Bölüm 9: Misafir

1.4K 111 48
                                    

19.03.2020

Melis'ten:

Haftasonu olduğu için gece geç yatmıştım. Annem de komşumuza gittiği için rahatttım. Kendiliğimden uyandığım için gülümsedim. Aklıma gelen kişiyle gülüşüm soldu.

"İki dakika mutlu olamıyorum ya." Yataktan kalkıp duşa girdim.

Duştan sonra hiçbir şey yapasım gelmediği için yatağıma girip laptoptan bir film açtım. Ama açtığım filmden de sıkıldım. Oflayıp telefonumu elime aldım. İnstagramda dolaşırken aklıma Aslı geldi. Alt dudağımı dişledim. Arama yerine onun ismini yazdığımda ilk onun hesabı çıktı. Bir noktaya bakarken gülümsüyordu, gözleri kısılmıştı ama açık kahverengi gözleri parlıyordu. Profiline girdiğimde gizli olduğu için fotoğrafları göremedim.

Yap.

Takip et butonuna basarken ne yaptığımı bilemez bir şekilde etrafa baktım. Sonra aceleyle isteği geri çektim. Niye içsesimi dinliyordum ki?

"Of Aslı of." Kafamı yastığa koyup tavanı seyrettim.

Aslı'dan:

Gözlerimi açtığımda başım çatlıyordu. Elimle alnımı ovdum. Yatağın diğer tarafına baktığımda bir kız çıplak yatıyordu.

"Yine kimle yattım lan ben?" Oflayıp komidinin üzerindeki telefonumu aldım. Saat 12.16'ydı. Ne kadar geç uyanmışım. Normalde saat 5'te bile yatsam 10'da kalkardım. Saate bakarken bildirim geldi ekrana baktım.

Melis takip isteği attı...

Sırıtıp kaşlarımı çattım. Ne? Tam kabul edecekken istek iptal oldu. Pis pis gülüp ekranı kapattım.

"Uyandın mı?" Soluma baktım.

"Evet."

"Gidecek misin?" Kafa salladım. "Peki." Ayağa kalktım. Duşa girip yıkandıktan sonra boxerımı giydim. Sütyeni ve atletimi giydikten sonra gömleğimi ilikledim. Pantolonumun önünü kapatırken konuştu.

"Bi daha gelecek misin?"

"Hayır." Memnuniyetsiz bir şekilde bana baktı. "Kusura bakma tek seferlikti."

Ceketimi giydikten sonra telefonumu aldım.

"Gece için teşekkürler." Yattık lan alt tarafı. Kafa sallayıp çıktım.

Motorumu gece klübünün önünde bıraktığımı hatırlayıp ilerledim. Telefonum çaldığında ekrana bakmadan açtım.

"Alo?"

"..."

"Alo kimsiniz?" Ofladım. Yüzüme kapandığında ekrana baktım.

Deniz.

Burnumdan soluyup telefonu cebime koydum. Hızla motoruma bindim. Geçti o tren Deniz Hanım.

Kaskımı kafama geçirip eve sürdüm.

Kapıyı tıklattığımda açılmadı.

"Babanne!" Kapı yavaş yavaş açıldı. "Şükü- Mert?"

"Kankim." Sarıldığında gülümsedim. Sırtını pat patladım.

"Ne işin var lan senin burda?"

"Öküz. Soruşa bak. İnsan bi hoşgeldin der."

"Hoşgeldin Koçero." İçeri geçip kapıyı kapadığımda bizimkileri salonda gördüm.

"Ooo Aslı başkan oley. Aslı başkan oleeeey." Hepsi sarılmak için daldığında Kerem Mert'in yanında durdu.

"Lan durun davarlar."

GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin