5.fejezet

1.5K 43 0
                                    

     A redőnyön keresztül beszűrődött a reggeli nap gyér fénye.Megnéztem a telefonom.

November 18.hétfő 7:10.

5 nemfogadott hívás Alíztól.Akkor őt is vissza kell hívnom.

Szuper.

Ma be kell mennem az irodába és vásárolni is elugrok.Natere néztem.Úgy aludt mint egy kisfiú.Édes volt.
Ám hamar legörbült a szám,mert igaz megismerkedtem ezzel az emberrel aki talán most a legtöbb fejtörést okozza nekem,bennem volt a törés amit a bátyám halála okozott..Nate esetében is biztosan felhívtam volna hogy basszus mit tegyek(igen néha döntésképtelen vagyok)és ő is biztosan az mondta volna hogy:Hugicám egyszer élünk menj el vele egy randita 2-re és meglátjátok.És én így teszek.Az hogy Nate itt volt velem a napokban elképesztően megerősített.Így aztán muszáj jobban megismernem. Már csak azért is,mert teljesen belezúgtam.Beálltam a zuhany alá és nagyon jól esett a langyos víz. Kicsit magamhoz tértem,felvettem egy melegebb harisnyát,egy púder színű ruhát és hozzá illő tűsarkút a hajamat pedig begöndörítettem(igen imádok öltözködni) majd láttam hogy Nate engem bámul.
-Jó reggelt!-suttogtam a fülébe.
-Neked is!-mosolygott rám.
-Ma indul az eljárás a bátyád ügyében épp ezért ma egész nap dolgozom,valószínűleg a részleg összes tagjával megbeszélést tartok ma és amilyen hamar csak lehet lebonyolítjuk az ügyet,rendben?-nyomott egy puszit a számra.
-Rendben-hajtottam le a fejem.
-Itt vagyok veled bármi is lesz!-húz oda magához. Nagyon jólesett az ölelése,a férfias jelenléte az hogy itt van mellettem.
-Hova készülődsz?-kérdezi engem fürkészve.
-Az irodába kell ma bemennem illetve bevásárolok és ehhez hasonlók.Csak ügyintézés-legyintettem.
-Eszméletlen szép vagy-néz mélyen a szemembe amitől elmosolyodom.
-Indulnom kell de felhívlak jó?-veszi vissza magára a tegnapi ruháját.
-Rendben de Nate fürödj meg nyugodtan!-mutatok a fürdő irányába-Addig csinálok reggelit-indulok az ajtó irányába mire megfogja a csuklóm és oda húz magához majd el kezd csókolgatni.-Köszönöm!-mosolyog rám.

3 óra múlva

Nate szemszöge

Az irodában őrültek háza van. A Nick ügy híre az egész irodán végigsöpört.Egy öt fős csapatot állítottunk össze az ügy gördülékeny intézéséhez.A helyszínen jelenleg 2-en vannak és bizonyítékokat keresnek illetve fotókat készítenek.Nemsokára itt lesznek, remélem többet tudunk majd.Nick felségét 10 perc múlva hallgatjuk ki. éppen az irodám ajtaját nyitottam ki amikor egy női alak állt meg mellettem.
-Jó napot Nate Walker nyomozót keresem.-mondja magabiztos hangon.
-Nos megtalálta-nyújtom felé a kezem-Ön bizonyára Nick felesége Alíz Sparks-majd ő is a kezét nyújtja
-Igen én vagyok de kérem tegeződjünk.

