Ep29

12K 960 24
                                    

"ဝါးးး... ပါးရဲ႕ ေရွာင္ရြယ္ေလး က ႏိုးေနၿပီလား..."

လက္ဖဝါးေလး ႏွစ္ဖက္ ကို ဆုပ္လိုက္ျဖန္႔ လိုက္ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္ ကို ေခၚေနတဲ့ သားေလး နား သြားကာ ခပ္ဖြဖြေလး ေမြးၾကဴ လိုက္သည္။

ႀကီးေလ ႀကီးေလ ေရွာင္ရြယ္ေလးက သူ႔ ပါးပါး နဲ႔ တူေလ... ေရွာင္က်န္႔ သူ႔ သားေလးရဲ႕ လက္ႏွစ္ဖက္ ကိုဆုပ္ကိုင္ရင္း ခပ္ျပံဳးျပံဳး ျဖင့္ မ်က္ေစာင္း ေလးထိုး ကာ....

"ပါးနဲ႔ သာ တူရင္ ေရွာင္ရြယ္ေလးက အရမ္း ေခ်ာမွာ ဟြန္႔... ေနာက္ေန႔ ၾကရင္ အခန္းထဲက ဝမ္ရိေပၚ ဆိုတဲ့ လူႀကီး ရဲ႕ ပံု ေတြ ကပ္ထားတာကို ျပန္ ျဖဳတ္ပစ္ အံုးမွ... အခုေတာ့ အဲ့လူႀကီး ပံု ေတြ ၾကည့္ ပါမ်ား ၿပီး ေရွာင္ရြယ္လည္း ဝမ္ရိေပၚေပါက္စ ေလးကိုက်လို႔.. သား က တစ္ေန႔ တျခား အဲ့လူႀကီး နဲ႔ ပဲ ပို ပို တူ လာၿပီ... ႐ုပ္မေျပာနဲ႔ အက်င့္ကစ အဲ့လူႀကီး နဲ႔ တပံုစံ တည္း ထြက္ေနလို႔ ပါးရဲ႕ ဝမ္ေရွာင္ရြယ္ ေလး ကို အားလံုးက ဝမ္ေခ်ေခ် ေလးလိုေတာင္ ေခၚကုန္ၿပီ"

AN: ေရွာင္က်န္႔ကို ပါး လို႔ပဲ သံုး ထားတယ္.. ရိေပၚကို ပါးပါး လို႔ သံုး ထား တယ္ေနာ္.. ကေလးကေတာ့ သာသာ့ ဟာေပါ့:))

ခပ္ေႏြးေႏြး ျဖစ္မည့္ ဝတ္စံုေလးကို ဝတ္ေပး လိုက္ၿပီး
ေရွာင္ရြယ္ေလးကို baby sling carrier ေလး ထည့္ ကာ ေရွ႕ သိုင္း လြယ္လိုက္သည္။ ပန္းခ်ီဆြဲရန္ ခပ္ေသးေသး အျဖဴေရာင္ကားခ်ပ္ႏွင့္ လိုအပ္သည့္ Tool ေတြကို အိတ္ ထဲ ထည့္ကာ ေက်ာေနာက္မွာ တစ္ေစာင္း လြယ္လိုက္သည္။

ဝတ္စံု fashion ကို ဆင္တူ ေလးဝတ္ၿပီး ဆင္း လာသည့္ သားအဖ ကို ေရွာင္ယြီ က ခပ္ျပံဳးျပံဳး ၾကည့္ရင္း....

"က်န္႔က်န္႔... အျပင္သြား မို႔လား..."

"ဟုတ္မားမား... ပန္းျခံ မွာ အပ်င္း ေျပ ေလေကာင္းေလသန္႔ ႐ွဳ ရင္း ပန္းခ်ီ ေလး ဘာေလး သြား ဆြဲ အံုးမယ္..."

ေႏြး ျဖျဖ ေနေရာင္ျခည္ ေလး ေအာက္မွာ ရင္ခြင္ ထဲ က ေရွာင္ရြယ္ေလး ကေတာ့ မ်က္ေတာင္ေလး ပုတ္ခတ္ ပုတ္ခတ္ျဖင့္...

"ပါး သားေလးရဲ႕ နဖူးမွာ လိပ္ျပာေလးက လာနားေနျပန္ၿပီ..."

ေရွာင္က်န္႔ အသံေၾကာင့္ ပ်ံသြားတဲ့ လိပ္ျပာေလးကို ေရွာင္ရြယ္က တစ္ဆံုးေငးၾကည့္ေနျပန္သည္။

PLEASE , STAY WITH ME (BJYX , COMPLETE)Where stories live. Discover now