Дугаар✨27
Оройн мэнд. Өнөөдөр Youniverse_team хаягийн зохиолч Энхжин буюу Жэлфиитэй хийсэн ярилцлагыг оруулж байна. Үнэхээр олон янзын асуултанд нээлттэй хариулсан болохоор та бүхэнд таалагдана гэж итгэж байна.
Хаягууд:
Instagram: youniverse_team
Youtube: Youniberse Team🍰Манай ярилцлагын буланд оролцож байгаад баярлалаа.
-Намайг оролцуулж байгаад баярлалаа.
🍰Та өөрийнхөө болон ваттпад хаягийнхаа тухай багахан танилцуулж өгөөч
-Намайг Энхжин гэдэг. Гэхдээ wattpader-д Жэлфии гэх нэрээр минь илүү мэдэх байх аа.
2018 оны 8-р сарын 11-с эхлэн өгүүллэг/reaction бичиж эхэлсэн.
Эхэндээ JJFictions гэх нэртэй байсан ч, хамтрагчидтайгаа ярилцаж байгаад Youniverse team гэх нэртэй болсон байгаа.🍰Заа энэ хугацаанд хэдэн өгүүллэг бүтээл туурвисан бэ? Драфт дотроо хадгалж байгаа болон нийтэлсэн өгүүллэгүүдийнхээ тухай яриач.
-Одоогийн байдлаар нийт 29-н өгүүллэг/reaction нийтэлсэн байгаа. Харин драфт дотор нийт 170 гаруй өгүүллэгийн санаа байгаа.
🍰Үнэхээр их тоо байна шүү. Өгүүллэг бичих санаагаа хаанаас яаж олдог вэ?
-Ихэнхдээ дуу сонсож байхдаа бас гадуур явж байхдаа санаагаа олдог. Ер нь бол эморсон үедээ гэх юм уу даа ххэ.
🍰Ихэвчлэн ямар төрлөөр өгүүллэгүүдээ бичдэг вэ?
-Ихэвчлэн ахлах сургууль болон их сургуулийн хайрын төрлөөр бичдэг байгаа.Энгийн төрлөөр гэж хэлж болох байх.
🍰Ирээдүйд ямар төрлөөр бичиж үзэхийг илүү хүсч байна вэ?
-Фантаз төрлийн өгүүллэг бичихийг их хүсдэг. Бас аллага гэмт хэргийн талаар mystery thriller төрлөөр бичиж үзхийг хүсдэг.
🍰Анх бичиж эхлэх үед ямар ямар саад бэрхшээлүүд байсан бэ? Тэр болгоныг хэрхэн давж чадсан тухайгаа яриач
YOU ARE READING
Interview with Mongolian Writers 1
Non-FictionБичээчидтэй хийсэн ярилцлага. #Talk_with_writer #Talk_with_author #Talk_with_new_writer [Mongolian Wattpaders Page]