"Bunu bu şekilde söylemek istemezdim ama artık sen kaşındın. Evet İnci. Aşığım sana."
"Şimdi ne olacak? Ben böyle bir şeye hiç hazır değilim ki Arslan. Ne yaşadığımı biliyorsu-"
"Sakin ol. Senden karşılık falan beklemiyorum, henüz."
"Henüz?"
"Zamana ihtiyacın var. Elbette senden hemen bana karşılık vermeni beklemiyorum."
"Seninle bundan önce olduğu gibi rahat konuşamayacağım ama. Artık sana yazdığım her şeyi bir on kez okumam gerekecek, ya seni kuracak bir şey söylersem diye."
"Bunu yapma. İçinden ne geliyorsa onu söyle. İstersen konuşma bile ama kendini zorlama hiçbir şey için."
"Seninle konuşmayı kesmek istemiyorum."
"Ben de bunu istemiyorum."
"Hayatıma kimseyi almayacağım diye söz verdim kendime. Şimdi şu yaşadığıma bak. Doğum günümde Dilek diledim bir de kimse hayatıma girmesin bir daha diye. Tutmuş gerçekten."
"Bu kadar kasma. Seni zor durumda bırakacak hiçbir şey yapmayacağım."
"Ama hep benim aklımda olacak bana aşık olduğun."
"Anlaşıldı. Asla sakinleşmeyeceksin." Arslan derin bir nefes aldı, "Seninle konuşmayı ben kesiyorum."
"Ne, neden?" İnci, telaşlandı ve Arslan onun bu telaşına güldü.
"Yılbaşına kadar vaktin var İnci. İyice düşün, kararını ver ve bana ne istediğini söyle. Söz veriyorum sen ne dersen o olacak."
"İstemezsem?"
"Giderim, çıkarım hayatından."
"Gitmeni istemiyorum." Arslan'ın hayatından çıkacak olma düşüncesi, ikisini de gerdi ve bu aralarında koşa bir sessizliğe neden oldu.
"İstemezsen gitmem."
"Yılbaşına iki gün var."
"Yeterli bir süre bence."
"Pekala, düşüneceğim. Keşke beni hiç sevmemiş olsaydın Arslan. Çünkü bir şeyin ucu bana değdiği an yok oluyor."
"Pişman değilim. Hiç olmadım. O yüzden sana olan duygularım hakkındaki tavsiyeni kendine sakla."
"Ne kızıyorsun?"
"Kızarım. Kapat hadi geç oldu."
"Bayağı olmuş gerçekten, iyi geceler o zaman sana."
"İyi geceler İnci."
"İki gün sonra görüşürüz o zaman."
"Görüşeceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cruel +18 | texting
General Fiction••• Fatih Erdener: bu gece boş musun İnci: sana da günaydın fatih Fatih Erdener: bu gece bana gel ya da ben sana geleyim İnci: nasıl olalım yuvarlanıp gidiyoruz işte, sen? Fatih Erdener: inci beni yorma Fatih Erdener: kendimi iyi hissetmiyorum ...