Prologue

13.5K 450 16
                                    

ဇာတ္လမ္းမွာ အခ်စ္ ေရာ အမုန္းေရာ ဒြန္တြဲ ၿပီး ပါလာႏိုင္ပါတယ္။ အခါး မႀကိဳက္တဲ့ သူေတြ မဖတ္ ၾက ပါနဲ႔... အခါးခ်ည္းပဲ လား ဆိုရင္ေတာ့ အဲ့လို မဟုတ္ပါဘူး Romance လည္း ပါပါတယ္... mature ေတြလည္း ပါလာႏိုင္ပါေသးတယ္... M-Preg ေရး မွာမို႔ မႀကိဳက္တဲ့ သူ ရွိရင္ မဖတ္ၾကဖို႔ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။

Plot အက်ဥ္းခ်ဳပ္ေလး ဖတ္ၿပီးၾကိဳက္မွ ဆက္ဖတ္ေပးၾကပါ...

ငယ္ငယ္ ေလး တည္း ေရွာင္က်န္႔ ကို ကာကြယ္ေပး
ရင္း Accident တစ္ခု ျဖစ္ဖူးသည့္ ရိေပၚ....အစြဲအလန္း အရမ္းၾကီးသည့္ ရိေပၚ က အတိတ္ေမ့ သြားသည့္ေနာက္.......

Wang Yibo Pov : ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္လံုးကို ဆံုးရွံုး လိုက္ရတဲ့ငါက မင္းကို သူ႔ေနရာမွာ အစားထိုး ခ်စ္ဖို႔ ဆိုတာ ျဖစ္မလာႏိုင္တဲ့အရာတစ္ခုပဲ... မေမွ်ာ္လင့္စမ္းဘာနဲ႔ ေရွာင္က်န္႔ ငါမင္းကို ဘယ္ေတာ့မွ ခ်စ္လာႏိုင္မွာ မဟုတ္လို႔ပဲ....

******

Chinese Star တစ္ေယာက္ ျဖစ္တဲ့ Yibo ရဲ႕ Fan Boy Xiao Zhan... ရိေပၚကိုအရမ္း ခ်စ္တဲ့ ေရွာင္က်န္႔က ရိေပၚ ျပဳသမွ် သည္း ခံ ကာ ကပ္တြယ္ ေနခဲ့သည္။

Xiao Zhan : Fan boy တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုယ္ bias တစ္ေယာက္ကို လက္ထပ္ခြင့္ ရတာ ဘယ္ေလာက္မ်ား ကံေကာင္းလိုက္လဲ.... ဟီး...... ဒါ...ဒါ...ဒါေပမယ့္ သူ႔အခ်စ္ က ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္တဲ့ တျခား တစ္ေယာက္အတြက္ ျမႇပ္နံွ ခဲ့ၿပီးသား အခ်စ္တစ္ခု ျဖစ္ေနခဲ့တယ္.... အခ်စ္ စစ္ သာ ျဖစ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္သာ ပိုင္ဆိုင္ရပါေစ....

*****

ရိေပၚ ကို ခ်စ္လြန္း ၍ ရိေပၚ အခ်စ္ ကို မရရေအာင္ ယူ ခဲ့သည့္ ရန္ေဖးလီ... ရိေပၚ ႏွလံုးသား ကို မရသည့္ အတြက္ နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ၾကံကာ ၾကံမရသည့္ ေနာက္ဆံုး ေအာက္လမ္းဆရာ တစ္ေယာက္ႏွင့္ ပူးေပါင္းခဲ့သည့္ ရန္ေဖးလီ... ေနအိမ္မီးေလာင္ မႈေၾကာင့္ ေသဆံုး သြားေတာ့ ေနာက္ဆက္ ျဖစ္လာမည့္ အေၾကာင္းတရား မ်ားစြာ...လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ မ်ားစြာ....

Yang Fei Li Pov : ခက္ခက္ခဲခဲ ႀကိဳးစား ၿပီး တည္ေဆာက္ထား တဲ့ အခ်စ္တစ္ခု... ကိုယ္ပိုင္တဲ့ ကိုယ့္ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္လံုးကို တျခားသူ လက္ထဲ ေရာ့ယူ ပါဆိုၿပီး ရက္ရက္ေရာေရာ ထည့္ေပး ရေလာက္တဲ့ ထိ ကိုယ္ မ႐ူးေသးဘူး....

