*Suguha*
Gdzie jest braciszek?! Jest 21, a jego nadal nie ma?! Zaczynam się martwić..... Piszę więc do Asuny.
Teraz naprawdę się martwię. On może być wszędzie! Dobra. Gdzie mógł pojechać? Mam nadzieję, że jest niedaleko.....
*Asuna*
Pobiegłam jak najszybciej do Suguhy, a gdy weszłam do jej pokoju zastałam ją płaczącą i jedzącą NUTELLĘ za słoika.
- Spokojnie Suguha - powiedziałam jak najdelikatniejszym głosem i usiadłam obok niej. - Znajdziemy go.
- O której byłaś w domu? - zapytała moja przyjaciółka.
- O 19.15...
- On może być wszędzie. Minęły już prawie 2 godziny?! Znając go, to pewnie jest już w Utsunomiy'i!
- A gdzie to jest?
- Tu - powiedziała już bardziej uspokojona i pokazała mi lokację.
- Trochę daleko, ale i tak go znajdziemy! - powiedziałam z entuzjazmem.
*Kirito(Kazuto) *
Przeteleportowało mnie do wielkiego pokoju w którym było z 150 graczy. Na to wygląda, że wszyscy ci ludzie biorą udział w BULLET OF BULLET'S.
- Idę do szatni! - powiedziała Sinon. - Idziesz?
Tylko nie to?!
- Jeszcze nie. Poczekam tu chwilę.
- No dobra. Do zobaczenia! - krzyknęła dziewczyna i popędziła w stronę damskiej szatni.
Gdy już weszła do pomieszczenia, zacząłem się rozglądać za męską toaletą. Dobrze, że miałem w swoim ekwipunku losową pelerynę. Dzięki temu żaden chłopak nie rozpowiadałby, że jakaś dziewczyna wszedła do męskiej. Zarzuciłem więc nakrycie i ruszyłem w stronę toalety.
( 5 minut później)
Po przebraniu się, szybko wybiegłem z pomieszczenia i szukałem mojej koleżanki. Romyślałem też chwilkę :
"Żal mi, że nie mogłem powiedzieć siostrze o mojej pracy w agencji, która zapewnia mi wojnę na śmierć lub życie. Było by mi łatwiej."
- Hejka! - wyrwała mnie z transu Sinon.
- Już? Tak szybko?
- Oczywiście, że tak. A co? Myślałaś, że jestem ślimakiem?!
- Oczywiście, że nie?! - odpowiedziałem.
- To dobrze!
CZYTASZ
Kim ja JESTEM? ......... KIM TY JESTEŚ?! (fanfics sao)
FanfictionCo by się stało, gdyby Kirito i jego przyjaciele stacili wszystkie wspomnienia z Sao??? Jeśli chcesz się dowiedzieć.... poprostu czytaj 😉😉 (zdjęcia z pinterest) (bazowane na książce i serialu "Sword Art Online) ( Zawiera moje rysunki i edity...