Már a repülőn ülünk.Elhagytuk Kaliforniát.Csodás két hetet tudhatunk magunkénak de ideje visszatérni a valóságba bármennyire is nehéz.
-5 perc és leszállunk-hallom meg Nate hangját a pilótafülkéből.
-Értettem kapitány-és elhelyezkedtem mellette.Ezt az utat nem bírtam egyhelyben végigülni.Telefonáltam a kiadómmal,és elkezdtem dolgozni az új könyvemen.Ügyintéztem.Nagyon hiányoztak a szavak,betűk az hogy fogalmazhatok,hogy kattog az agyam.Beültem Nate mellé.
-Leegyeztettem a haverommal hogy holnap megnézünk 3 házat a környékemen-pillant felém Nate miközben már ereszkedni kezdtünk.
-Na ez csodás!Érdeklődők vannak a házakra?
-Ami azt illeti vannak páran.A tiédre 20-an kiváncsiak eddig az enyémre 13-an.Ebből már csak tudunk választani.
-Azta ez nem semmi.Akkor ez könnyen fog menni.
-Azért majd meglátjuk-pillant felém Nate és letette a gépet.Beirányította a hangárba ahol már szedték is kis a csomagokat.Kinyílt az ajtó és anyával találtam szemben magam.
-Angelaaaaaa meglepii-kuncogott a csomagot hordó emberre aki furán nézett rá.Megértem.
-Hát te mit keresel itt honnan tudtad hogy...-majd a hátam mögé néztem ahol Nate vigyorgott.
-Te voltááál!-bököm meg az izmos hasát.
-Legyetek együtt.Úgy is sok mesélni valónk van.20 perc múlva a kocsiban
-Tehát gyerekek had összegezzem a dolgot!AZ EGYETLEN LÁNYOM GYERMEKET VÁR, MEGHÁZASODIK ÉS KÖZÖS HÁZAT VESZ A VŐLEGÉNYÉVEL!!Nem tudjátok elhinni milyen boldog vagyok-ordibált az anyám a kocsi hátsóülésén.Remélem Nate még velem marad.
-Így ahogy mondod anya!-eröltettem magamra egy vigyort.
-Nooos akkor sürgősen el kell kezedenem szervezni az esküvőt az anyukáddal,Melindával Nate!Még a baba születése előtt egybe kell kelnetek.Ahh milyen szép lesz egy tavaszi esküvő.Lágy szél,virág illat,virágszirmok csodááás!Arra számítottam hogy ezzel kapcsolatba mindenki nagyon lelkes lesz,de az hogy lélegezni nem bírunk majd a teendőktől azt legrosszabb rémálmomban sem gondoltam volna.
-Anya én értem hogy Melindával szervezni akartok és fogtok is de ebbe az egészbe nekünk van a legnagyobb beleszólásunk amit tartsatok tiszteletben!-emelem meg a hangom.Néha szigorú vagyok.Jó anya leszek.
-Persze kicsim megértettem mindenbe beleszóltok majd!-tapsikolt anya a hátul.Mint egy öt éves.Persze Nate végigröhögte az egészet!Férfiak...Ez csak nekem fontos?!
Kis idő múlva megérkeztünk a házhoz ami nyitva is volt.
-Kiiis gerle pár hát megnézem őkeeet magamnak-szalad le a lépcsőn Magie.
-Anya ezt nem hiszem el a kocsiba írtál neki?!
-Ez nekem is fontos Angela!És gyermeket is vársz!Mennyi minden ennyi idő alatt!Nagyon belehúztatok!De ugye az új házba is mehetek és babázhatok?!-támaszkodik a vállamra Magie.
-Természetesen ezt ajánlottam Angelának biztosan elkél majd a segítség!-veregeti meg a vállát Nate.
-Na gyertek főzünk valamit és beszéljünk át mindent!-pattogott Magie anyával és befáradtunk a konyhába.23:01
Jó pár óra elteltével itt ülünk Nate-el a házamban,a kádamban,habosan.Anyáékat már ebéd után elvitte.Nagyon bezsongtak de valahol örültem neki hogy ennyi szerető és gondoskodó ember vesz körül akik gondolnak ránk és ez melegséggel öntött el.Meg persze az hogy Nate nem nyomta le tövig a kilincset és fáradt ki az ajtómon örökre.
Szóval ezután a hosszú nap után csak mossuk egymás hátát és beszélgetünk.
-Vajon milyenek lesznek a házak?-fordulok kissé hátra miközben a hátamat simogatja.
-Hát számítanunk kell rá hogy nem biztos hogy nagyon hamar megtaláljuk a nekünk való házat hisz magasra tettük a lécet.De a haverom mindent megold!
-Van neve is a haverodnak?-simogatom meg nevetve borostás arcát.
-Vaaan Jim-nek hívják!Jószívű faszi.Középiskolában sokat lógtunk és azóta megmaradt az ismeretség.
-Ezt jó hallani!Nekem is volt sok barátom de nem alakultak túl tartósnak.
-Lehet nem is olyan nagy baj ez!Nem függsz tőlük!Úristen hány olyan párom volt akik nem bírtak ki a barátnőjük nélkül egy napot.Nyílván nem azt mondom hogy az embernek ne legyenek barátai hisz nekem is vannak de ez a kényszeres egymás seggébe bújás nem az én világom-száll ki a kádból.Fúú az a test.Az a has,láb,mellkas,faro...
-Angela édesem a törülköződ-dobja a fejemre-jó testem van meg minden de ne veszítsük el a fejünket-és megéreztem ajkait az enyémen,felálltam a kádban és kiemelt törülközőstől.A mellkasomba nyomta az arcát ami kissé fájt a melleimnek.
-Aúúú-adok egy apró taslit a fejére.
-Óh bocsánat nem akartam bántani őket-és lassan puszilgatni kezdte miközben a szemembe nézett.
-Na húzás aludni semmi heves elfoglaltság,indulás-hesegetem ki a fürdőből nevetve majd felvettük a pizsamánkat.
-Jó éjszakát Nate!-adok egy apró csókot neki.
-Neked is Angyalom!-ad egy hosszú,forró,szenvedélyes csókot.Imádom ezt a bevenevet.És ahogy csókol.Őt ahogy van.Minden hibájával,erősségével,előnyével együtt!Ő a szerelem,Nate Walker,gyermekem apja,jövendőbeli férjem.
VOUS LISEZ
Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-
Roman d'amourCsak leültem egy padra az Andrássy úton és elkezdtem írni.A törtenet Angela White-ról egy kissé magányos íróról szól.November 11-én azonban nem várt alak kopogtat ajtaján.A jóképű Nate Walker. Mit keres ő pont ott?Vajon mi történik ha két magányos s...