_Unicode_

ဇာတ်လမ်းမှာ အချစ် ရော အမုန်းရော ဒွန်တွဲ ပြီး ပါလာနိုင်ပါတယ်။ အခါး မကြိုက်တဲ့ သူတွေ မဖတ် ကြ ပါနဲ့... အခါးချည်းပဲ လား ဆိုရင်တော့ အဲ့လို မဟုတ်ပါဘူး Romance လည်း ပါပါတယ်... mature တွေလည်း ပါလာနိုင်ပါသေးတယ်... M-Preg ရေး မှာမို့ မကြိုက်တဲ့ သူ ရှိရင် မဖတ်ကြဖို့ မေတ္တာရပ်ခံပါတယ်။

Plot အကျဉ်းချုပ်လေး ဖတ်ပြီးကြိုက်မှ ဆက်ဖတ်ပေးကြပါ...

ငယ်ငယ် လေးတည်း ရှောင်ကျန့် ကို ကာကွယ်ပေး
ရင်း Accident တစ်ခု ဖြစ်ဖူးသည့် ရိပေါ်....အစွဲအလန်း အရမ်းကြီးသည့် ရိပေါ် က အတိတ်မေ့ သွားသည့်နောက်.......

Yibo Pov : ချစ်သူ တစ်ယောက်လုံးကို ဆုံးရှုံးလိုက်ရတဲ့ ငါက မင်းကို သူ့နေရာမှာ အစားထိုး ချစ်ဖို့ဆိုတာ ဖြစ်မလာနိုင်တဲ့အရာတစ်ခုပဲ... မမျှော်လင့်စမ်းဘာနဲ့ ရှောင်ကျန့် ငါမင်းကို ဘယ်တော့မှ ချစ်လာနိုင်မှာ မဟုတ်လို့ပဲ....

*****

Chinese Star တစ်ယောက် ဖြစ်တဲ့ Yibo ရဲ့ Fan Boy Xiao Zhan... ရိပေါ်ကိုအရမ်း ချစ်တဲ့ ရှောင်ကျန့်က ရိပေါ် ပြုသမျှ သည်းခံကာ ကပ်တွယ် နေခဲ့သည်။

Xiao Zhan Pov : Fan boy တစ်ယောက်အနေနဲ့ ကိုယ် bias တစ်ယောက်ကို လက်ထပ်ခွင့် ရတာ ဘယ်လောက်များ ကံကောင်းလိုက်လဲ.... ဟီး...... ဒါ...ဒါ...ဒါပေမယ့် သူ့အချစ် က ကျွန်တော် မဟုတ်တဲ့ တခြား တစ်ယောက်အတွက် မြှပ်နှံ ခဲ့ပြီးသား အချစ်တစ်ခု ဖြစ်နေခဲ့တယ်.... အချစ် စစ် သာ ဖြစ်ရင် ကျွန်တော်သာ ပိုင်ဆိုင်ရပါစေ....

*****

ရိပေါ် ကို ချစ်လွန်း ၍ ရိပေါ် အချစ် ကို မရရအောင် ယူခဲ့သည့် ရန်ဖေးလီ... ရိပေါ် နှလုံးသား ကို မရသည့် အတွက် နည်းအမျိုးမျိုး ကြံကာ ကြံမရသည့် နောက်ဆုံး အောက်လမ်းဆရာ တစ်ယောက်နှင့် ပူးပေါင်းခဲ့သည့် ရန်ဖေးလီ... နေအိမ်မီးလောင်မှု ကြောင့် သေဆုံးသွားတော့ နောက်ဆက် ဖြစ်လာမည့် အကြောင်းတရား များစွာ...လျှို့ဝှက်ချက် များစွာ....

Yang Fei Li Pov : ခက်ခက်ခဲခဲ ကြိုးစား ပြီး တည်ဆောက်ထား တဲ့ အချစ်တစ်ခု... ကိုယ်ပိုင်တဲ့ ကိုယ့်ချစ်သူ တစ်ယောက်လုံးကို တခြားသူ လက်ထဲ ရော့ယူပါဆိုပြီး ရက်ရက်ရောရော ထည့်ပေးရလောက်တဲ့ ထိ ကိုယ် မရူးသေးဘူး....

PLEASE , STAY WITH ME (BJYX , COMPLETE)Where stories live. Discover now