#23

58 6 0
                                    

Hejka
Przepraszam, że dawno nie było rozdziałów.
Miłego czytanka~
<><><><><><><><><><<><><><><

*Kazuto*

Dowiedziałem się właśnie, że będę mieć wspólnika. Jak się z tym czuję?

ŚWIETNIE!

Przynajmniej cała robota nie jest zrzucana na mnie.

Wiem już, że będzie on nadzorował moją pracę w świecie realnym, lecz także miał dostęp do mapy i informacji z GGO. W każdym amusphere są 4 głośniki : dwa z nich są do odbierania dźwięków z gry, kolejny jest od powiadomień, a ostatni jest nie używany. Firma Rect przeprogramowała mi go w celu kontaktu z wspólnikiem.

(po rozmowie z Eugeo i Kikuoką)

Nie mieliśmy już nic więcej do obgadania o pracy, więc rozeszliśmy się do domów. Postanowiłem, że pójdę pieszo. W końcu raz na jakiś czas można sobie pozwolić na spacer.

Wracam właśnie do szpitala, A TU NAGLE (Zauważyłam, że uzależniłam się od....... A TU NAGLE 🤣😂 - dopis autorki) widzę kasztanowłosą dziewczynę, która podąża w moim kierunku.

"A NIECH TO! JESZCZE TYLKO TEGO MI BRAKOWAŁO, ŻEBY ASUNA MNIE SZUKAŁA! JAK MNIE ZOBACZY, TO ZAPEWNE BĘDZIE SIĘ PYTAĆ O TO GDZIE BYŁEM WCZORAJ. JESTEM ZGUBIONY! "- pomyślałem i zacząłem biec w drugim kierunku.

Po dwóch minutach wysiłku fizycznego spojrzałem się za siebie, lecz nikogo nie zauważyłem. Odetchnąłem z ulgą i zwolniłem tempo. Przez chwilę nie mogłem złapać oddechu. Zostało mi jeszcze z pół kilometra do szpitala więc dam radę.

( a teraz.........włącz muzyczkę............ PROSZĘ...............nie pożałujesz 😂🤣🤣)

Nagle wchodzę w jakąś ciemną uliczkę. Rozglądam się w każdą stronę, lecz nikogo i niczego nie widzę. Zaczynam się martwić o to, czy napewno idę w dobrą stronę.

Usłyszałem jakieś kroki, których dźwięk nasilał się z sekundy na sekundę. 2 sylwetki coraz bardziej się do mnie zbliżały. W głębi korytarza usłyszałem jakąś muzykę, która też była coraz głośniejsza.

Po chwili rozpoznałem jedną z sylwetek.

Była to moja siostra. Znam bardzo wielu ludzi, lecz nigdy nie widziałem nikogo, kto ma podobną fryzurę do niej.

Drugiej osoby nadal nie mogłem rozpoznać.

Muzyka była już bardzo głośna, a sylwetki były jeszcze bardziej wyraźniejsze. Przykleiłem się do ściany

Nagle moją Suguha zaczęła skakać i śpiewać (czyt. DRZEĆ Się) :

- BABY SHARK, DOO DOO, DOO, DOO DOO DOO.

Tylko nie to! Mojej siostrze znów odwala 🤣😒.

Nagle druga osoba jej odkrzyknęła:

- BABY SHARK, DOO DOO, DOO, DOO DOO DOO.

Już wiem kim była ta druga osoba!

To jest Asuna. Szczerze, nie spodziewałem się po niej, że będzie miała głupawkę z Sugu.

- BABY SHARK DOO DOO DOO DOO, DOO, DOO -  krzyczały jednocześnie.

Lecz gdy chciały skończyć, to wyszedłem z ukrycia.

- BABY SHARK!!! - wrzasnąłem i pobiegłem gdzie pieprz rośnie.

Kim ja JESTEM? ......... KIM TY JESTEŚ?! (fanfics sao)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz