Lassan visszasétáltunk a házba.Csurom vizesek voktunk.De nagyon élveztem.
-A menyasszonyom vagy Angela nem hiszem el!Kérlek ne haragudj rám!-és lehajtotta vizes fejét.Nagyon aranyos volt.És láttam hogy tiszta szívéből bánja azt amiről nem is tehet.
-Nate most figyelj arra amit mondok-és két kezem közé vettem a fejét.-Felejtsük el ami történt.Évek múlva jóízűen fogunk majd nevetni ezen.Te nem tehetsz semmiről.Csak én ezt nem tudtam.Az a helyzet hogy tombolnak bennem a hormonok és ez egy jó ideig így is lesz-és elmosolyodott.-Menjünk be és készüljünk el éjfélig!-és kézenfogva bementünk.Felszaladtunk az emeltre lekaptuk magunkról a ruhát és együtt álltunk be a zuhanyzó alá.Le sem váltunk egymás ajkairól.A forró víz beindította az érzékeinket.Felkapott és a falhoz nyomott és szorosan magához húzott.-Életem szereleme-és megsimította vizes hajamat.Csókokkal hintettem az arcát.-Mi már nem bírjuk ki egymás nélkül Angela-súgja szenvedélyesen a fülembe.És teljesen átadtam magam neki a zuhany alatt.Hangosan sóhajtoztunk a meleg víz pedig csak mosta a testünket.
Bő egy óra múlva megtörülköztünk.Nate egy hosszú lenge farmert vett fel fehér ingel amit csak a köldökéig gombolt be.Én pedig egy hosszú,rózsaszín nyári ruhát választottam és arany ékszereket vettem fel hozzá a hajamat pedig laza kontyba fogtam.Egy enyhe sminket is csináltam magamnak.
Belenéztem a teljesalakos tükörbe.Mgfogtam a hasam.Még nem látszódott nyilván,de én éreztem magamon a változást. Csodás érzés volt.
Lebaktattam a lépcsőn és a konyhába mentem ahol Nate salátát vágott,húst sütött,koktélt kevert.Nekem alkohol menteset.Nem lehetünk elég elővigyázatosak.-Csak hogy itt vagy szivem!Nagyon finomat készítek.Kapcsolj be valami zenét én addig megterítek kint-és felkapta az összekészített tányérokat és evőeszközöket.Bementem a nappaliba.2 hangszóró volt az egyik kifelé a másik a nappaliba nézett.Nézelődtem a cd-k között(néha nem árt leragadni a múltban)és kiválsztottam egy tengerparti bulizós válogatást.Beraktam és rögvest egy ütemesebb zenével kezdett.
Láttam ahogy Nate tábortüzet rak a kertben.Igaz nem volt túl jó kezdése ennek a 2 hétnek de aztán csodás mibe is kanyarodott át.Megfogtam a nekem való koktélt és kisétáltam a kertbe.Az ég már tele volt apró kis csillagokkal.Kissé hűvös is volt de ahogy oda léptem a tűzhöz egyből jobb lett.Oda bújtam Nate-hez aki nagyon koncentrált a tűzre és egy vastag bottal piszkálta.
-Tegnap egyeztettem az egyik ingatlanos haverommal és kedvezményesen elvállalt minket,már nézegeti a házakat.Tudom hogy mit gondolsz ezzel kapcsolatban.Hogy az is bőven jó lenne ha az én,vagy a te házadba költöznénk.De egy saját ház ami a KETTŐNKÉ csak feldobná az egészet.Az tényleg a mi izlésünket tükrözné.És Magie is jöhetne oda velünk és akkor abban a házban segítene nekünk.Szerintem nagyon meghitt lenne.-nézi a tüzet mosolyogva.
-Jó,jó nekem is minden vágyam hogy közös fészkünk legyen de bevállalhatjuk ezt?Mármint készen állunk ilyesmire nem tudom még sose csináltam ezt-fordultam oda hozzá hogy lássam a rekacióját.
-Angela.A gyerekünket várjuk és nemsokára házasok leszünk.Mond csak szerinted ez egy elhamarkodott döntés mert szerintem nem egészen.Szeretjük egymást és nekünk nem kell más.Tudom félsz,tudom új ez az egész neked,valamennyire nekem is de itt vagyunk egymásnak és ez ami igazán számít-felállt és gyengéd mozdulattal felhúzott magához.Már egy lassabb zene szólt.Elkezdtünk táncolni a tábortűz körül.-Gyere üljünk-mutatott Nate az asztal felé és helyet foglaltam.Roskadozott a sok ételtől amit készített.
-Jó étvágyat!
-Fúúú ez isteni
-Ha innen haza megyünk fenekestűl felfordúl majd az éltünk jól mondom-kacsintok és megsimogatom borostás arcát.
-Azt hiszem igen,de urai leszünk a helyzetnek.-mosolyog rám és egy gyengéd csókot ad.Éjfél tájékán már az ágyban feküdtünk.Ez a nap kivett belőlünk.És kezedetét vette 2 csodálatos hét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-
RomanceCsak leültem egy padra az Andrássy úton és elkezdtem írni.A törtenet Angela White-ról egy kissé magányos íróról szól.November 11-én azonban nem várt alak kopogtat ajtaján.A jóképű Nate Walker. Mit keres ő pont ott?Vajon mi történik ha két magányos s...