Когато урокът им приключи с Ейдриън влезнахме и тръгнахме към момичетата.Мегън ни видя и се затича към мен.
-Какво правиш тук?
-Дойдох да видя колко добре можеш да танцуваш.
-И какво мислиш?
-Мисля, че трябва да се упражняваш с мен.
-Така ли?
-Да-засмях се-Вие ме изчакайте отвън аз сега ще дойда.
Трябваше да си "поговоря" с партьора ѝ.
-Ще го повторя само веднъж-хванах ръката му и я извих.
-Какво правиш?
-Ако докоснеш Мегън още веднъж по този начин никога повече няма да можеш да танцуваш.Надявам се, че ме разбра или искаш да повторя?
-Добре, разбрах.
-Чудесно сега се махай!-пуснах ръката му.
Видях и Ейдриън да говори с партньора на Райли, но изглеждаше доста отчайващо с опитите си да му обясни да внимава.
-Той искаше да каже, че ако не внимаваш с нея ще си имаш работа с мен-трябваше да се намеся-Ясно ли е?
-Да, да ясно е.
-Тръгвай може да настигнеш приятеля си.
-Можеше да не го заплашваш по този начин-измърмори той.
-О, няма нужда да ми благодариш.
Излезнахме, но само по погледа на Мегън разбрах, че тя знае какво стана.
-Съжалявам, че те защитавам.
-Благодаря ти-прегърнаме.
-Е, ще тръгваме ли?-попита Ейдриън.
-Момчета оценяваме това, че сте дошли да ни вземете, но ние имаме други планове.
-Какви?
-Ще изберем рокля за бала на Райли.
-Довечера Джейк ще прави купон вкъщи, нали ще дойдеш?
-Разбира се.
-Добре, ако искаш покани Райли и Ейдриън.
-Ще се видим по-късно-целунаме.Гледната точка на Мегън
С Райли обиколихме няколко магазина, но тя не си хареса нищо.Беше доста отчаяна от това.Решихме да си починем малко и седнахме на една от пейките пред магазините.
-Не се отчайвай ще успееш да намериш своята рокля.
-Нямам достатъчно време не съм сигурна, че ще успея.
-Може би трябва да се развеселиш малко, довечера Джейк ще прави купон у тях и Ник покани теб и Еди, нали няма да откажеш?
-Трябва да говоря с Еди, но мисля, че няма да има нищо против, а и наистина имам нужда от това.
-Супер довечера ще отидем всички заедно.
-Нека сега се приберем няма смисъл да стоим тук.Прибрах се, за да се оправя за довечера.Мислех, че майка ми си е вкъщи, но нея я нямаше.Отидох в кухнята, за да си взема нещо за хапване.Забелязах на плота някаква бележна.На нея пишеше "Цветя за най-красивата жена.От Рик".Той ми е като втори баща от както се помня.Винаги се е държал много добре с мен и майка ми.Тя заслужава да бъде щастлива след всичко, което преживя, а съм сигурна, че с него ще бъде.Не трябваше да губя повече време защото щях да закъснея.Едно от най-трудните неща за мен е да реша какво да облека.Отнема ми доста време.Накрая бях напълно готова точно навреме Райли и Еди вече бяха дошли.
-Момичета много сте красиви, но отиваме просто на купон, а не на ревю.
-Губим доста време докато се оправим, защо не го оцениш поне един път?-каза Райли.
-Хайде да тръгваме-трябваше да спра семейния им скандал.Разбирам колко е досадно когато спорим с Ник.Очаквах да има доста повече хора, когато пристигнем, но не бяха толкова много.Щом влезнахме веднага забелязах Ник и се насочихме към него.
-Облечена си страхотна-прегърнаме и ме целуна.
-Виждаш ли как се прави!-каза Райли и удари леко Еди.Днес тя е доста по-раздразнена от обикновенно.
-Я, виж кой е тук.
-Очакваше, че няма да дойда ли?
-Не съм се и съмнявал-засмя се Джейк-Забавлявайте се ще се видим малко по-късно.
-Е, ще танцуваме ли, нека ти покажа как се прави.
-Да не би да искаш да ми кажеш, че си по-добър от мен?
-Да, точно това исках да ти кажа.
-Нека видим тогава.
Всички се забавлявахме доста.Разбира се Ник прекали леко с алкохола, но все пак това е Ник.Гледната точка на Ник
-Джейк донеси още пиене.
-Не мислиш ли, че пи достатъчно?
-Щом още мога да се движа значи не е достатъчно.
-Алкохола няма да ти помогне да прикриеш чувствата си-подаде ми бутилката с уиски.
-Така ли?Аз пък мисля, че ми помага доста.
-Не си мисли, че и аз не се тревожа за това, че Аманда се върна, но ще оставиш Мегън сама там докато ти се напиваш заради момиче, което не означава нищо?
Писна ми Джейк да е толкова прав всеки път.
-Вземи я-подадох му бутилката.
Върнах се обратно в хола при останалите, но ми се искаше да си бях останал в кухнята с уискито.
-Къде беше?-попитаме Мегън.
-Бях в кухнята, какво е станало с теб?
-Аманда разля напитката си върху блузата ми, може би вече не трябва да ходя на купони.
-Качи се горе в стаята ми аз сега ще дойда.
-Не се ли радваш да ме видиш, скъпи?
-Предпочитам да си избода очите.
-Тези красиви очи-приближи се към мен.
-Знаеш ли, никога няма да бъда достатъчно пиян, че да ти се вържа, но добър опит.
Не ми се занимаваше повече с нея.Трябваше да се оправя с Мегън.Тръгнах нагоре по стълбите на няколко пъти щях да падна, но успях да се задържа.Влезнах в стаята, а тя седеше и ме чакаше.Отворих гардероба и извадих една от тениските си.
-Явно ще раздам всичките си тениски на теб, но поне ти стоят по-добре от колкото на мен.
-Ще излезеш ли?
-Обещавам, че няма да гледам.
-И двамата знаем, че това е лъжа.
-Да, така е.След като се преоблечеш може да слезем долу при всички или предлагам просто да останем тук само аз и ти.Джейк няма да има нищо против.
-Бих казала, че даваш доста добри предложения.
VOCÊ ESTÁ LENDO
It always makes sense
Romance"Преди него имах само: Несбъднати мечти и желания; Предизвикателства, които ме беше страх да поема; Чувства, които никога не бях изпитвала; Скучен и еднообразен живот. А, след него: Всичко вече е различно...."