#3

163 13 2
                                    

*Kazuto*

(w swoim pokoju)

Ta dziewczyna wyglądała tak samo jak ta ze snu! Z jakiej racji miała by mi się śnić? Szczerze to nie wiem. Dlaczego ja ciągle o niej myślę? Nie mam pojęcia. Lepiej pójdę się położyć,wtedy umiem zapomnieć o wszystkim co mnie dręczy za dnia.

(rano)

Znów śniła mi się ta dziewczyna, ale wkoło nas zaczęła jeszcze biegać jakaś mała dziewczynka i zaczęła do nas mówić : "Mamusiu! Tatusiu!"

Znów śniła mi się ta dziewczyna, ale wkoło nas zaczęła jeszcze biegać jakaś mała dziewczynka i zaczęła do nas mówić :  "Mamusiu! Tatusiu!"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To był naprawdę dziwny sen. Ale nie czas teraz rozmyślać lecz iść do szkoły....Jest!!! Dzisiaj wkońcu jest sobota i nie muszę wstawać z łużka! Sięgam więc po Amusphere i kładę się dalej na łóżko. Zakładam urządzenie na głowę i jeszcze chwilę patrzę na sufit. Kupiłem ostatnio "Gun Gale Online'' (najnowszy Mmorpg). Nabyłem je z polecenia szefa placówki z której wyszło "Nasienie Światów" - P. Kikuoka. Mam w niej znaleźć informacje o graczu, który nazywa siebie i swoją broń "DEATH GUN",ponieważ kiedy strzelił kogoś swoją bronią w grze, gracz dostawał nagle ataku serca i umierał. Super praca co nie? Jeśli mnie trafi to kaput. Na szczęście siostry nie było w domu i nie musiałem się nikomu tłumaczyć.
- LINK START! - krzyknąłem i moje oczy ogarnęło białe światło.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HEJKA. MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ PODOBA TEN ROZDZIAŁEK. PISZCIE KIEDY CHCECIE WIĘCEJ
MOŻE W PONIEDZIAŁEK? 🤣🤣

DO USŁYSZONKA!

AUTORKA 😉

Kim ja JESTEM? ......... KIM TY JESTEŚ?! (fanfics sao)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz