EP30

14K 1K 22
                                    

နားထဲ မွာ သံျပန္အထပ္ထပ္ ၾကား ေနရတဲ့ စကား ေၾကာင့္ ေတြးေဝ စြာ ရပ္ေနမိတယ္...
ခင္မ်ား ကို ကၽြန္ေတာ္ ဘဝ ထဲမွာ အလိုကို မရွိတာ တဲ့လား က်န္႔က်န္႔ရယ္...
ကိုယ္ မုန္းလွ ပါတယ္ ဆိုတဲ့ ပိုးသတ္ေဆး နံ့ ခပ္စူးစူး ႏွင့္ အခန္း က်ဥ္းေလးထဲမွာ တစ္နီးပါးရွင္သန္ေနခဲ့ရတယ္....
အိပ္ေပ်ာ္ သြားရင္ေတာင္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္မႏိုး ထႏိုင္ေတာ့မွာ ကိုယ္ ေၾကာက္ခဲ့ရတယ္...
အသက္ရွင္မို႔ ရာခိုင္ႏႈန္း နည္း ခဲ့တာ ေတာင္ ကိုယ္အားတင္း ၿပီး ေရွ႕ဆက္ ခဲ့ရတယ္....
ဘာေၾကာင့္ လဲ ဆို....
ကိုယ့္ဘဝ ထဲ မွာ မင္းရွိေနလို႔ က်န္႔က်န္႔ေလးရဲ႕..
ကိုယ္မင္းအနား က ထြက္ မသြား ႏိုင္ေသးလို႔....
အခု ကိုယ္မင္း ေရွ႕ ေရာက္လာ ႏိုင္ၿပီေလကြာ....
ကိုယ္လိုက္လာ ခဲ့တာ ဒီလို စကား မ်ိဳး ၾကား ခ်င္ခဲ့လို႔မွ မဟုတ္ပဲ....

ေရွာင္က်န္႔ အေနာက္ကို အေႏွး နဲ႔ အျမန္ လိုက္ လာ ခဲ့သည္။

"က်န္႔က်န္႔ ကိုယ္ ရွင္းျပတာ ကို ခဏ ေလးပဲ နားေထာင္ေပးပါ... ကိုယ္ မင္းကို တကယ္ ခ်စ္ခဲ့တာပါကြာ... ဒီ တစ္ခါ ပဲ ဒီတစ္ခါ တည္းပါ ပဲ ကိုယ့္ကို အခြင့္ အေရး ေပး ပါ..."

"လႊတ္... ခင္မ်ား ကၽြန္ေတာ့္ အိမ္ထဲ က အခု ထြက္သြား... "

"ကိုယ္မင္းကို အရမ္း ခ်စ္တယ္..."

ရိေပၚ ေရွာင္က်န္႔ကို အေနာက္မွ ေပြ႕ဖက္ထားလိုက္သည္။ ဖက္တြယ္လာတဲ့ လက္တစ္စံုကို ဆြဲျဖဳတ္လိုက္သည္။

"ကၽြန္ေတာ္ ခင္မ်ား အရမ္း မုန္းတယ္... ထြက္သြား...ကၽြန္ေတာ့ အိမ္ထဲကေန အခု ထြက္သြား..."

အခန္းထဲ အတင္းဝင္က တံခါးကို ဝုန္း ခနဲ ပိတ္လိုက္သည္။ တံခါး ကို မွီရင္း စိတ္ပ်က္စြာ ထိုင္ခ် လိုက္သည္။ ရင္ခြင္ထဲက ေရွာင္ရြယ္ေလးကလည္း ငို လို႔...

ခပ္တိုးတိုး စကားသံ က တံခါး ရဲ႕ တစ္ဖက္ မွ တိုးဝင္လာသည္မို႔ နားေထာင္ေနမိသည္။

"ဒီလိုေတာ့ မႏွင္ထုတ္ ပါနဲ႔ကြာ...ကိုယ္မေႏွာက္ယွက္ေတာ့ ပါဘူး....
ဒါေပမယ့္ မုန္းတယ္ ဆိုတဲ့ စကား ကိုေတာ့
ထပ္ခါထပ္ခါ ဖန္းတီး ၿပီး ကိုယ့္ ကို မေျပာပါနဲ႔လား...
ကိုယ္တကယ္ မခံနိုင္စြမ္း မရွိလို႔ပါ....
ကိုယ္ မင္းနားက ထြက္သြားေပးမွာပါ...
ဒါေပမယ့္ မင္းလိုအပ္တဲ့ ခ်ိန္ေတြတိုင္းမွာ ကိုယ္ အၿမဲ ရွိေနမွာပါ.....ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ မင္းကို အရမ္း ခ်စ္တာလည္း ယံုေပးပါ... ကိုယ့္ဘဝ မွာ မင္း နဲ႔ သား ေလး ကို တကယ္ လိုအပ္တာပါ... ဘယ္လို အေၾကာင္းရင္းေၾကာင့္ မင္း ထြက္သြား မွန္း...ဘယ္လို အေၾကာင္း ရင္းေတြေၾကာင့္ မင္းကိုယ့္ကို ဒီေလာက္ထိ မုန္းသြားမွန္း ကိုယ္ အေျဖ ရွာ မရ ခဲ့ဘူး.... နာက်င္ ေစခဲ့ မိတဲ့ အတြက္ ကိုယ္မင္းကို ေတာင္းပန္ပါတယ္.. "

PLEASE , STAY WITH ME (BJYX , COMPLETE)Where stories live. Discover now