24.fejezet

701 22 0
                                    


Másnap reggel hamar felkeltem.Mostanába sajnos hozzá szoktam a korai keléshez de a várandósság során biztos vagyok benne hogy ez változnik.Napokat fogok majd aludni.Gyorsan összedobtam magamnak egy banán turmixot hogy ne legyek tele de ne is legyen teljesen üres a hasam felvettem a futó ruhám és elindultam felfedezni a környéket.Írtó nagy a csend ami nem baj.Vagy másfél órája fuhattam amikor úgy döntöttem visszafordulok de egy kicsit más útvonalat választva.Az utóbbi hetekben már annyiszor jártunk itt autóval hogy kiismerem magam.Hirtelen megálltam.Egy mozgolódó kartondobozt találtam egy sövény aljában.A teteje ki volt lyukasztava, gyorsan feltéptem.Vagy egy hónapos kölyök kutya pillantott fel rám csintalan csillogással a szemében.
-Hát sziaaaa-emelem ki óvatos mozdulattal a dobozból.Csöpp teste azért a tenyeremnél nagyobb volt de nagyon kis apró volt még.Kislány kutyus volt.Nem tudtam eldönteni mióta lehetett itt de biztosan szándékosan hagyták itt.Nem hagyhattam itt ezért megfogtam a dobozt,óvatosan vissza raktam a kicsiny álllatot és megindultam hazafelé.
-Éhes vagy picim?-és kivettem a dobozból.Kis nyüszítő hangot adott ki ebből arra következtettem hogy bizonyára enne már.Mivel itthon semmi olyan kaja nem volt amit adhatnék neki tekintve hogy tegnap vettük birtokba a házat ezért úgy döntöttem elmegyek a közeli plázába a kisállatboltba és hozok neki valami finomat és veszek neki ezt azt ami alap felszerelésnek számít.
-Jössz velem?-simogatom meg apró buksiját.Válasz képen egy halk vakkantást hallottam ezért úgy ahogy voltam futóruhában,viharverte állapotban bepattantam a kocsiba a kutyust magam mellé tettem és elindultam.
-Nos mi kell vennem neked?-nézelődtem a polcok közt.Először is tuti hogy kell neki valami kaja.Beraktam 2 csomaggal a kocsiba ezen kívül vittem neki pár játékot és evős ívós tálakat és egy pórázt is..Ezen kívűl magunknak is bevásároltam,magamnak néztem pár ruhát mert nagyon rég voltam vásárolni.Felpróbálni ugyan nem tudtam őker mert a kutya miatt már így is néztek rám de nem érdekelt.Ezután pedig bepakoltam mindent a csomagtartóba és haza fele vettem az irányt.Ma elviszem orvoshoz is hisz ki tudja bolhás e vagy ilyesmi bár én azért végig mértem rendesen.Jesszus Angela mint egy öt éves úgy viselkedsz!Haza hozol egy random kutyát az utcáról.De olyan kis angyali!Behajtottam a garázsba és a csomagtartóhiz léptem hogy kiszedjem a dolgokat amikor hirtelen valaki megfogta a vállam.
-Azta kurva jesszus Nate-síkítok egy nagyot és egyből hátra fordultam.Hát persze hogy ő volt.
-Neem vicces menj már-löktem el magamtól miközben ő nem bírta abbahagyni a nevetést.
-Inkább segíts nekem!
-Mi ez a kutya kaja?
-Ami azt illeti ma találtam valakit miközben futottam-húzódott gyerekes vigyor a számra és kivettem a kutyust az első ülésről.
-Ez biztos jó ötelet volt?-veszi át tőlem a pici kutyát.
-Peeersze ma elviszem orvoshoz is!Nem hagyhattam ott!Szegény nagyon éhes úgy hogy menjünk és etessük meg.Legalább belerázódunk ebbe a gondoskodás dologba-simítom meg a kutyus fejét.
-És mi legyen a neve?-fordul felém Nate és átadta nekem a kutyát,kivett két három csomagot és megindultunk befelé.
-Legyen a neve Pisze!Olyan cuki orrocskája van!
-Akkor üdvözöllek itthon Pisze!-nyitja ki az ajtót Nate mire én végre letettem a kutyát és ő szaladt az ismerős terep,a konyha felé.Megtöltöttem vizzel az egyik tálkát a másikat pedig púposra raktam a kutya kajából.Gyorsan kipakoltam mindent amit vettem majd felmentem,lezuhanyztam és átöltöztem.
Amikor lementem Nate ott ült a falatozó kutya mellett.
-Na ugye hogy te is szereteed-öleltem át hátulról.
-Nem az hogy nem szeretem csak jönni fog a baba is.Nem lesz ez így sok?Mindkettőjükért felelősséggel tartozunk.
-Megoldjuk hidd el nekem!Bele kell jönnünk de mire a pici megszületik gyönyörűen összeszokunk majd!Na gyere készítsünk valamit enni!

Pár óra múlva az orvosnál

-Teljesen egészséges kislány kutyus.Bolhát vagy egyéb csúnyságot nem találtam de ráadom ezt a nyakörvet ami megvédi az ilyen élősködőktől.Egyedül az alultápláltság látszik rajta kissé de erre önök úgy is figyelni fognak.Az első oltását beadtuk szóval szerintem mindennel megvagyunk.A törzskönyvét pedig kint átvehetik!-és az orvos rádta a nyakörvet és kész is voltunk.
-Nagyon köszönjük!-szólal meg a hátam mögül Nate.Igen ő is eljött bár nem feltételeztem volna.Kint átvettük az aszisztenstől Pisze új törzskönyvjét mivel az előzőt nem tudjuk hol van tekintve arra hogy csak egy dobozban találtam meg az utcán.Még kimondani is rossz.Rátettük Piszére a pórázt és bepattantunk a kocsiba és haza indultunk.
-Mit szólsz hozzá hogy ha elmennénk egyet sétálni együtt?Biztos ráfér-simítom meg Pisze orrát.
-Rendben akkor beállok a garázsba és indulhatunk.
Együtt sétáltunk a sötét utcán,a lámpafényben,kézenfogva,csak mi hárman.
-Holnap felhívom anyáékat és elkezdjük szervezni az esküvőt.-pillantok kissé félve Nate-re.
-Persze.Minnél hamarabb az enyém vagy én annál boldogabb vagyok-és hirtelen felkapott én pedig összekulcsoltam a lábam és szorosan átöleltük egymást.

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Onde histórias criam vida. Descubra agora