25.03.2020
Melis'ten:
Aslı gittikten sonra ağlamamak için yüzümü yıkadım. Ama işe yaramadı. Daha berbat hale geldi. Sınıfa girip hemen kafamı sıraya gömdüm. Bugünün bitmesini istiyordum.
Kerem'den:
"Kemal de gitti. Teker teker parçalanıyoruz."
"Burak sakin ol. Kimsenin parçalandığı yok." Dedim depoda otururken.
"Görmüyor musun? Aslı gitti. Mert gitti. Kemal de gidecek. Aslı Cevdet'ten kurtulmak için gitti. Amacı bizi parçalamak değildi. Ama bu salaklar onun peşine gidiyor. Bizim parçalanmamız Cevdet'in işine gelir. Toplanmamız lazım."
"İyi diyorsun da Burak. Daha başımıza yeni geçecek kişiyi bulamadık." Diğerlerine baktım.
"Eğer illa biri başa geçecekse ben geçerim." Burak dahil hepsi bana baktı.
"Kerem, Aslı ölmedi farkındasın değil mi?"
"Evet ama bıraktı."
"Bıraktı çünkü bize zarar vermek istemiyor. Bi bildiği vardır. Böyle..."
"Böyle yarım yamalak duramayız. Burak bak Cevdet aniden bir şeyler yaparsa başta birinin olması gerek." Herkes fısıldaşırken ayağa kalktı. "Biraz mantıklı düşünün Aslı'nın sağ kolu kimdi? Onu her zaman kim yatıştırdı?"
"Bizi güçlü tutan onun siniri Kerem. Sende bunu anlamayacaksın." Burak depodan çıktığında arkasından baktım. Anlamayan oydu. Aslı seçimini yapmıştı.
Burak'tan:
Aslı'yı geri getirmeye çalışmak yerine Kerem'i lider yapmak mı? Saçmalamayın. Aslı olmadığı zaman liderlik yaptığını çok gördüm. Ama bu. Bu olmaz. Ayrıca bu Aslı'nın meselesi o olmadan bizim karışmamız saçma olur. Mahallede yürürken telefonum çaldı.
"Alo?"
"Aşkım nasılsın?" Defne.
"İyiyim. Sen?"
"Şey... Deniz'lerin sokağın sonunda pastanedeyiz."
"Yiz?"
"Ee ben, Deniz..."
"Ve?"
"Ahmet." İt.
"Defne ondan hoşlanmadığımı biliyorsun."
"Hayatım tamam biliyorum ama Deniz bi haftadır depresyonda beraber bir şeyler yapmalıyız."
"Beni karıştırma o zaman."
"Neden? Ya Aslı yüzünden Deniz'den de uzaksın Ahmet'ten de. Şimdi o gitti. Sıkıntı ne?"
"Tek sıkıntı Aslı'nın burda olması zaten... Defne o saçma ilişkilerine yakın olmak istemiyorum ve evet Aslı yüzünden onlardan uzağım ama Aslı gitti diye yaklaşacak değilim. Deniz senin arkadaşın onu düşünüyorsun değil mi?"
"Evet."
"Aslı'ysa benim kardeşim. Onun için her şeyi yaparım. Gitmesi onu hayatımdan çıkardığım anlamına gelmiyor. Size iyi eğlenceler." Deyip kapattığımda sokağın ortasında durdum. Her şey sarpa sardı. Niye gittin ki Aslı her şey daha kötü oldu.
Mert'ten:
Okuldan çıkarken Aslı'nın haka morali bozuktu.
"Başkan sende sabahtan beri surat asıyorsun be." Kemal'e hak verir gibi kafa salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü
Chick-Lit(Kaktüs ve Lavinia'nın devam kitabıdır) Kanayan kalpler için mutlaka bir çözüm vardır. Önemli olan yaralarımızı bağlayan bir eş bulabilmekte. Aslı içinde kendine zarar veren bu aşktan kurtulmak için doğduğu, büyüdüğü yeri bırakır, dostlarını bırakır...