Mosolyogba letett a konyha pultra mire én a mellkasába fúrtam az arcom.Szeretem.Lehet korai.De szeretem.
-Szerintem nézz rá a vacsira-súgja mosolyogva a fülembe.
-Óh basszameg tényleg-csapok a homlokomra mire lepattanok a púltról és kinyitom a sütőt.
-Pfúúú pont jó.- vettem ki a két steak-et a sütőből.
-Foglalj csak helyet-mutattam az asztal felé.Krumpli golyót és spárgát készítetettem hozzá köretnek.Tálaltam és letettem az asztalra.
-Ez nagyon gusztán néz ki-kacsint rám.
-Remélem finom is-szorítom össze fogaim és megkóstoltuk.Most nem azér mert én csináltam de mennyei volt.
-Angela ez isteni-izleli a falatot Nate majd áthajol az asztal másik felére és megcsókol.
-Igyekeztem-majd töltök kettőnknek egy kis bort.
-Nate mesélj magadról egy kicsit-kortyolunk egyet majd gondolkozik.
-Mit is kell tudni rólam lássuk csak...Kis korom óta nyomozó akartam lenni.A szüleim mindenben támogattak.Éppen ezért az iskolában is sikeres voltam és mivel ez volt az álmom könnyedén ment a dolog és meg is kaptam az első munkámat.Fél hét alatt a csapat segítségével lebonyolítottuk és onnantól csak úgy jöttek a megbízások.A családomal mindig szoros volt a kapcsolatom annak ellenére hogy messze laknak innen.300km-re.Anyukám a leggondoskodóbb teremtés a világon.Apukám azért mindig sokkal rövidebb pórázon tartott engem és a 3 bátyámat.Férfit nevelt belőlünk.-és rámkacsintott erre elnevettem magam.-Aztán a szerelmi életem elég viharos.Nagyon sok nővel voltam már de mindössze 3szor voltam kapcsolatban és ebből egyszer már eljegyeztem a lányt,de nem úgy sikerültek a dolgok ahogy akartam.Mert az esküvő előtti éjszakán rajta kaptam egy másik férfival. Én felbomtottam a jegyességet,de ő mai napig nem tette túl magát rajta és haragszik rám-láttam rajta hogy az emlékek feltörnek az elméjében.És piszkosul fájnak neki.Megfogtam a kezét.-Aztán elég nehezen nyitottam az emberek felé.De ez mára már megszűnt.Nagyon nagy részben köszönhetem ezt a barátaimnak akikkel már főiskola óta ismerjük egymást.Nemsokára bemutatlak nekik-és kihúzta magát.
-Sajnálom hogy ezt tette veled az a nő-lehajtottam a fejem de ő megfogta az állam gyengéden és felhajtotta a fejem
-Ne sajnáld mert különben nem ülnénk most itt- eszeget tovább.
-Na de elég is belőlem te jössz-és megszorította a kezem.-Nekem is nagyon jó gyerekkorom volt.A szüleim,a bátyám és persze az egész családom mindig mellettem állt.A suliban én is egész jó tanuló voltam bár nem nagyon érdekelt a tanulás.Művész lélek vagyok.Kipróbáltam magam a média és a festészet területén is de az írás volt az ami nagy áttörést hozott az életembe.Azóta is ezt csinálom és szívvel lélekkel írok mai napig.Nem tudom megunni.Csak valahogy itt a napokban kicsit megingott minden körülöttem és Nick is pokolian hiányzik.Mindig nagyon közel álltunk egymáshoz.Én voltam a kishuga akit mindenkitől megvédett.De az utóbbi időben láttam rajta hogy valami nem stimmel és azt is tudom hogy ez Alíz műve.És azt gyanítom hogy köze lehet a bátyám gyilkosságához.-jelentettem ki üveges tekintettel.Nate nagyot nézett.
-Ami azt illeti erről akartam veled beszélni.Ma bent volt kihallgatáson.Rohadt fura nő éppen ezért bármit el tudnék képzelni.Rajta vagyunk az ügyön.Sok mindent láttam már pályafutásom során és bizton állíthatom Alíz az egyik legfurább nő akivel munkám során találkoztam.Van egy beteg tekintete-majd kínosan elneveti magát.Én is nevettem.Teljesen igaza volt.Majd a hangszóróból megszólalt az egyik kedvenc lassúzós zeném.Felkaptam a fejem és ezt Nate is látta.
-Gyere táncoljunk-oda jött hozzám majd gyengéden megfogta a kezem és a nappali közepére vezetett ahol elég hely volt.Magához húzott hogy már csak miliméterek voltak az arcunk közt.
Kezét végighúzta az oldalamon mire rákaptam a tekintetem.
Barna szemeiben volt valami tűz.
Lassan ringattam a csípőmet a lágy dallamra.Melkasára hajtottam a fejem és mosolyogva lassúztunk a nappali közepén.
