2 hafta geçti btw
Jennie
Lisa'yı gördüğümde onun yüzüne bağırmak, canımı yaktığı her an için ona vurmak istemiştim. Ama yapamadığım ve sadece bir tokat ile kaldığım gerçeği vardı. Ona vurduğumda bile suçlu hissetmiştim. Artık bir önemi yoktu, elini tuttuğum Mia ile ailemin karşısındaydık ve onu onlara tanıtıyordum. Babamın yüzünde memnun bir ifade vardı ve annem onun aksine telaşlı bir şekilde bakıyordu. Anneme döndüm ve sorumu yönelttiğimde tedirgin gülümsemesi ile karşılaştım.
- Neden bu kadar gerginsin?
- Evlilik sözümüzü düşünüyordum, Manoban ailesi bu durumdan hoşlanmayabilir.
Olayları anlatırsam iki ailenin arası temelli bozulabilirdi, bu da bizi kötü etkileyeceği için susmaya karar verdim. Babam konuşarak beni şaşırttı.
- Sorun olacağını zannetmiyorum, ayrıca kızları da ortalıkta yok uzun zamandır. Babasıyla konuştuğumda hasta olduğunu ve dinlendiğini söylemişti. Evlilik olayını da askıya almışlar gibi duruyor, aile içi sorunları var galiba.
Hasta mı? Lisa'yı en son gördüğümde yeterince sağlıklı ve mutlu gözüküyordu. Babası yalan söyleme konusunda daha çok gelişmeliydi. Seulgi'nin bana anlattığı şeyi doğrulamak istiyordum. Babama döndüm ve sorumu sormadan önce Mia'nın elini sıktım.
- Ben bir şey duydum aslında, Lisa'nın kardeşi varmış sanırım. Ondan daha büyük.
- Ben öyle bir şey duymadım, ama doğru olsa bile büyük olanla evlenebileceğini zannetmiyorum. Çoktan Lisa ile kaynaştığınızı düşünüyorum.
- Büyük olanı tanıyorum ve iyi bir kız. Aynı okula gidiyorduk, yani Lisa'dan daha yakınım ona.
Amacın ne Jennie Kim? Jisoo ile evlenmeyi geçtim, romantik bir ilişkimizin olması bile midemi bulandırıyordu. Babam bana şaşırmış bir şekilde baktığında gergin bir gülümseme gönderdim.
- Nasıl biri peki? Ayrıca babaları aynı olmak zorunda, kadınla hâlâ daha evli değil herhalde.
- Sanırım anneleri aynı ve onun annesi de öldü. Bu durumda yine Lisa ile mi evlenmek zorundayım?
- Evet, eğer istemiyorsan ve Mia ile evleneceksen Lisa ile konuşmalısın.
Sinirle soludum ve Mia'ya baktım. Onun da hevesli bir hali vardı, Lisa ile sidik yarışına girmişti herhalde. Geçemeyeceğini bilseydi yine böyle yapar mıydı? Bunun cevabı belliydi ve kendime yine bir şeyi itiraf etmiş oluyordum.
Lalisa Manoban'ı unutamayacaktım ve Mia'yı sadece üstünü karalamak için kullanıyordum.
Jennie seni çok garip bir karakter yaptım sanırım
Lisa
Planları son kez gözden geçirdim, sonunda o adamla yüzleşecektim. Küçüklüğümden beri onunla ne zaman konuşsam beni katil olmakla suçlardı, Jisoo'nun sözlerinden sonra bu durumdan kurtulabilmiştim. Artık psikolojik olarak bana baskı yapamayacaktı. Jiyong ile onun yanına gidecek ve yüzleşmeden sonra onu tamamen Jiyong ve adamlarına bırakacaktım. Ona ne olduğu umrumda değildi, sadece silahlı bir çatışma olacağını biliyordum. Canlı çıksam bile böyle yaşamaya devam edemezdim, ölmeyi hak ettiğimi düşünüyordum. Derin düşüncelerimden Jisoo'nun beni çağırması ile sıyrıldım, aşağı indiğimde ise Jennie ve Mia'yı görmeyi beklemiyordum. Jisoo da onları inceliyordu ve rahatsız edici bakışlarını onlara gönderiyordu. Jennie uzatmadan konuya girdi ve ben de kısa bir cevap vererek konuyu kısa kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Marriage | Jenlisa
Hayran KurguKitaplarımı çok sorgulamayın kapağı bile rastgele seçen bir insanım ben hiçbir şeye dikkat etmiyorum Jennie ve Lisa'nın ultra mutlu bir evlilikleri olacağına inanarak okuyun o zaman daha çok sövüyorsunuz