EP4

17K 1.1K 48
                                    

Warning : The inclusion of Sex Scene/ Sorry for some lewd word..

Age Rate: 18+

*****

'က်န္႔က်န္႔ လိုခ်င္တာ ကိုကို႔ဆီက ၾကင္နာယုယ မႈပါ ကိုကိုရဲ႕...အခုေတာ့ က်န္႔က်န္႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားသမွ် က ဒီအေျခအေနမွာတင္ ဖိတ္ဖိတ္စင္ လြဲမွား ေနၿပီ...ကိုကို လိုခ်င္ရင္ က်န္႔က်န္႔ ခႏၶာကိုယ္မကလို႔ က်န္႔က်န္႔ ႏွလံုးသား နဲ႔ဘဝ ဆိုရင္ေတာင္ က်န္႔က်န္႔က ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ ေပးဆပ္ ရဲပါတယ္ ကိုကိုရယ္... ဒါေပမယ့္ ကိုကိုဆီက က်န္႔က်န္႔ ျပန္လိုခ်င္တာခ်စ္ျခင္းေမတၱာ တစ္ခုတည္းသာ... ကိုုကို႔ဆီက ဒီလို အမုန္းတရား ျပည့္နက္ေနတဲ့ ဆက္ဆံေရးမ်ိဳး မဟုတ္ခဲ့ဘူး ဆိုတာ အခုအခ်ိန္ ဘယ္လို ေျပာျပရမလဲ ကိုကိုရယ္'

"ကိုကို မီး မပိတ္ပါနဲ႔ေနာ္ က်န္႔က်န္႔ေၾကာက္လို႔ပါ..."

"မင္းေၾကာက္ရင္ငါ ပိုလုပ္ခ်င္ေလပဲ ေရွာင္က်န္႔"

ရိေပၚ ဘယ္ကို ဦးတည္ ေနမွန္း ရိပ္မိသည့္ ေရွာင္က်န္႔ သည္ ပင့္ကူအိမ္တြင္ ကပ္ညႇိေနသည့္ ပိုးေကာင္ေလးပမာ မလႊတ္မွန္းသိလွ်က္ ႐ုန္းေနမိသည္။

ရိေပၚ ေရွာင္က်န္႔ အေပၚမွအုပ္မိုးကာ အတင္းအၾကပ္ ျပဳမႈ ေနသျဖင့္.....

"က်န္႔က်န္႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္...က်န္႔က်န္႔ အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးလို႔ပါ...ကိုကို... အာ့..."

"ကိုကို ေတာင္းပန္ပါတယ္...ကိုကို က်န္႔က်န႔္ မုန္း ႏိုင္ပါတယ္ ကိုကို႔ စိတ္ႀကိဳက္မုန္းပါ..ဒီလို ေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔...က်န္႔က်န္႔ ေၾကာက္လို႔ပါ... က်န္႔က်န္႔.. အဆင့္သင္ အျဖစ္ေသးလိုပါ...အင့္"

"အသား မနာ ခ်င္ရင္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေနစမ္း ေရွာင္က်န္႔.. ၿပီးေတာ့ Sပါးစပ္ကိုပိတ္ထား.."

"ကိုကို.."

"ဟင့္...ေတာင္းပန္ပါတယ္.."

ရိေပၚ ေျပာေသာ္လည္း ႐ုန္းၿမဲ ႐ုန္း ေနသည့္ ေရွာင္က်န္႔ ေၾကာင့္ ဘာမွလုပ္မရ၍ စိတ္မရွည္လာေတာ့...

PLEASE , STAY WITH ME (BJYX , COMPLETE)Where stories live. Discover now