Úgy éreztem hogy szemeivel levetkőztet.Egy magas,szőke hajú,barna szemű viszonylag csinos nő állt előttem.Szemében volt valami fura csillogás.
-Persze ahogy kívánja-majd kinyitom előtte az ajtót.Helyet foglaltunk én az asztalom mögött ő pedig az egyik asztalom előtti széken.
-Nos Alíz kérlek mesélj a férjedről-utasítom harsány hangon.
-Óh Nick.A világ legrendesebb embere.Sose bántott engem és mindig egymás mellett voltunk jóban rosszban.-ezeket a szavakat kicsit megnyomta-de aztán elkezdett furán viselkedni az utóbbi időben leterhelt volt és kimerül,éjjel-nappal dolgozott pedig bőségesen megéltünk abból amit együtt kerestünk.Ráadásul gyerekünk sincs.Én mondtam neki hogy költözzünk haza de ő hallani se akart róla.Csak néha járt haza hogy a családját meglátogassa de általában én otthon maradtam.-hajtja le a fejét.
-És miért?-nézek rá érdeklődve,közben jegyzetelek.
-Mert nem volt túl jó kapcsolatom velük.Házasságunk első éveiben még együtt mentünk minden családi eseményre, de én egy idő után felvetettem ,hogy nem szeretnék menni mire ő megharagudott.És az utóbbi időben rideg volt és egy ujjal se ért hozzám-néz mélyen a szemembe.
-Értem-kapom el a tekintetem-És két héttel ezelőtt miért jött haza?-kérdezem szárazon.
-Volt itthon is egy kis munkája illetve a családot is meglátogatta volna de már nem volt rá ideje.-erre a mondatra egy könnycsepp gördül végig az arcán
-És te jöttél vele?-nézek fel a jegyzetemből
-Neem én szokás szerint otthon maradtam és amikor te közölted velem telefonon mi történt én repülőre ültem és kivettem egy hotel szóbát.-sóhajt egy nagyot.Enyhén szólva érdekes ez a nő.
-Köszönöm hogy befáradt,mára ennyi ha bármi van értestünk-majd az ajtóhoz lépek és kinyitom.
-Köszönöm Nate hogy ennyit fáradozik azért hogy én nyugodtabb legyek,nagyon hálás vagyok!-simít végig a karomon majd kisétál az ajtón és egyszer méregetőn vissza néz rám. Látom rendesen gyászolja a férjét.Alíz.Fura nő az biztos...

Angela szemszöge

Igazándiból mindent elintéztem az irodában amit akartam.A könyvem ellenőrzését és megbeszélését a kiadóval kicsit odébb tettük az állapotokat tekintve,de valószínüleg a napokba befejezem és jövő héten már vihetem is.Beültem a kocsimba majd a bevásárlóközpont felé vettem az irányt. Egy óra alatt le is tudtam majd haza értem.Még a kocsiban ültem amikor kaptam egy SMS-t Nate-től:

Nate:Szia angyalom!Figyelj csak arra gondoltam hogy ma megejthetnénk azt a randit mit szólsz hozzá?Lenne egy kis mesélni valóm.
Angela:Persze én főzök gyere át 7-re!
Várlak
Nate:Ott leszek!

Mosolyogva elraktam a telóm majd kiszáltam kinyitottam a csomagtartót kivettem a cuccokat és dúdolászva bementem a házba.Rég voltam ilyen izgatott.Letettem a konyha púltra a cuccokat amikor hallottam hogy valaki sétál le a lépcsőn.Magie volt a házvezetőnőm.Tudom rongyrázósan hangzik de ő évtizedek óta a családunk hávezetőnője,dadusa és még sorolhatnám.Többek között rám is vigyázott amikor kicsi voltam.Magyarul kikophatatlan színfolt a családunk történetében.Iszonyatosan sokat segít nekünk és olyan mintha őrangyalunk lenne
.-Angelaaaa drágám csak hogy megjöttél mi ez a romhalmaz ebben a házban?És miért van férfi tusfürdő a fürdőben? Nem gondolod hogy van egy kis mondandód?!-csattog oda hozzám szokásos papucsában majd egy nagy puszit nyom az arcomra
-Ezt meg hagyd csak majd én kipakolok-veszi ki a kezemből a vacsora egyik hozzávalóját majd az étkezőbe vezet és leül mellém.
-Ami azt illeti eljött hozzám valaki a napokban.Nate Walkernek hívják és nyomozó.Azért jött el hozzám mert...Nick...Nick-és kitört belőlem a zokogás.Az utóbbi 2 hetem erről szól.Rá gondolok,beszélnem kell róla,beszélnek róla én zokogok.Ez persze hozzá tartozik ahoz ha valakit elveszítünk.

-Angela,drágám megijesztesz-simítja végig a hajam
-Magie,Nicket november 11-én megölték.Hallottam hogy ő is sírni kezd.Igen.Olyanok voltunk neki mindig én Nick és az unokatesóink mintha a 2.családja lennénk.Az egész családdal így volt.Így nem meglepő hogy belőle is hasonló reakciót váltott ki mint belőlünk.
-Nagyon sajnálom Angela-mondja nekem alig érthetően,majd feláll és folytatja a teendőit.Én is felállok majd elpakoltam a frissen vásárolt dolgokat majd megcsörgettem Alízt aki egyből fel is vette.

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora