25.03.2020
Mert'ten:
Evde oturmuş Supergirl'i izliyorduk. Aslı Dc filmlerini seviyor diye ama hiç mutlu değildi.
"Ya yine niye suratın asık Kara ve Lena olmayacakmış." Göz devirdim. "Ben onlar için izliyordum." Kemal'le birbirimize baktık.
"Kafayı yedi." Yüzünü buruşturup baktığında ofladım.
"Bara gidelim."
"Ne?" Dediğimde bana durgun bir şekilde baktı.
"Sanki hiç gitmediniz." Dedi Aslı'yla bana bakarak. "Bu sefer ben de geleceğim."
"Gay bar farkında mısın?" dedi Aslı koltuğun önünde oturmuş aşağıdan ona bakarken.
"Evet. Ama ikiniz homoseksüel olduğunuza göre 2'ye 1 siz kazanıyorsunuz." Dediğinde Aslı kıkırdadı.
"Tamam. İyi olur aslında."
"Buraya yakın bir bar var bildiğim. Oraya gideriz."
"Niye geçenkine gitmiyoruz? Hem orda kızıl vardı." Dediğimde Aslı göz devirdi.
"Kızıl sevmem esmerciyim ben."
"Hı hı sarışında sevmezsin."dediğimde dizime vurdu. Kemal gülerken ben de acıma rağmen gülümsedim. Sert vurmuştu salak.
"Şurda sikerim sizi bara gerek kalmaz." Kıkırdadık. Yani yapardı. Ayağa kalktım.
"Hadi hazırlanın gidelim." Aslı siyah bir gömlek altına lacivert bol bir pantolon giyerken... Kemal de Aslı'nın dolabını karıştırıp beyaz bol bir tşörtün altına kotunu giymişti. Bende beyaz dar bir tşörtün altına siyah kot giymiştim. Uyumluyduk. Tabi Aslı yine deri siyah ceketini giyerken Kemal kot bir ceket giydi. Bense üzerime bir şey almadım.
***
"Bak bak salağa bak. Sıcakkanlı gibi bir de üstüne bir şey almadan çıktı." Evet üşüyordum ama banane hırka falan çok sevmezdim.
"Üşümüyorum." Dediğimde Kemal göz devirip çeketini çıkardı. Sırtıma geçirdi.
"Eminim üşümüyorsundur." Deyip gözlerime baktığında Aslı'dan garip bir ses geldi.
"Eheheheheh shipim gerçek oldu."
"Saçmalama."
"Al tarafı ceketimi verdim."
"He he görürüz. Sonra gelip Aslı abla bize demiştin demeyin."
"Aslı abla bakıyorumda keyiflendin."
"En azından bir shipim moment verdi." Dediğinde güldüm.
"Salaksın."
"Ama tatlıyım." Dediğinde gülümseyip yanaklarını sıktım.
"Oh be tanıştığımız andan beri bunun hayalini kuruyorum."
"Hayalini sikeyim." Dedi yanağını okşarken tamam biraz sert sıkmıştım. Kemal arkadan gelip iki elini omzumuza koydu.
"E bi şey söyleyeceğim orda heteroseksüel kız var mıdır?"
"Şansın varsa biseksüele rastlarsın."
"Kemal şerefsizlik yapma Aslı için gidiyoruz."
"Bak görüyor musun nasıl kıskandı." Dedi Aslı Kemal'e bakıp onlar gülerken ben Kemal'in elini omzumdan çektim.
"Mallar."
"Tamam ya yürümem kimseye." Dedi Aslı'ya uyarak. Aslı hayvan gibi anırırken Kemal yanıma geldi. "Kızma be şaka yapıyorum." Göz devirdim."
"Bak bak nasıl cilve yapıyor."
"Aslı!" Deyip peşinden koştum. Hayvan gibi gülerek koşuyordu. Taz mısın mübarek.
