14.fejezet

1.1K 32 0
                                    


December 25.

Igen öt napja szabad embernek nyilváníthatom magam.Lassan egy hete hogy kikerültem,pontosabban Nate megmentett Pamela karmai közül.És végre a könyvem adminisztrációjával is megvoltunk,már csak a kiadás pontos időpontját kell kitűznöm.És életembe nem voltam ilyen szerelmes.-5p és ott vagyunk-markolta meg a combomat Nate.Az utóbbi egy hetet köztük karácsony első napját is együtt töltöttük.Mesés volt.Csak mi ketten.Oldalra néztem és Nate-et fürkésztem.Egy piros inget viselt fekete gatyával és egy mérgedrága órával.Eszméletlen sexy ha koncentrál.Barna haja kuszán állt.Szeme az útra koncentrált.Egyik keze a kormányon másik a combomat simogatta.-Még mielőtt zavarba jönnék attól hogy így bámulsz:megérkeztünk-és rámvillantja mosolyát.Csak egy ilyen és most rögtön fogna húsz nőt.Egy hatalmas ház kapuja előtt álltunk meg majd hirtelen a kapu kinyílt és behajtottunk az udvatrra ahol már parkoltak kocsik.-Készen állsz?-állítja le a motort.-Még szép!De ugye szimpatikus leszek nekik?Mivan ha nem?Mivan ha utálni fognak?-és rámjött a pánik.Nate közel hajolt és lassan érzékien megcsókolt.-Ők nem ilyenek.Én se véletelenül választottalak.-néz az ajkamra.Direkt beleharaptam az alsó ajkamba.Mire ő sokkal hevesebben megcsókolt mint előzőleg.Egysze csak kopogást hallottunk a vezető oldal felől.Kinyitották az ajtót.Egy nagyon csinos,ápolt,ősz hajú nő nyitott ajtót.
-Melinda Walker,Nate anyukája-nyújtja kuncogva a kezét.-Angela White nagyon örülök hogy végre találkozhatunk-mosolygok rá kissé pirultan.-Annak én is kedvesem.Remélem nem zavartam meg semmit-kacsint a fiára.-Nem anya dehogy-és lassan kiszáll a kocsiból.Én követem a példáját.Egy hatalmas,rendezett udvaron álltunk meg annak is a parkolójában.Hatalmas birtok volt.A ház karácsonyi díszektől pompázott de nem túlzásban.-Gyere Angela ismerd meg a többieket-mutat Melinda mosolyogva az ajtó felé.Olyan kedves!Egyből elmúlt a feszültség a testemből.Beléptünk.A meleg és az ételek különböző illata simogatta az arcom.Velünk szembe egyből a lépcső helyezkedett el.Hirtelen dübögő lépteket hallottunk a lépcső irányából.Nate 3 bátyja volt az.
-Fúúú Nate de rég láttalak ki ez a gyönyörűség?Jake vagyok Nate legfiatalabb bátyja-és kezet csókolt nekem.-Angela-éreztem a hangomban a meglepettséget.-Jó Jake köszönjük szingli vagy áll a farkad minden nőre akit csak meglátsz elég lesz már-választott minket szét Nate.Féltékeny tipus.Ezt nem tudtam.-Szia én Drake vagyok a legidősebb örülök hogy megismerhetlek Angela!Ő itt a feleségem Elena-és egy gyönyörű szőke hajú,karcsú nő hajol hozzám.-Nagyon örülök!-gyorsan megpusziltuk egymást.-És végül Zane, had segítsek!-és egy magas,Nate-re felháborítoan hasonlító férfi lépett mellém.-Ő pedig itt a feleségem ő szintén Angela!-és egy fekete,hajú kék szemű nő állt meg mellette.-Óh örvendek!-és meglepetten puszilkodtunk.-Mi ez a ferfordulás jó elég lesz mindenki húzzon kezet mosni asztalhoz!Te bizonyára Angela vagy!Nagyon örülök hogy végre találkozunk.John vagyok a feleségem pedig Melinda de vele biztos találkoztál már.-és gyengéden megölelt.-Nagyon vártam már hogy megismerjem önöket.-éreztem hogy Nate mellém áll és átkatolja a derekam.-Hohó mi is, de a magázódást hagyjuk az ajtón kívűl!Nem a mi világunk.Csak nem vagyunk ilyen idősek-simítja meg a vállamat Melinda-na de gyeretek ti is mert kihűl az ebéd!-és a konyhába vezettek engem.Gyönyörű és hatalmas ház volt.Izlésesen berendezve.Már mindenki helyet foglalt az asztalnál Melinda pedig tálalta a levest.-Fú egy jó kis halászlé nincs finomabb a tiédnél anya-foglalt helyet mellettem Nate-Drake hol vannak a gyerekek?-vált témát Jake-Hát ismeritek őket mindig is társaság közepét erősítették.Buliba vannak a barátokkal.Már nem tudjuk vissza tartani őket ettől és nem is akarjuk.Kezdenek felnőni.-mesélte csillogó szemekkel Elena.-De meséljetek inkább ti Nate,hogy ismerkedtetek meg?-forul felénk John.-Nos én menten el Angelához amikor elindult a nyomozás Nick,a bátyja ügyében.És egyből beleszerettem.-erre a mondatra rám pillantott és férfias tenyerével megfogta az enyémet-Mivel láttam hogy valószínűleg én se vagyok neki jelentéktelen megpróbálkoztam egy csókkal.Innentől pedig történelem.Most éppen azon vagyunk hogy eladjuk mindkettőnk házát és egy sajátot veszünk-és kissé félve nézett a szüleire.
-Nos fiam örülök nektek!De nem lesz ez egy kicsit korai?-vetett egy halvány mosolyt  John fia felé.-Nem mert  szeretem őt.Egy nővel sem érezten ilyet.Lassan két hónapja ismerem és mégis ide hoztam és bemutattam nektek!Felnőtt ember vagyok.És végre boldog.-és picit mérgesen szedett magának a levesből.-Nem kell így felhúzni magad apád csak megkérdezte.Sugárzotok a boldogságtól és ez a lényeg de együnk végre!-csapta össze a tenyerét Melinda mire mindenki egy kissé megszeppenten de hozzá látott az ebédhez.Sokat beszélgettünk.Mindeki nagyon rendes volt velem.És én John-ra sem haragszom azért mert aggódik a fiáért és nem akarja hogy össze törjék a szívét.Újra.Mikor végeztünk az ebéddel a fiúk a nappaliba vették az irányt mi lányok pedig a fenti kis társalgóba mentünk.-Ne haragudj hogy ilyen nyers volt csak aggódik Nate-ért.Mert tudja milyen nők voltak az elődeid.Nem mondom voltak rendesek.Édesem hallottunk arról hogy Pamela milyen szörnyűséget csinált!Hogy viseled?-nyújtott a kezembe egy csésze kávét Melinda.-Elképszetően jól.Az hogy Nate itt van mellettem mindig nagyon megnyugtat.Már aznap este mikor megmentett sokkal jobban voltam.Pusztán azért mert ott volt velem.Ezt egy férfival sem éltem át.Persze voltam már szerelmes de ez most más.Éppen ezért vállaltuk be a házat.Szeretjük egymást és nincs hova várni hisz közelítünk a 40-felé.És családot szertenénk.-és mosolyogva lehajtottam a fejem.-Ilyenek a Walker fiúk.Drake és én is hasonló helyzetbe voltunk.Minden olyan gyorsan történt.És láss csodát már van két kamasz gyerekünk.Azt kívánom neketek hogy ti is éljétek át azt a csodát amit mi-simította végig a kezem Elena-és az esküvő szervezésében én könyékig részt veszek.Nektek csak irányítani kell-kacsintott rám Angela majd össznevettek.-Hol a gyűrű a kezedről kedvesem?-nevetett mégjobban Elena.-Én,én nem tudom hogy meg akarja-e kérni a kezem...-húzom óvatos mosolyra a számat.Egy pillanatra abba hagyták a nevetést össze néztek.És mégjobban nevettek.Imádom ezt a családot.-Ismerem a fiamat Angelám!Nemsokára számíts arra a gyűrűre-szólal meg Melinda a szemét törölgetve.Ők is sokat meséltek szerelemről,lemondásról,gyerekvállalásról.Az életről.Jó volt ezeket hallani.Nevetni.Mivel nincsenek barátaim ezért az hogy én így nevetgéljek egy kávézóban valahol,akárhol az számomra sose volt meg.