~Másnap reggel~
A kanapén ébrettünk fel.A késő őszi napfény bekúszott a nappaliba és lágyan simogatta testünket.Mosolyogva emlékeztem vissza a tegnap estére.Nate is mosolygott aztán rám pillantott.
-Jó reggelt!-nyomott egy sors puszit az arcomra.-Neked is!-majd megcsókoltam.Felkeltem a kanapéről és gyorsan össze szedtem a tegnap maradványit.Amikor rend lett elindítottam a kávéfőzőt ami mérgesen rotyogott a hajnali órában.-7:11,nyolcra bent kell lennem-sétált mellém Nate.-Szerintem zuhanyozz le elsőnek addig összedobok valamit-majd érztem hogy egy gyors mozdulattal magához húz-Nincs kedved csatlakozni?-húzta perverz mosolyra a száját.-Bolond-ütök bele izmos mellkasába majd rácsap a hátsómra de mielőtt bármit reagálhattam volna ő már a lépcsőn futott fel diadalmas nevetés közt.-Ezt még vissza kapod-ordítom fel neki.-Várom is-majd becsukta az ajtót.Gyorsan csináltam egy adag balacsintát és mire kész lett egy szál törülközőbe jött le.Kissé vizes testét megvilágította a nap.Nem bírtam vele betelni.Amilyen gyorsan tuttam vissza fordultam a pult felé de hírtelen két izmos kart éreztem körbefonódni a csípőm körül.-Jó étvágyat!-mormogja férfias hangján a fülembe mire én ellököm és nevetek egyet.1 óra múlva
Nate munkahelyén
-Jóóóó reggelt pajtás-csapja meg Scott teljes erőből a vállam-kipihentnek tűnsz-mérgetett szórakozottan.
-Az is vagyok-fogom meg a sajgó vállam.
-Jaj majd adok rá gyógy puszit-kacsint rám.Nos bemutatom nektek Scott Black-et a jobb kezemet,legjobb haveromat és szinte már a 4. testvéremet.Kisgyermek korunk óta ismerjük egymást és igaz egy arogáns fasz de akit kedvel és szeret azzal kedves.Jól tud bánni a nőkkel.Van egy felesége Lotti akivel már 3 éve házasok és most várják első gyermeküket.
-Te is boldognak tűnsz-nézek rajta végig.
-Haver nem lehetnék jobb passzba fiam lesz!-ugrik egy nagyot.-Azta Scott gratulálok!-rázom meg a kezét.-Erről nem igazán beszéltünk,de szeretném ha te lennél a keresztapja!-veregti meg a vállam.-Nagyon szívesen!-ölelem át a vállánál.-De térjünk rá a munkára...-sétáltunk be az irodámba majd folytatta-a laborba már beküldtük a bizonyítékokat.Mit is mondtál hogy a felesége nem volt itthon? Nos azt kötve hiszem mert találtunk egy rúzst a padlón Nick lakásában.Leveszik majd róla az ujjlenyomatot és össze hasonlítják az zakóján találtéval.-jelenti ki diadalmasan.-Szóval arra gondolsz hogy Alíz ölte meg a saját férjét?-kezdem felfogni mire gondol-Pontosan barátom-ül le velem szembe-De ez bárkinek a rúzsa lehet.-nézegetem a tegnap összeírtakat-Ebben teljesen igazad van.De tegnap a lépcsőház kamerafelvételeit elkértük a közösképviselőtől.És abban egyértelműen látszik hogy Alíz látogatja meg,majd pár perc múlva feldúlt állapotba távozik. Amatőr egy nő. Szóval én nem mondok semmit amíg az errdmény itt nincs előttünk de ez szerintem elég egyértelmű.Ekkora pancsert-majd büszkén megigazítja gallérját.-Velem ellentétbe-és köhint egyet.-Jó el kell ismernem ez szép munka volt. Akkor holnap kiderül hogy tényleg Alíz ölte volna meg a férjét.Jesszus milyen beteg embetek vannak! Szegény Angela-felállok majd együtt sétálunk ki az irodámból mikor Scott megállít
-Ácsi ki az az Angelaa?!-húzza kacér mosolyra a száját.Nem is Scott lenne.
-Majd bemutatom neked.-rögök majd a nagy tárgyalóterembe vettük az irányt.
A megbeszélésen tisztáztuk hogy Alízért elindult egy kisebb csapat rendőr hogy előzetesbe vigyék.Teljesen egyértelmű mivel állunk szembe.Alíz megölte tulajdon férjét,Nicket és egyben a szerelmem bátyját.A tárgyaslás közben csak Amgelára gondoltam.Itt leszek vele mert szüksége van rám...Nekem is rá....
KAMU SEDANG MEMBACA
Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-
RomansaCsak leültem egy padra az Andrássy úton és elkezdtem írni.A törtenet Angela White-ról egy kissé magányos íróról szól.November 11-én azonban nem várt alak kopogtat ajtaján.A jóképű Nate Walker. Mit keres ő pont ott?Vajon mi történik ha két magányos s...