EP7

13.4K 1.1K 50
                                    

စီစဥ္ထားခဲ့သည့္ ခရီး အခ်ိဳ႕ကို ေရွာင္က်န္႔ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ျပကာ ဖ်က္ပစ္လိုက္သည္။

"ကိုကို က က်န္႔က်န္႔ကို ဒီေလာက္ မုန္းေနတာေလ အတူတူ ခရီး ထြက္ဖို႔ ဆိုတာ ကိုကို က လက္ခံ မွာလား.. လက္ခံ ခဲ့ရင္ေရာ က်န္႔က်န္႔ တို႔ၾကား ေပ်ာ္ရႊင္မႈဆိုတာ ရွာေတြ႕ႏိုင္ပါ့မလား... အစ တည္းက ကိုကို က်န္႔က်န္႔ ကိုမခ်စ္တာ က်န္က်န္႔ ရိပ္မိၿပီးသား ဆိုေပမယ့္ ကိုကို ဒီေလာက္ထိ မုန္းေနလိမ့္ မယ္ ကိုေတာ့ မေတြးခဲ့မိဘူး..ကိုကို႔ ႏွလံုးသားက ပိုင္ရွင္ ရွိၿပီးသား မွန္း သိခဲ့ရင္ က်န္႔က်န္႔ ေရွ႕ဆက္တိုး မိမယ္လည္း မထင္ဘူး...."

အခ်စ္ဆိုတာ ႐ူးမိုက္ျခင္း တစ္မ်ိဳး တဲ့... တစ္ခါတစ္ေလ ကိုယ္ နာက်င္ရမယ္မွန္း သိ႐င္ေတာင္ မစြန္႔လႊတ္ႏိုင္တဲ့ အခ်စ္မ်ိဳး... ကိုယ့္တြက္ မေသခ်ာမေရရာ တဲ့ အခ်စ္တစ္ခုကို ေမွ်ာ္လင့္ ေနမိတာ မ်ိဳး..

အၿမဲ ေတာက္ပ ေနသည့္ မ်က္ဝန္း အစံု တို႔ က အခု မ်ားေတာ့ မ်က္ရည္ စ ေလးမ်ား က တြဲခို ေနလွ်က္...

ငိုရလြန္း လို႔လဲ ေရွာင္က်န္႔ ထပ္မငို ခ်င္ေတာ့....

ျပံဳး လိုက္တိုင္း မင္သပ္ ေစသည့္ ဒီ အျပံဳးတို႔က အခုမ်ားေတာ့ ညွိဳးငယ္စြာ...

ဓာတ္ပံုေလး ႏွစ္ပံုကို စားပြဲခံုေပၚမွေကာက္ယူကာ ေရွာင္က်န္႔ အျပံဳး မမည္ ေသာ အျပံဳးတု တစ္ခု ကို ဖန္တီး ကာ ျပံဳး လိုက္မိသည္။

"ကိုကို႔ အခ်စ္ကို အရင္ဆံုး ရခဲ့တဲ့ မင္း အရမ္းကံေကာင္းတယ္ ေဖးလီ....ဒါေပမယ့္ တို႔ တကယ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး ကိုကို႔ ႏွလံုးသား ကို တို႔ မပိုင္ေသးေပမယ့္ ကိုကို႔ကို အခု တို႔ ပိုင္တယ္.... ပိုင္ရွင္ ရွိတဲ့ ကိုကို က မင္းကိုေတာ့ ဆက္ၿပီး တမ္းတ မေနသင့္ဘူးေလ.. ဟုတ္တယ္မလား...တို႔ေတာင္းပန္ပါတယ္...တို႔လည္း လူထဲက လူသား မို႔ အခ်စ္နဲ႔ ပတ္သက္ရင္ အတၱေတာ့ နည္းနည္း ရွိတယ္..."

မွန္ေဘာင္ေလး ထဲမွာ ဓာတ္ပံုႏွစ္ပံုလံုးကို ထုတ္ ကာ ေရွာင္က်န္႔ ႏွစ္ျခမ္းျဖဲ ပစ္လိုက္သည္။ ရိေပၚ ပံုကို ဖယ္ကာ ေဖးလီ ပံုကို တစဆီ ျဖစ္သည္ထိ ၿဖဲ ကာ လႊင့္ပစ္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ရိေပၚ ပံုကို သိမ္းကာ ထို ဓာတ္ပံု ေဘာင္ေလး ထဲတြင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္၏ wedding photo ေလးကို အစားထိုး ထည့္ကာ စားပြဲခံုေပၚသို႔ တင္လိုက္သည္။

PLEASE , STAY WITH ME (BJYX , COMPLETE)Where stories live. Discover now