3 órája beszélgettünk az emeleten a pezsgő is rendesen fogyott.Egyre jobb hangulat volt.Aztán egy idő után a fiúk is csatlakoztak hozzánk.Régi történeteket meséltek gyerekkorból.Írtó vicces volt.Nagyon jól éreztem magam.
-Nos mivel mindenki itt alszik ezért a lányok segítsenek nekem a vendég szobák előkészítésében a fiúk pedig tegyenek rendet a konyhában.MOST!-toppantott Melinda.-Öt férfivel éltem együtt-legyintett és nevetve a fiúk után néztünk aztán összeszedtük az ágyneműket és felhúztuk a szobákban.Mi Nate-el a középsőt kaptuk meg.-A fiúk régi szobáiból lettek kialakítva ezek a szobák.Mivel sokszor várunk vendégeket és ők nem laknak itt semmi értelmét nem láttuk annak hogy megtartsuk a régi kinézetüket ezért kipofoztuk-meséli mosolyogva.
Aztán mindenki megvacsorázott és elkezdtük a fürdést ami 9 ember esetében 3 fürdőszobára osztva nem is volt vészes.Úgy éjfél körül Drake és Elena már az ágyban voltak pont mint Melinda és John.Így mi következtünk Nate-el.Most természetesen külön fürdőbe mentünk.Elhoztam a cuccaimat a szobánkból és magamra csuktam az ajtót.Furcsa szédelgés lett urrá rajtam.Kinyitottam a kis ablakát a fürdőnek hátha a nagy gőztől van.A tükörbe néztem.Valami más volt rajtam.Máshogy éreztem magam.De nem foglalkpztam vele beálltam a zuhany alá és hagytam hogy a meleg víz lemossa testem.Megmostam,leöblítettem magam és kiszáltam alóla.Fogat mostam és felsiettem az emeletre.Amikor benyitottam kicsit felsikítottam.Nate ott feküdt az ágyon.Mesztelenül.-Nate nem vagy normális mi van ha valaki benyit?-dobtam be a cuccaimat a táskánkba.-Hát be is nyitott-Állt fel az ágyról majd oda sétált hozzám és bezárta kulcsal az ajtót.-Ismételjük meg azt az éjszakát-simult hozzám nagyon közel és elkezdte csókolgatni az ajkam-Nate ne hülyéskedj már itt vagyunk a szüleid házában és mindkét szobában mellettünk aludni fognak sőt a szembe lévőben is.Hallani fognak!-tolom el annyira hogy a szemébe nézhessek.Mámorító teste van.Végighúztam az ujjamat a mellkasán.-Nem fognak hallani, gyengéd leszek.-simítja meg az arcom.Nem bírtam.Hevesen megcsókoltam erre ő felkapott.A dereka köré kulcsoltam a lábam.A falhoz nyomott és levette rólam a pólómat.Hozzásimult mesztelen melkasomhoz.Erre én mégjobban beindultam.Többet akartam és ezt Nate is látta ezért az ágyhoz vitt,lefektetetett és aznap este ismét egymáséi voltunk.Szenvedélyesen.Úgy hogy senki se hallja...

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now