Bölüm 7:Gönderilen kişi

1.4K 111 97
                                    

15.03.2020

Melis'ten:

Tenefüste sabunumu ve peçetemi alıp lavoboya gittim. Ellerini sabunlarken arka sol çaprazımdaki tuvaletten Aslı çıktı.

Hayır hayır yalnız kalamayız. Ya bu tuvalet neden bu kadar boş?

Ellerini yıkarken ben hala ellerimi ovuyordum.

"Kuzenin nasıl?" Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Sana ne?" Asla ona bakmıyordum çünkü gözleri beni korkutuyordu. Ya da garip hissettirdiği için korkuyordum.

Aynada kendime bakarken Aslı arkama geçti. Gülümsediğinde gözlerimi kaçırıp başımı önüme eğdim. Bana yaklaştığını ensemde hissettiğim nefesten anladım. Yutkundum.

"Sinirlenince daha güzel oluyorsun." Suratım kıpkırmızıydı buna eminim çünkü yanaklarım alev alevdi. Suyu kapattım. Kapının kapanma sesini duyduğumda tuttuğum nefesi bıraktım. Derin derin nefesler alırken elimi kalbime koydum. Kafamı kaldırıp aynadaki yansımama baktım.

"Hayır."

*****

Aslı'dan:

Tuvaletten çıktıktan sonra sırıtarak sınıfa girdim.

"Aslı."

"Efendim?" Dedim Canan'a bakarak.

"Numaranı versene?" Tek kaşımı kaldırdım.

"Neden?"

"Haberleşiriz."

"İyi ben Melis'e veririm. Siz alırsınız." Dedim yerine geçen Melis'e bakarken. Göz devirdi.

"Sen niye kıpkırmızısın lan?" Derin'in lafına karşılık güldüm.

"Koştum da."

"

Lavoboya?" Dedi Derin kaşını kaldırarak. Kıkırdadım.

"Gülmesene sen." Dudaklarımı bastırım iki elimi havaya kaldırdım.

"Nasıl istersen prenses?" Önüne döndü.

"Melis, Aslı sana numarasını verecekmiş. Sen gruba eklersin tamam mı?"

"Bana niye veriyor ya? İstemiyorum."

"Peki." Dediğimde Canan Melis'e çimdik attı.

"Ah." Deyip omuz silktiğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.

******

Çıkışta Canan'lar gevezelik yaptıkları için Melis servisi kaçırmıştı.

"İnanmıyorum Canan."

"Özür diledim ya a."

"Napıcam şimdi ben?"

"Neyse Can geldi ben kaçar." Dediğinde sorarcasını baktım. "Sevgilim." Kafa salladım. Can'la beraber gittiğinde bahçe kapısında Melis'le yalnız kalmıştık.

"Tüh. Keşke Derin gibi hemen gitseydin." Elleri belinde etrafa bakarken bana döndü.

"Hoşuna gidiyor değil mi?" Dudak büktüm.

"Niye hoşuma gitsin canım? Hiç gider mi?" Dedim gülümserken. Göz devirdi. "İstersen seni bırakabilirim." Gözlerini kaçırdı.

"O kadar da çaresiz değilim."

GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin