*18

104 14 66
                                    

Keyifli okumalar 💅

"Oğlum kalk hastaneye gidiyoruz." teyzem telaşlı sesiyle Mert'in alnına koyduğu bezi sıkıp tekrar yerleştirdi.

Mert dün geceden beri hastaneye gitmemek için can çekişiyordu ama artık gitme vakti gelmişti.

"Kime çektin sen böyle inatçı ? Selin'i de geçtin valla." dedi annem ardından kıkırdadık.

"Meldoş,Selin benden de inatçı." diyip omuz silkti.

"Abi kalkın gidin işte.Ölüceksin az kaldı.39,8 oldu ateşin hadi !" Sude'nin söylenmesiyle teyzem elini öpüp duvara vurdu. "Allah korusun Sude."

Hastaneye geldiğimizde serum vermişlerdi.Serum'un bitmesini bekliyorduk.Şu hastane ortamı bana bir yerden tanıdık geliyor ama neyse.Annemler kahve almaya indiklerinde fırsattan istifade Mert'in yanına gidip boynunu öptüm ve  elini tuttum.

"İyileşeceksin bir tanem." dedim gülümseyerek.Saç diplerime öpücükler bıraktı.

"Konuşalım artık annemlerle Selin,gizli saklı sarılmalar falan benlik işler değil be kızım !" tek nefeste konuşunca elimi dudağının üzerine koydum. "Nefes al." gözlerini kırpıştırıp avuç içimi öptü.

Bir kez daha sarılıp ne olur ne olmaz diye geri çekildim.Annemlere yakalansak utaçtan deliriverirdim valla.
Yanımıza bir hemşire gelip Mert'in kolundaki serumu çıkardı.

"Geçmiş olsun, çıkabilirsiniz." gülümseyerek yanımızdan ayrıldı.Annemler koridorun başımda görününce bir adım daha gerileyerek elimi Mert'in elinden kurtardım.

"Iıı şey.Aldınız mı ? Yani şey.Çay." dedim lafları ağzımda geveleyerek.Onlar anlamayan gözlerle bizi süzerken.Bakışlarımı Mert'e çevirdim.Gülmemek için alt dudağının ağzının içinde yuvarlıyordu resmen.

"Serum bitmiş annecim.Çıkabiliriz."

Eve geldiğimizde annem ve teyzem çarşıya çıkmıştı.Mert odasında dinleniyor,Sude ders çalışacağım diyip odasına çekilmişti.Biz de Berk'le mutfakta oturmuş kahve içiyoruz,tam şu an.

"Abla bir şey soracağım." dedi gülümseyerek.

"Sor canım."

"Abimle aranızda bir şey mi var ?"Kahve boğazıma takılınca bir kaç dakika cevap vermeden sadece öksürdüm.Berk deli gibi bu halime kahkaha atıyordu.

"Gülmesene salak!"

"Ama soru sordum,hadi cevap ver." mızmızlanarak söylediği cümle için derin bir nefes verdim.Zaten Mert söylemek istiyordu,Berk erkenden bilse bir şey olmazdı.

"Evet ablacım,biz sevgiliyiz." tepki vermeden durdu öylece. "Berk," dedim. "İyi misin ?"

"Tahmin etmiştim eheheheh,şimdi şöyle ki istediklerimi yapmazsanız sizi direk olarak teyzem ve anneme söylerim,ayvayı yersiniz valla." tehditkâr bir şekilde piç sırıtışı takınıp konuşmuştu.

Yanağından makas alıp ayağa kalktım. "Zaten söyleyeceğiz, istediklerini yapma zorunluluğumuz yok."

Öpücük atıp Mert'in yanına gittim.Yatağına uzanmış uyuyordu.Sessiz adımlarla yatağının yanına yaklaşıp ateşine bakmak elimi alnına koydum.Allahtan sıcak değildi.Yatağın boşta kalan küçük kısmına uzanıp sırtına sarıldım.Gözlerini ovuşturarak bana döndü.

"Annemler nerde ?" dedi esneyerek. "Çarşıya çıktılar teyzemle.Berk bizi öğrendi bu arada." dedim dudağımı ısırarak. "Öğrensin.Zaten bu akşam söyleyeceğiz."

MERHEM (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin