27.fejezet

571 17 0
                                    


Április 3.

Útban a lánybúcsú helyszíne felé.Egy kisbuszban ülünk és legalább vagyunk 30-an!Még Tiana is itt volt a szomszédunk akivel tegnap előtt ismerkedtünk meg.Vannak idegen arcok is illetve a kiadóból pár csaj akikkel tök jó kapcsolatot ápolok.Szóval őrületesen jó hangulat volt.Üvöltött a zene a csajok táncoltak,ittak,ettek nevettek,ordibáltak.Én személy szerint imádom a bulikat csupán a babákat sajnáltam hogy micsoda hangzavarban vannak.
-2p perc és ott vagyunk hölgyeim-halkította le egy pillanatra a zenét a soffőr aki egy szál horgonyos boxerben és matrózsapkában vezette a buszt.Amikor legelősször megláttan percekig nevettem nem bírtam abbahagyni.Azt hiszem nem ez lenne normál reakció.Nekem ezt sikerült.
Éreztem ahogy lassul a busz és egy hatalmas bár előtt áll meg.
-AZZZZ EGÉSZ A MIÉNK HÖLGYEIIIM!-ordít a mikrofonba a Angela.Ennyit arról hogy senki nem issza le magát a sárga földig...Vajon Nate jól van?

Nate szemszöge

-Életembe nem szivaroztam még-köhögök nagyokat a szórakozóhely közepén.Van itt minden.Billiárd bowling még casino is.Meg persze a táncparkett.
Összeszámoltuk.50-en vagyunk itt a legénybúcsúm alkalmából.Mindenki itt van.Régi haverok,új haverok,családtagok,unokatesók mindenki aki számít.2 pohár wiskynél én meg is álltam.Nem akarom leinni magam.De aggódok nagyon Angela miatt.Fel kell hívnom őket.
-Bocs egy pillanat és jövök fordultam a társaság felé.
-A aa aaa nem,nem hívjuk fel az arát tesó biztos vagyok benne hogy ő is jól érzi magát-vette ki a kezemből a telom Jake és lebaszta az asztalra.
-Kinek lesz esküvőjeeee?-jött oda nyávogva vagy 10 barbi baba hiányos öltözetben.
-Te jó ég!-kiált fel Drake a mellettem levő fotelből.
-Áhh Angela!-kiáltok fel hangosan és próbáltam felállni a fotelből.
-Áh áh áh most nem állhatsz fel-tette az arcomba a mellét az egyik "gyönyörűség".Nem láttam ki a sok táncoló bulától.
-Na jó nézzétek nem én vagyok a vőlegény valamit nagyon elnéztetek!Ő ott!-mutatok Jake-re mire mindannyian oda futottak és a zene ritmusára ringatni kezdték magukat.
Gyorsan elloptam a saját telefonomat és kirohantam a tetőteraszra.A friss tavaszi levegő simogatta az orromat.Kicsit kijózanított.Rányomtam Angela ikonjára és egyből hívtam is.Nem vette fel.Megpróbáltam Elena telefonját.Felvette.
-Jaaaj Angelaaaa vedd vissza a melltartóóóód-ordított bele röhögve a telefonba.
-Mit műveltek Elena te ittál?-kérdezem remegő hagnon.Afelől nem aggódtam hogy Angela levenné-e a melltatróját mert tudtam hogy nem.De az a hangulat ami a telefonból is átjött.Nem semmi.
-Ne aggódj drágám minden rendben és nem vettem le a melltartóm!Aúúú-hallottam mreg Angela hangját és gondolom megütötte Elenát.
-Hálisten ne igyál semmit!Ugye nincsenek táncos fiúk?
-De vannak csak mindig elhúzok előlük!-nevetett a telefonba.
-Kérlek Angyalom vigyázz magatokra!-gondoltam ezzel a babákra is.
-Mást se csinálok Nate!
-Tudom!Nagyon szeretlek szerelmem és holnap találkozunk!
-Én is nagyon szeretlek kérlek ne igyál sokat!
-Nem fogok!-és leraktuk a telefont.A város gyönyörű fényekben táncolt.Valahol a messzeségben ott van az én szépségem.

Angela szemszöge

A zene üvölt,a hangulat pedig az egekben.Itt riszálom magam a sok ismrős között.Egyszer csak vagy 5 pasi a vállán behozott egy trón szerű valamit.
-Hool van a menyasszony?-jön oda hozzám az egyik és egy koronát rakott a felyemre.Megfogta a kezem és lerakták a trónt és mutattát hogy ülljek bele.Óvatosan így is tettem.Aztán egyszer csak emelkedett és ott ültem a lábam alatt a táncoló,újongó,sikitozó ismerőseimmel.
-Nagy tapsot a menyasszonynak-ordította a dj a mikrofonba és mindenki ugrálni kezdett.Ez volt az este fény pontja számomra nagyon jól éreztem magam.Rájtöttem hogy amíg eddig magányos voltam és annak is éreztem magam az elmúlt hónapok alatt rengetek ember jött az életembe mind a munka,mind a család irányából.Meghatározó időszak ez az életemben.

Úgy 11 óra körül úgy döntöttünk ideje lesz indulni.A kisbusz megállt a járda előtt és elsőnek felléptem a buszra.Az otthagyott állapotokat eltakarították és minden fel volt töltve és le volt takarítva.A zene már halkabban szólt.
Mindenki pihegve leült a helyére és haza dobtunk a többieket.
1 óra alatt haza is értünk.Hihetetlen kimerültnek éreztem magam.Gyorsan beálltam a zuhany alá,a hajamat felfogtam és hagytam hogy follyon rám a frissítő víz.A tavaszi levegő bekúszott az abalakon és csiklandozta az arcom.Megtörülköztem,felvettem a háló ruhám és a háló felé vettem a csíkot.A nappaliban már mindenki aludt.Beléptem Elenáék hálójába.Kicsit feszéjezve ugyan de álomra hajtottam a fejem.

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Onde histórias criam vida. Descubra agora