1. fejezet

3K 76 3
                                    

Angela White vagyok,író.
Egy átlagos nő,pikáns humorral,elképesztő szókincsel és a maga bájával.
Egy egészen szép méretű, külsejű és belsejű házban élek,egyedül. Igen. Egyedül.
Csomószor voltam már szerelmes,nem egyszer voltam kapcsolatban,de általában nem úgy sültek el mint ahogy azt vártam.
De persze ideálom az van.Oda vagyok a férfias pasikért,akik igazán tudnak bánni egy nővel.Igen szeretek merészet álmodni.Hátha...
Nos ilyet nem igazán találtam,vagy ha találtam is nem alakult fényesen vele a kapcsolatom. Így 35 évesen itt ülök a nappalimban (amit a saját izlésvilágom tükröz és az egész házról elmondható) egy bögre forró teával,kekszel és csak úgy gépelem a szavakat.
Nagy sikernek örvendő regényem folytatásán dolgoztam épp.
Oda kint ömlött az eső, sötét is volt ezért halovány fénynél dolgoztam a laptopomon amikor csöngettek.
Egy szál selyem hálóruhában voltam,ezért felkaptam a hozzá íllő köntöst és úgy sétáltam az ajtóhóz.
Amikor kinyitottam egy 2 méter körüli eszméletlenül sármos férfit találtam magam előtt.
Barna haja kuszán és kissé vizesen lógott arcába.Nagyon tetszett.Borostás arcáról már nem is beszélvé.
Barna szeme méregetve nézett engem. Azt hiszem tetszett neki a látvány. Meg kell mondjam nekem is.
-Nate Walker nyomozó vagyok,a helyi kapitányságról és beszélnem kell önnel. Sürgős.-
Úgy éreztem,hogy ereimben megfagy a vér. Mit keres itt ez az alak? Miért ennyire szívdöglesztő?
Egyáltalán mi történt amiért neki ide kellett jönnie és beszélnie kell velem.
Nem tehettem mást...
-Persze,jöjjön csak be- mondtam kissé remegő hangom.
November 11.
A nap ami megváltoztatta az életem...

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now