Невероятно е когато тъпата аларма не звънне сутрин.Часат беше някъде към 10, а аз трябваше да се оправям за уроците по танци.Станах и погледнах през прозореца времето на вън беше слънчево и приятно.
Оправих стаята си, облякох се и тръгнах обичах да се разхождам преди уроците.Докато се разхождах в парка слушах музика и си представях, че съм в някой клип,винаги го правя.
Забелязах на една пейка Джейк.Веднага се сетих за Ник и тръгнах към него.
-Хей, Джейк какво правиш тук?-седнах до него.
-Попринцип дойдох да потичам, но мързела е по силен от мен-засмя се той.
-Как е Ник вчера беше много ядосан?-реших да не овъртам нещата.
-Не знам вчера сутринта се скарахме той отиде на училище и от тогава не съм го виждал-въздъхна той-А,ти с него ли беше вечерта?
-След училище бяхме излезнали всичко беше нормално докато една жена не ми каза Аманда тогава той се ядоса доста-започнах да разказвам, а Джейк стана като попарен.
-Казала ти е Аманда!?
-Да, но така и не разбрах какво стана.Имаш ли идея къде може да е?
-Обикновенно в тези ситуации се напива и се забива с някоя.
Отново Еди беше прав.
-Виж, Джейк вие сте приятели от доста време сигурна съм, че знаеш коя е Аманда може би не е моя работа, но искам да знам какво е станало.
Джейк изглеждаше притеснен от това.
-Много бих искал Мегън, но ако Ник разбере ще ме убие.Мрази да се говори за това.
-Няма да разбере, моля те.Искам да му помогна.
-Добре, добре ще ти разкажа всичко, но не сега.Нека се видим утре тук по същото време.
-Добре."Обикновенно се напива и се забива с някоя".Не спираха да ми се въртят тези думи на Джейк в главата, но защо ли съм изненадана личи си, че е такъв.Въобще не бях концентрирана и обърквах всички танци.
-Мегън днес не си концентрирана.
-Знам просто съм разсеяна.
-Сигурна съм, че утре ще си по-добре, мила-каза ми учителката.
Толкова е мила и позитивна всеки път, ако можеше и аз да съм като нея.
Жалко,че Райли днес я няма щях да си поговоря с нея и да ми олекне.С Еди отново се разбрахме да ме вземе, но както винаги той закъснява.Обикновенно в такива случаи го обръщам на шега, но не и когато съм раздразнена.
-Вашия транспорт пристигна-каза Еди и ми отвори вратата.
-Не сега Еди.
-Какво е станало, бисквитке?-попита загрижено.
-Ник, това стана.
-Направил ли ти е нещо този боклук?
-Не, не нищо не ми направил спокойно.
Започнах да разказва всичко от вчера разбира се Еди не беше въобще доволен, че въобще съм излезнала с него, но ме успокой все пак.
-Остави го, нека се поразходим ще се разсееш малко.
-Добре.Слезнахме и отидохме в същия парка в който бях сутринта.От моите безсмислени драми забравих за Райли тотално.
-Днес Райли не беше на уроците знаеш ли защо?
-Каза, че се е успала.
-Обикновенно това съм аз.
-Да така е-засмяхме се и двамата-Стои тук ще отида да взема нещо за пиене.
-Добре.Докато чаках Еди телефона ми извибрира.Известието ми беше от Ник пишеше "Обърни се".Това беше доста плашещо, но когато се обърнах той беше зад мен.
-Ник какво правиш тук!?
-Бих попитал същото.
Личеше си, че е пиян имаше и следи от червило по тениската.Издразних се още повече.
-Ник ти си пиян.
-Може и да съм пиян, но да ти кажа този потник ти стои страхотно.
-Спри да гледаш там по дяволите!
-Съжалявам, но не аз съм се облякал така.Предизвикваш ме.
-Тръгвай си Ник!-започнах да повишавам тон.
-Харесва ми да прекарвам време с теб плюс това може да потренираме заедно.
-Аз не тренирам умник такъв, а ходя на уроци по танци-дори не знаех защо му обеснявам всичко.
-Знаех си, че си стриптизьорка още в началото.
-Не такива танци!-започнах да се дразня.
-Толкова си сладка, Мегън-въобще не приех думите му на сериозно.
-Толкова си пиян, че дори не знаеш какво говориш.
-Нека се видим после, имам нужда от теб-хвана ръцете ми.
Това въобще не е Ник.
-Добре ще се видим после, но сега си тръгвай.
-Добре-усмихна се и си тръгна.
Всичко това беше супер странно.Дали говореше сериозно за това, че има нужда от мен?
Разбира се, че не отново се вкарвам в някакви филми.
-Хайде, да продължим-каза Еди и ми подаде напитката ми.
-Да, хайде.
Радвам се, че Еди не видя Ник защото щеше да стане страшно.Разходихме се с Еди и обсъдихме всички възможни теми.Разбира се и всички възможни клюки.Той ме закара до нас и си тръгна.
Почти бях забравила за уговорката ми с Ник, но той беше пиян не говореше сериозно.Бях заспала, но някой реши да ми звънне и да ме събуди.
-Да-казах сънено.
-Хайде слизай.
-Ник това ти ли си?
-Е, не кралицата е, хайде.
О, не той е говорел сериозно за излизането.
-Добре слизам.
Трябваше да се оправя за по малко от 10 минути.Беше почти невъзможно, но се справих.
Излезнах от нас и той естествено отново беше с мотора си.
-Имам два въпроса. Ти въобще ходиш ли някъде без мотора си и не си ли пиян, за да караш?
-И на двата въпроса отговора е не, скачай.
-Както кажеш, кралице-засмяхме се.
Качих се и потеглихме за моя изненада пристигнахме бързо.
Слънцето почти залязваше.
-Защо дойдохме на някаква поляна?
-За да гледаме залеза злобарко-пошегува се, но беше прав.
-Добре-реших поне един път да замълча.
Седнахме и гледахме залеза беше толкова красив.В този момент думите бяха излишни просто се облегнах на Ник и се наслаждавах на прекрасната гледка.
YOU ARE READING
It always makes sense
Romance"Преди него имах само: Несбъднати мечти и желания; Предизвикателства, които ме беше страх да поема; Чувства, които никога не бях изпитвала; Скучен и еднообразен живот. А, след него: Всичко вече е различно...."