EP3

13.9K 1.1K 14
                                    

XZ POV: ကိုကို႔ ကို ေသေသခ်ာခ်ာ မေတြ႕ ရတာ ၁ပတ္ေက်ာ္ ရွိၿပီ... ဒုတိယ အႀကိမ္ ေတြ႕ ၿပီး တည္းက ကိုကို ဟာ က်န္႔က်န္႔ ကိုေတြ႕ရင္ေတာင္ ေရွာင္ေနေတာ့ တာပဲ... Weibo မွာ စာပို႔ေတာ့လဲ ကိုကိုက ဝင္ေတာင္မဖတ္ၾကည့္ဘူး...စစ္ေကၽြးကို ေမးၾကည့္ေတာ့ ကိုကို မွာ စိတ္႐ွဳပ္စရာ နည္းနည္း ရွိလို႔ပါ တဲ့...ကိုကို႔ အိမ္သြားေတာ့လဲ ကိုကို အလုပ္မအား လို႔တဲ့... ဒီရက္ေတြ ကိုကို ပြဲတက္စရာလဲ မရွိပဲနဲ႔ ၿပီးေတာ့ ႐ိုက္ကူးေရးေတြလဲ နားထား တာပဲ မဟုတ္လား...ကိုကို က ဘာကိစၥ ေတြ ရွိလို႔မ်ား မအားရတာလဲ....ဟြန္႔...လက္ထပ္ၿပီးမွ မေတြ႕ရတဲ့ ရက္ေတြ အတိုးခ်ၿပီး ကိုကို႔ မ်က္ႏွာကို တစိမ့္စိမ့္ ထိုင္ၾကည့္အံုးမာ္...ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ အရမ္း လြမ္း တယ္ ကိုကို...

ေရွာင္က်န္႔ အေတြး မ်ားစြာ ျဖင့္ sofa ေပၚတြင္ ထိုင္ကာ ဖုန္း Grallery ထဲမွ ရိေပၚ ပံု မ်ားကို ထုတ္ၾကည့္ရင္း ခံစားေနရသည့္ အလြမ္းအဆိပ္ သည္ တစ္ေျဖးေျဖး ဆိုးဝါးလာသျဖင့္...

"အားးးယားးးး... ကိုကိုဝမ္ရိေပၚ ေရ လြမ္းလိုက္တာ.. Weibo တို႔ Instagram တို႔ Oasis တို႔မွာလဲ ပံုေလး ဘာေလး update ေလး တင္ေပးပါအံုး.....ဒီမွာ လြမ္းလို႔ ေသေတာ့မယ္...ဟူးးးး"

ေရွာင္က်န္႔ Grallery ထဲမွ ရိေပၚ ပံုမ်ား ကို တစ္ခု ၿပီး တစ္ခု ၾကည့္ရင္း ထေအာ္လိုက္ သည္။အခန္းထဲ တြင္ ေရွာင္က်န္႔ ပစၥည္းေတြ ကို သိမ္းေပးေနေသာ မားမား က....

"က်န္႔က်န္႔ လြမ္းရင္လဲ တိုးတိုးသာသာ ေအာ္ပါ ကြယ္...ဒီမွာ မားမား ျဖင့္ လန္႔ သြား တာပဲ..."

"ဟီး မား..ေသြ႕ပုခ်ိ ေသြ႕ပုခ်ိ"

"ဒီကေလး နဲ႔ေတာ့... ဪ ရိေပၚနဲ႔ လက္ထပ္ၿပီးရင္ အဲ့လိုလဲ သြား ေအာ္မေနနဲ႔အံုး...က်န္႔က်န္႔အသံကို ရိေပၚ ပါလန္႔ၿပီး ထြက္ေျပးသြားအံုးမယ္"

"ေဟာ...မားမားေနာ္...အဲ့ခါၾကေတာ့လဲ ကိုကိ့ု ကိုေန႔တိုင္းေတြ႕ရမွာပဲ ဒီလို လြမ္း ရေတာ့မွာေတာင္မဟုတ္ဘူး..."

"ဟုတ္ပါၿပီ ဟုတ္ပါၿပီ...က်န္႔က်န္႔ ဒီ luggage ႀကီးကို ယူလာတာလား"

ျမင္လိုက္ရသည့္ အစိမ္းေရာင္ luggage ႀကီးကို ေရွာင္မားမား သည္ ေခါင္းတခါခါျဖင့္ ေရွာင္က်န္႔ ကိုၾကည့္ကာ ျပံဳးလိုက္မိသည္။

PLEASE , STAY WITH ME (BJYX , COMPLETE)Where stories live. Discover now