26.03.2020
Uyarı: Bu bölüm fazla feels geçirebilirsiniz. Dikkatli olun :)
Aslı'dan:
Bardan çıktığımda hala Melis'i arıyordum sokağın çıkışına yönelen birini gördüğümde peşine koştum. Karanlık sokakta etrafa bakarken sesin geldiği yöne döndüm.
"Geceyi benimle geçirir misiniz güzel bayan?"
"Uzak dur benden!"
"Nazlanma sende istiyorsun." Sıçtınız oğlum.
"Uzak dur lan kızdan!"
"Oo artistimiz de gelmiş. Ama senin erkek olman lazımdı."
"Seninde adam olman lazımdı." Deyip kafayı geçirdiğimde Melis çığlık attı. Şerefsiz yere düştüğünde üzerine çıkıp ard arda yumruk attım. Melis beni engellemeye çalışsa da umursamadım. Kendinden geçtiğinde ayağa kalkıp cinsel organına tekme attım.
"AĞHH!" Nefes nefese, öfkeyle ona bakarken Melis sarıldı. Gözlerimi kırpıştırıp emin olmaya çalıştığımda hala sarılıyordu.
"Dur artık." Kafasını göğsüme koyup belime sarıldığında gözlerimi kapatıp sarılmasına karşılık verdim.
"Özür dilerim özür dilerim özür dilerim."
"Teşekkür ederim." Geri çekilip baktı. "Kurtardığın için."
"E-eve götürmemi ister misin?" Kafasını olumsuz manada salladı.
"Hayır." Geri çekildim. Etrafa bakındım.
"Nereye götüreyim?"
"Bara."
"Melis."
"Aslı. Lütfen." Ofladım. Bir tane akıllı gelmez mi karşıma?
Yan yana bara yürüdük. Çocukların yanına geldiğimizde hepsi garip garip bakıyordu. Mert'in yanına geçip ellerimi göğsüme bağladım.
"Umarım kızın gönlünü almışsındır öküz." Göz devirip önümdekini içtim.
"Ben de istiyorum."
"Melis dur zaten ortalık karışık." Dediğimde dudak büzüp ellerini önünde birleştirdi. Kemal'e yaklaştım. "Soda moda bi şey söyle de içki deyip verelim." Kemal kafa sallayıp kalktığında önümdekini bitirdim.
"Bana da aynısından getir iki tane."
"Çarpmasın."
"Getir lan."
İstediklerimi getirdiğinde hemen kafama diktim.
"Sen?" Dedi kızıl bir kız önümde durarak. "O gece yarım bırakmıştın. Tamamlamak ister misin?" Sırıttım. Tam kalkacakken Melis'e baktım. Madem arkamdan acı çekecek birisi yok neden olmasın. Ayağa kalktım. Kemal'in getirdiği ikinci bardağıda içip peşinden gittim. Dans edenlerin yanına geldiğimde ellerini ensemde birleştirdi. Bense bel boşluğuna koydum.
"Sarışın kız senden hoşlanıyor mu? Yanına geldiğimde öfkeyle bakıyordu." Mayhoş mayhoş gülümsedim.
"Ben de hoşlandığını sanmıştım. Ama yanılmışım. Ayrıca o benden hoşlansaydı şuan seninle değil onunla olurdum." Dedim beline koyduğum ellerimi sıkarak.
"Güzel kız." Kafa salladım. "İradesini takdir ettim. Burda olup da sana yakın olmayı istemeyecek bir kız tanımıyorum. " sırıttım.
"O da onun farkı." Bakışları dudağıma kaydığında yaklaşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü
ChickLit(Kaktüs ve Lavinia'nın devam kitabıdır) Kanayan kalpler için mutlaka bir çözüm vardır. Önemli olan yaralarımızı bağlayan bir eş bulabilmekte. Aslı içinde kendine zarar veren bu aşktan kurtulmak için doğduğu, büyüdüğü yeri bırakır, dostlarını bırakır...