25.04.2020
Yaa medyadakiler size bayılıyorum. Eğer kitap karakterlerinin paralel evrendeki halleri olsa olsa bunlar olur:)
Melis’ten:
Kan, ter içinde üzerimden kalktığında ben hala titriyordum. Yanıma sırt üstü uzandığında beni göğsüne çekti.
‘’Macunu yiyenin ben olduğuma emin miyiz?’’ dediğimde güldü. ‘’Özür dilerim.’’
‘’Ne için?’’
‘’Başkalarıyla çok yattığın için kızmıştım. Yatmakta haklılarmış.’’ Kıkırdadı. ‘’Bu kadar şey yapmamız normal mi?’’
‘’Ney?’’
‘’Şey işte…’’
‘’Posta mı?’’ dediğinde gözlerine baktım.
‘’Normal değil. Ama Aslı Korkmaz farkı ne yapacaksın.’’
‘’Bak bak. Havalara bak.’’ Yan döndüğünde sırtımı göğsüne yasladım. Sıcacıktı. Bir elini karnıma diğer elini kafamın altına koydu. Alnını enseme yasladığında gözlerimi kapattım.
‘’Evet çok fazla kişiyle yattım. Ama hiç birinde böyle hissetmedim.’’ Gülümsediğimde enseme öpücük kondurdu. Tekrar enseme yaslandığında kendimi Aslı’nın kollarında uykuya bıraktım. Başlarda çok korkmuştum. Diğerleri gibi tek seferlik olup biter diye… Bırakmazdı değil mi?
****
Sabah kalktığımda gözümü açmadan elimi yana attım. Aslı’nın olmadığını fark ettiğimde gözlerimi açtım.
‘’Yapmış olamazsın değil mi?’’ Yatakta oturur pozisyona geçtiğimde kapı tıklatıldı. Örtüyle göğsümü kapattığımda Aslı kafasını uzattı. Elinde tepsiyle geldiğinde gülümsedi. Gitmedi.
‘’Neyi yapmış olamam?’’ Tepsiyi kenara koyup üzerindeki geceliği çıkarttı. Benim kafamdan geçirdiğinde kollarımı geçirdim. Yanağımdan öptü. Tepsiyi kucağıma koydu. Omlet ve kahvaltılık koymuştu.
‘’Teşekkür ederim.’’ Deyip gülümsedim. Çatalı alacakken cıkladı. Ona baktığımda çatalı alıp beni yedirmeye başladı.
‘’Dün geceden sonra seni yoramam.’’ Ağzımdaki omleti yuttuktan sonra kaşlarımı çattım.
‘’Sanki bir şey yaptırdın da dün.’’
‘’İşte o da aktiflikten.’’ Gözlerimi kaçırdığımda ağzıma peynir uzattı. Ağzıma aldığımda konuştu. ‘’Bugün bir işim var. Bensiz yapabilirsin değil mi?’’ deyip sırıttığında yüzümü buruşturdum. Sonra kaşlarımı kaldırdım.
‘’Hayır yapamam Aslı. Beni bırakma.’’ dediğimde kıkırdadı.
‘’Şakacı kıs seni. İşim olan arkadaşım kız.’’
‘’Ne?’’ dediğimde ekmeği ağzıma tıktı. Yutup konuştum. ‘’Ne kızı be?’’
‘’Hayatım hep erkek arkadaşım olacak değil ya.’’
‘’Mert’le Kemal’den memnunum ben. Ne kızı?’’
‘’Konuş be yenge.’’ Kemal içeri girdiğinde Aslı göz devirdi.
‘’Yürü git lan odadan.’’
‘’Yengecim gideyim mi?’’ Aslı’ya inat;
‘’Hayır kal Kemal.’’ Dediğimde Aslı’ya sırıtıp yatağa geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü
Chick-Lit(Kaktüs ve Lavinia'nın devam kitabıdır) Kanayan kalpler için mutlaka bir çözüm vardır. Önemli olan yaralarımızı bağlayan bir eş bulabilmekte. Aslı içinde kendine zarar veren bu aşktan kurtulmak için doğduğu, büyüdüğü yeri bırakır, dostlarını bırakır...