005

119 19 1
                                    

[   ❝ 𝑰 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒚 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔 𝒕𝒊𝒆 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏𝑰𝒔 𝒊𝒕 𝒕𝒐𝒐 𝒍𝒂𝒕𝒆, 𝒄𝒂𝒏 𝑰 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒖𝒕?𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒚 𝒊𝒕'𝒔 𝒅𝒂𝒓𝒌𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝒂𝒍𝒍 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒘𝒏  ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


[   ❝ 𝑰 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒚 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔 𝒕𝒊𝒆 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏
𝑰𝒔 𝒊𝒕 𝒕𝒐𝒐 𝒍𝒂𝒕𝒆, 𝒄𝒂𝒏 𝑰 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒖𝒕?
𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒚 𝒊𝒕'𝒔 𝒅𝒂𝒓𝒌𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝒂𝒍𝒍 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒘𝒏  ]














seo jihyun



perkataan yang di katakan oleh hyunjin muka tergiang dalam fikiran aku , aku tak sedia nak luahkan  . tapi perkara dalam hati aku banyak berada dalam hati aku sehingga aku sesak .



patut ke aku luahkan pada dia ?  adakah dia okay kalau dengar luahan aku ?



aku berjalan masuk dalam kelas kelihatan jiwoo sudah melambai tangannya ke arah aku . aku tersenyum lalu duduk di tempat aku bersebelahan jiwoo . dia senyum ke arah aku .



“ jihyun ah , hari ni jiwoo add jihyun dalam group ye . hari ni jihyun balik dengan hyunjin lagi boleh ? ”  soal jiwoo , aku memandang jiwoo .



“ saya tak nak menyusahkan hyunjin ”  kata aku , jiwoo mula memuncungkan bibirnya itu .



“ kenapa pula ?  hyunjin pun cakap dia nak hantar jihyun ”  kata jiwoo , aku mula fikirkan kata - kata hyunjin semalam .














author ' s








harini , jiwoo dan minho masih lagi sibuk dengan kelab dan persatuan mereka manakala hyunjin setia menunggu jihyun untuk pulang bersama .



“ hyunjin , saya tak kisah awak tak hantar pun . saya boleh balik sendirian ”  kata jihyun , hyunjin memandang jihyun lalu senyum .  “ tak apa , ini arahan dari jiwoo . dia nak awak selamat balik rumah ”  ujar hyunjin lalu memandang ke iphone miliknya .



jihyun mengemam bibir sahaja , lalu memandang keluar tingkap melihat suasana seoul yang tidak sibuk . hyunjin terus menghulurkan airpods belah kanan itu pada jihyun .



“ dengarlah , lagu ni boleh buat awak tenang ”  ujar hyunjin , airpods itu masih menunggu jihyun menyambut . jihyun tanpa teragak dia menyambutnya lalu menyumbatnya ke telinga kanannya  .



lagu sunshine by stray kids mula bermain , jihyun dalam diam memandang wajah hyunjin  .  tanpa sedar hyunjin memandang wajah jihyun pula menyebabkan jihyun memandang terus ke arah lain .



hyunjin tersenyum senget bila melihat gelagat jihyun , comel ?  mestilah dalam fikiran hyunjin  .



sampai sahaja di kawasan perumahan jihyun , hyunjin berjalan beriringan bersama jihyun . “ esok awak ada masa ? ”  soal jihyun memecahkan kesunyian .



mereka berdua berhenti dan memandang antara satu sama lain  , hyunjin mengangguk iya .  “ saya esok ada masa . kenapa ? ”



“ esok saya jumpa dekat kafe komik tau , jumpa awak esok ”  kata jihyun lalu berjalan terus ke rumahnya . hyunjin hanya memandang jihyun sehingga hilang pandangan .



“ ada apa esok ”





















[  to be continue  ]


tags :
hoonieseung_  ]

𝐥𝐞𝐯𝐚𝐧𝐭𝐞𝐫  [ 𝐡𝐰𝐚𝐧𝐠 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 ]Where stories live. Discover now