Bara girdiğimizde klasik bok kokusu bizi karşıladı. Dans edenler yiyişenler vardı. Bakalım bugün hangi yakışıklı yanıma gelecek.
Köşede bir yere oturduğumuzda Aslı hemen ağır bir şeyler söyledi. Yani o içiyorsa ağırdır.
"Bana da aynısından." Dediğimde Kemal gözlerini büyüttü.
"Mert kafan mı güzel?"
"Yo."
"Aslı ağır içer manyak mısın? Çarpar seni."
"Bir şey olmaz." Dediğimde Aslı ters ters baktı.
"Ona hafif bir şeyler getir." Kemal de bir şeyler istediğinde tamamdık.
"Şşt. Şu hemşire değil mi?" Kemal'in lafına karşılık aynı yöne döndük.
"Melis?"
"O kızın burda ne işi var?" Dediğimde Kemal konuştu.
"Görünüşe bakılırsa birileri heteroseksüel değil." Diyen Kemal'in koluna geçirip hemşireye doğru ilerledi. Niye bu kadar sinirlenmişti?
Aslı'dan:
Onun burda ne işi var? Ah Cansu.
"Cansu." Dedim Cansu'ya kısa bir bakış atıp Melis'e dönerken.
"Ov. Patroğn. Sen mi geldiğn." Dedi sarhoş bir şekilde bana sırnaşarak. Ellerini omzuma koydu. Kulağına yaklaştım.
"Bana insanların içinde patron deme."
"Ama öylesin. Bakalım patron bugün kimi seçecek..." Deyip etraftaki kızlara baktı. "Şu kızılı mı? Şurdaki esmeri mi? Aa bak şu kumral da iyiymiş."
"Cansu!" Diyen Melis'e döndü.
"Aa yoksa sevgili kuzenimi mi?"
"Saçma sapan konuşmayı kes." Dedim kolundan çekiştirirken. Bizimkilerin yanına oturttum. Kulağına yaklaştım. "Onu neden buraya getirdin?"
"Bu seni neden ilgilendiriyor?" Dedi gözlerime bakarak.
"O heteroseksüel ayrıca reşit değil."
"Sen de değilsin."
"Benim durumum farklı. Ayrıca onun kuzenisin onu düşün."
"Görüyorum ki onu düşünen birisi var." Dedi gömleğimin yakasıyla oynayarak. Göz devirdim.
"Kemal Melis'i evine götür."
"Ne? Neden?" Diyen Melis'e dönmeden Kemal'e işaret ettiğimde oturduğu yerden kalkıp karşımda dikildi. "Hiçbir yere gitmiyorum."
"Gidiyorsun!"
"İyi de neden?"
"Çünkü eşcinsel değilsin."
"Daha saçma bir neden duymadım. Ayrıca eşcinsel olmadığımı ne biliyorsun?" Dedi sarhoşca yalpalarken.
"İçtiğine inanamıyorum."
"Niye senin gözünde masum bir kız mıydım? A kusura bakma istediğin kişi olamadığım için."
"Sesini kesecek misin ben mi keseyim?" Dediğimde daha fazla yaklaştı.
"Kes bakalım." Dediğinde yakasından tutup kaldırdım.
"Aslı!"
"Sana sesini kes dedim. Sana zarar vermek istemedim. Beni zorlarsan canını yakarım prenses." Deyip yere bıraktığımda dolu gözlerle bana baktı
"Pisliğin tekisin." Göğsüme vurup gitti. Ne yaptım lan ben?
~~~~
Evet hadi bakalım neler olacak :)
Oylamayı ve yorumlamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü
Literatura Feminina(Kaktüs ve Lavinia'nın devam kitabıdır) Kanayan kalpler için mutlaka bir çözüm vardır. Önemli olan yaralarımızı bağlayan bir eş bulabilmekte. Aslı içinde kendine zarar veren bu aşktan kurtulmak için doğduğu, büyüdüğü yeri bırakır, dostlarını bırakır...