Дугаар 12✨ Vkook_mgl
Оройн мэнд. Өнөөдөр bxb төрлөөр өгүүллэгээ бичдэг @vkook_mgl хаягтай Маралаатай хийсэн ярилцлагаа хүргэж байна. Хэрвээ уншигчид нь энэ ярилцлагыг харвал түүнд урам зориг бэлэглээрэй гэж хүсье🥺❤️
🖤Манай ярилцлагын буланд зочноор оролцож байгаад үнэхээр их баяртай байна
Юуны түрүүнд та уншигчдадаа өөрийгөө товчхон танилцуулаач.-За намайг Марал гэдэг. Би өгүүллэг бичээд 2 жил 6 сар болж байна.
🖤Танилцсандаа таатай байна. ^ ^
-Би ч бас
🖤Анх ваттпадад өгүүллэг бичиж эхлэсэн үеийнхээ дурсамжаас хуваалцаач
-Би тийм ч сайн бичдэг байгаагүй ээ. Үгсийн алдаа, найруулгын алдаа их гардаг байсан. Би эхлэхдээ бараг 10 өгүүллэг туршилтаар бичсэн ч аль нь ч амжилтгүй болсон учраас delete хийчихсэн юм. Тэгээд хэдэн сар өгүүллэгээ болихоор шийдээд бичээгүй л дээ гэхдээ удалгүй Vkook moments эргэж ирсэн хх.Одоо ч тийм сайн бичдэггүй ч гэсэн хичээж л явна даа.
🖤Заа одоогоор нийтэлсэн болон драфт дотроо хадгалж байгаа өгүүллэгүүдийнхээ тухай товчхон танилцуулж өгөөч.
-Миний нийтэлсэн өгүүллэг гэвэл : Vkook moments, I'm a boy, following, Daddy's babyboy, sope moments, dirty mind, phone sex, taekook fanart, K-pop aesthetic, gay couple гэх мэт өгүүллэг байгаа. Харин draft дотор Secret lover, i'm fat гэх өгүүллэг бий.?
🖤Уншигчдад хамгийн их санал болгомоор байгаа нэг өгүүллэгээ танилцуулаач.
-Аан за dirty mind уншаад үзээрэй л гэж хэлье даа.
🖤Та bxb төрлөөр голлон бичдэг бололтой. LGBT үзлийн тухай ямар бодолтой явдаг вэ?
-Би бараг 100% дэмждэг гэхэд болно.
🖤Таны уншигчдад нэр байдаг уу? Ирээдүйд өгөх бодол байдаг уу?
YOU ARE READING
Interview with Mongolian Writers 1
Non-FictionБичээчидтэй хийсэн ярилцлага. #Talk_with_writer #Talk_with_author #Talk_with_new_writer [Mongolian Wattpaders Page]