Дугаар 16 ✨ Cigarz✨
За, манай энэ удаагийн дугаарт Cigarz бичээч маань уригдан иржээ.
Түүний хувийн хаягууд:
Wattpad: Cigarz
Facebook: Марал Аюурзана🌊 Заа оройн мэнд. Манай урилгыг хүлээж авсан @Cigarz бичээчдээ баярлалаа. Юун түрүүнд та өөрийгөө танилцуулаач?
- Урьсанд баярлалаа. Намайг Аюурзанын Марал гэдэг. Одоо 23 настай. СУИС-ыг кино, жүжгийн зохиолч мэргэжлээр төгссөн. Бичих дуртай энгийн нэгэн л гэж боддог доо.
🌊 Та "Зүүдны Даяанч" хэмээх нэртэй ном бүтээл туурвин гаргасан шүү дээ. Номынхоо талаар бидэнд танилцуулаач?
- Энэ ном маань гурван туужтай. Оюутан байхаасаа бодож явсан санаагаа буулгасан юм. Ихэнхдээ за надаас өөр хэн ч уншихгүй юм чинь гээд бодохоор бичихэд илүү амар, чөлөөтэй хүссэнээ бичиж болох юм шиг санагдаж байсан. Эхний туужаа бичсэний дараа туужийн маань нэг дүрийн өрнөл шууд л нүдэнд үзэгдээд хоёр дахь, гурав дахь гээд холбоотой гурван тууж болчихсон. Тэгээд л за за ном болгоё гэсэн дээ. Энэ гурван тууж маань миний ваттад байдаггүй л дээ.
🌊 Та ямар төрлөөр бичигдсэн ном зохиолд шунан дурладаг вэ?
- Фантаз, sci fi унших үнэн дуртай. Хажуугаар нь эморуулахаар зөөлөн мэдрэмжтэй гунигтай номоос улам эрч хүч аваад байдаг шүү. Ер нь зохиол нэг их голдоггүй ээ. Шинэ санаа тусгасан, шинэлэг, шийдвэртэй бүтээл гээд бүгдэд нь л хайртай :)
🌊 Та дуртай уран бүтээлч хүмүүсээ нэрлээч? Таны онгод болдог хэн нэгэн байгаа юу?
- Дуртай уран бүтээлч гэвэл маш олон. Тоолоод барахгүй шүү. Гэхдээ амьдралд маань нөлөөлсөн хэдхэн уран бүтээлчид бий. Достоевскийн зохиол хүнд хэдий ч унших бүрд шинэ санаа, үнэний тухай бодогдуулж байдаг. Миний онгод гэвэл хайрт Эрика маань байна даа. Хэрэв миний "Keep Me High" бичвэрийг уншсан бол мэдэж байгаа ххэ.
YOU ARE READING
Interview with Mongolian Writers 1
Non-FictionБичээчидтэй хийсэн ярилцлага. #Talk_with_writer #Talk_with_author #Talk_with_new_writer [Mongolian Wattpaders Page]