jönnek!-tapsikolt Magie.
-A HARMADÁT?-ordítok akkorát hogy hirtelen mindenki megállt.-Mégis hányan szervezik az esküvőmet?Mennyien lesznek?És mégis mennyit fizettetek ezért?-akadtam ki teljesen.
-Kislányom állítsd me magad!Minden a legnagyobb rendben van.Ma szépen elmegyünk elrendezzük a ruhádat és ma már Elenáéknál alszanak a lányok és holnap úgy megyünk a lánybúcsúra.
-Erre semmi szükség én alszok Nate-el!
-Angela drágám a holnap utáni naptól fogva ti életetek végéig együtt lesztek nem baj az ha a bulizol egy jót az esküvő előtt-jött oda mellém Melinda
-Mégis mi a büdös franc folyik itt?-hallom meg Nate reggeli,mély,rekedtes hangját a hátam mögül.
-Hát látod a saját szemeddel is.Anyáink és Magie ide hívták annak a bandának a harmadát akik az esküvőnket szervezik,hogy kipicolják a házunkat.
-Nem is rossz-sétál le mellettem.
-Na ugye kisfiam!Viszont egyél valamit fürödjél és pakolj össze!Ugyanis mától 2 éjszakát a fiúl Zane-nél töltenek a lányok pedig Elenánál.Onnan megyünk legény/lánybúcsúra és esküvőre.Angela ez rád is vonatkozik!-mutogatott a levegőbe Melinda.
-Rendben-mondtuk egyszerre. Hirtelen egy szőrpamacsot éreztem a lábamnál.
-Jesszus isten mi a szar ez?!-kiáltok fel,de amikor megláttan hogy Pisze az és éppségben van akkor megnyugodtam.
-Gyere együnk müzlit-ültet le az asztalhoz Nate és elénk tett két tálat,tejet,müzlit,leült velem szembe és falatozni kezdtünk.
-Borzalom ami itt megy!Anyáék egy halom pénzt fizetthettek ezért-kavatgatom a müzlim.
-Jaj Angela ne legyél ilyen!Nézd mennyire szeretnék ha minden tökéletes lenne a számunkra!Én ezt nagyon értékelem.Akkor gondolj bele abba mi lesz az esküvőnkön!Nekünk semmi feladatunk nem lesz mint hogy egymásra és persze a vendégekre figyeljünk,beszéljünk a többi mind el van intézve.És ráadásul anyának van egy barátnője,esküvőszervező cége van és ők vezényelik le ponton összegért cserébe.Szóval ne aggódj anyáék ezt nagyon jól kitalálták!-hajol közel hozzám és egy hosszú csókot adott.Szenvedélyeset.Rég kaptam ilyet.Hiányzott.
-Akkor nem izgulok.De a fiúkkal meg csak ésszel!-hadonászok a kanállal.
-Ne félj nem csinálunk semmi olyat,nem hagyom senkinek.
-Remélem is-állok fel a helyemről.
-Hagyja csak én berakom-veszi ki a kezemből a tálat egy hosszú,szőke hajú csaj egyenruhába öltözve(fehér ing fekeze gatya bár az a fehér ing rendesen mutatta a domborulatokat)és a tejjel együtt elrakta nekünk.
-Köszönöm-mondtam félénken majd egyszer még vissza pillantottam Nate-re .Valamin nagyon vigyorgott.
-Mi az teee?-simítom meg az arcát.
-Hihetetlen!Ez a gyönyörű,sexy nő az én feleségem lesz!
-Senki másé!-nevetek fel mire Nate az ölébe húzott,ügyelve arra hogy a hasamat be ne üssem és hosszan megcsókólt amire mindeki tapsba és füttybe kezdett.
Gyorsan kipattantam Nate öléből és céklavörös fejjel a lépcső felé indultam majd megint vissza néztem Nate-re.
Beleharapott az alsó ajkába és rendesen végig mért én pedig dobtam neki egy puszit.De mi van rajtam ilyen nézni való?Lenéztem magamra.A földig érő,csipkés,kicsit sem visszafogott hálóingem volt rajtam.Ilyedt fejjel Nate-re néztem aki csak nevetett.Ő adta rám tegnap este!Ilyen nincs.Gyorsan felbaktattam a lépcsőn és feltéptem a fürdő ajtaját.Egy félpucér,izmos pasira nyiottam rá aki az én tulajdon kádamat sikálta.Azért itt nem malacok élnek!
Hirtelen felkapta a fejét és kikapcsolta a fülében üvöltő zenét.
-Elnézést!-fut el mellettem majd egyszer még visszafordult a cuccaiért és végleg kiment.Megenkedtem az éppen frissen tisztított kádat és kulcsra zártam az ajtót.Biztos ami biztos.Levettem magamról a kihívó hálóingem és kiengedtem a hajam.Az utóbbi időben nagyon hosszú lett.Egy örömtől sugárzó,várandós anyuka nézett vissza rám a tükörből.Öröm volt ránézni.Megsimítottam a pocakom.Egy kisebb dinnye méretét már simán elérte.Elmosolyodtam.Csodálatos dolog ez az állapot.Nem véletlen mondják hogy áldott.
Lassan beléptem a habos vízzel teli kádba.Pocakomra mindig ügyeltem.
Alaposan megmostam a hajam és a testem.Amikor úgy éreztem hogy rendesen kiáztam kiléptem a kádból,és egy törülközőt magam köré tekerve kiléptem a fürdőből.Nate ugyan ebben az állapotba jött fel a lépcsőről.Kacér mosoly húzodott a száján.
-Ezt nem hiszem el!
-Tudom,tudom jól megbámultak a lenti csajok de semmi vész.-lép fel méllém.
-Natee-kezedem el csapkodni a vizes mellkasát.Anyám nekem mindig feszesebbnek,izmosabbnak tűnik!
Lassan megfogta a kezem és bevezetett a hálóba.Megálltunk egymással szemben egymás szemeibe nézve.
-Olyan gyönyörű vagy!-simítja meg mesztelen vállam.
-Te meg szemtelen!-és ráütöttem egyet a hátsó szekciójára.Mintha nem történt volna semmi Nate rám nézett és lassan lehúzta rólam a törülközőt.Nem sokszor látott így,terhesen,pucéran.
-Bárcsak sose múlna el ez az állapot!-húz közel magához.Lassan levette magáról a törülközőt és hagyta hogy én is alá férjek.Egyik kezemmel megfogtam a csücskét.Éreztem hogy Nate egyik tenyere a mellemről a hasamra vándorol.Ott elidőzőtt egy kicsit majd simogatni kezdte a hátam és szorosan átölelt.Melegség öntötte el az egész mellkasom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-
RomanceCsak leültem egy padra az Andrássy úton és elkezdtem írni.A törtenet Angela White-ról egy kissé magányos íróról szól.November 11-én azonban nem várt alak kopogtat ajtaján.A jóképű Nate Walker. Mit keres ő pont ott?Vajon mi történik ha két magányos s...