Keyifli Okumalar
Dilerim
❤️***
Bugün de hayallerim 'su çok güzel, gelsene !' Diye bağırmıştı adeta. Tam da tahmin ettiğim gibi annem görücü meselesini açmıştı. Her ne kadar istemiyorum diye söylensemde, sonunda meseleyi hakkını helal etmemeye kadar getirmişti..
“Yavrum bir git görüş Gönül dedi bak çok iyi adammış. Okumuş, tahsilli eğer beğenmezsen söz bir şey demeyeceğim ama ola ki daha uşağı görmeden istemem dersen işte o zaman sana analuk hakkumu helal etmem ona göre” dedi, sağolsun beni hiç zan altında bırakmayan annem..
Annem sinirlendiğinde veya sinirlenmeye başladığında sözleri şivesiyle birlikte karışıyordu. Hem annemi üzmemek hemde daha fazla sinirlendirmemek adına görüşmeyi kabul ettim. Avını bekleyen kartal annem, köşeye sıkışan tavşan da bendim.
Sonunda onayımı alan annem gülümseyerek anında cebindeki telefonu çıkarıp Gönül ablayı aradı.
Evle beni gönül abla, seni Allah'a havale ediyorum!
Her şey gözümün önünde beş dakika da olup bitmişti. Bu kadınlar resmen evle beni çetesiydi ve benim kaçışım yoktu. O yüzden bende makus kaderime boyun eğerek bu pazar günü görüşmeye gidecektim.
Keyfim oldukça kaçmış iken dış kapıdan gelen anahtar sesiyle babamın geldiğini anlayıp kendimi hemen toparladım. Aslında bu durumdan kaçmak için babama görüşmeye gitmek istemiyorum demem yeterliydi. Hayatta beni zorlamazdı. Çünkü kendisi daha çok benim turşumu kurmak isteyen sevimli ve kıskanç babalardandı ama işte işin ucunda annemin de gazabı vardı-ki şu an isteyeceğim son şey annemin gazabıydı..
O yüzden hiç bu konuyu açmadan akşam yemeğimizi babamla günlük sohbetimizi yaparak bitirmiştik. Masayı toparlamaya anneme yardım ederken babamda oturma odasına geçmiş, akşam haberlerini izlemek üzere tekli berjerde yerini almıştı. Annem çaydanlığın altına su doldurup, ocağa koyar koymaz yanıma yaklaştı. Sessiz ve temkinli bir şekilde; “kızım sen mutfağı toparla, bende babana uygun bir dille pazar günü görüşmeye gideceğini söyleyeyim” dedi. Masada ki tabakları bıkkınlıkla iç içe koyarken; “tamam anneciğim, ben mutfağı toparlarım sen git babama müjdeyi ver” dedim.
Annem hiçbir şey söylemeden gözlerini devirip mutfaktan çıkarken, bende hızla masayı toparlayarak bulaşıkları akıttım. Tam bulaşıkları makineye yerleştirecekken gördüğüm manzara, kaçan keyfimin yanı
sıra bir de üzerine sinir katsayısı eklemişti.Allah hiçbir kızı kirli bulaşıkları makinaya yerleştirmek için açtığında, temiz bulaşıklarla karşılaştırmasın.
Sinirle makinayı kapatıp çıkan bulaşıkları elimde yıkamaya karar verdim. Benim bu evlenme işim evle beni çetesinin eline kalmış ise demek ki çok yakında bulaşık yıkarken bileziklerimi şıngırdatmama da az kalmıştı. Ellerime bulaşık eldiveni geçirerek hazırladığım köpüklü suya elimi daldırdım. Ben tam tabakları yıkarken arkamdan; “barış alanına girebilir miyim ?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANSIN BÖYLESİ
Jugendliteratur🍀Tamamlandı Eğlenceli bir ailede büyüyen Karadenizli bir genç kadın, Gözde Gündoğdu. ~Bir yanı Melek misali olumlu.. ~Bir yanı Şeytan misali olumsuz.. Hayatı boyunca şans kelimesinin ne anlama geldiğini bilmeyen, tam şanslıyım dediği anda muhakkak...