#27

46 4 0
                                    

*Kazuto (Kirito)*

- LINK START! - krzyknąłem i przed moimi oczyma znalazły się dobrze znane mi napisy producentóów Gun Gale Online.

...

Lecz po chwili to się zmieniło.

Moje oczy zaczęły piekielnie piec, a ciało, drętwieć. Odruchowo zamknąłem oczy i odczekałem chwilę, lecz ból nie ustał.

Po chwili przed moimi oczyma zabłysnął kolor krwistej czerwieni. Z namisem - kod ostrzeżenia systemowego 871.

Coś tu jest nie tak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Coś tu jest nie tak...

Dopiero co zalogowałem się do gry, a już mnie z niej wyrzuca?! Może to jakiś błąd w systemie?

Czerwono krwisty znak zniknął bez śladu... została tylko czarna otchłań

"To jednak nie była to usterka w grze. Coś musi być nie tak na górze" - pomyślałem, lecz po chwili poczułem się tak, jakbym spadał w głęboką przepaść.

Starciłem rachubę czasu i dalej wlatywałem do dziury.

*Asada (Sinon)*

- Chodź Asada! - powiedział z entuzjazmem Koji Shinkawa, wzkazując stolik koło okna.

- No już, już! Idę - odpowiedziałam mu i poszłam w głąb kawiarni.

Usiadłam z dupskiem na krześle, które znajdowało się naprzeciwko Kojiego Shinkawy.

- Co zamawiacie? - Zapytała kelnerka, która z nikąd pojawiła się przy naszym stoliku.

- Ja poproszę herbatę jaśminową, sałatkę owocową i szarlotkę - Stwierdził szarowłosy i po chwili dodał. - A ty Shino?

- Ja poproszę kawę z mlekiem.

- To wszystko? - Zdziwiła się kobieta.

- Tak, to wszystko - Powiedziałam.

Później Koji zaczął zadawać głupie pytania typu: "Jak tam w nowej szkole? Czy z dzieciakami z SAO łatwo się dogadać? Masz jakiś przyjaciół?"

Przecież on wie, że i tak nie lubię zawiązywać nowych znajomości, a do tego liceum mama wysłała mnie, gdy dowiedziała, że większość tych rozpieszczonych bachorów z poprzedniej szkoły się nade mną znęcała.

Oczywiście, robiliśmy już jakieś  grupowe projekty, ale zawsze robiłam je z Asuną. A o komitecie już nie wspomnę. Więc odpowiedziałam mu tylko:

"Spoko. Ludzie jak to ludzie, wiesz że nie lubię wiązać nowych znajomości. Mam jedną -  Asunę, a reszta to tylko osoby z komitetu, z którymi spotykam się tylko, gdy mamy jakieś zebranie."

Po chwili szarowłosy wybrał taki temat, przez który strasznie mnie zdenerwował.

- A jak tam "TWOJA ŚLICZNA PRZYJACIÓŁCZKA" z GGO? Przyznam, że charakterek to ona ma 😏. - powiedział jak jakiś zboczeniec. Poprostu pedał jeden.

Kim ja JESTEM? ......... KIM TY JESTEŚ?! (fanfics sao)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz