14. kapitola

5.6K 246 1
                                    

Monice to vážně moc slušelo. Měla rozparek tak vysoko a s těmi podpatky sahaly její nohy až do nebe. Ten idiot Denis na ní pořád civěl. Něco si povídali pořád s tím strýcem a mě to chvílemi rozčilovalo.

,,Kámo, jak jsi na tom s Monikou?" utnul Mattias moje zamyšlení.

,,Jak bych na tom měl být? Jsme přátelé."

,,To určitě." dostal záchvat smíchu a já se na něho nechápavě díval.

,,A proč ji pořád tak kontroluješ?"

,,Podívej Luke je tady." hrnul jsem se k němu a doufal, že nic nepoví.

,,Nazdar kluci."

,,Čau."

,,Ty Matte, asi máš halucinace, nikoho nekontroluju. Tady Luke ti může dosvědčit, že s Monikou nic nemám, jsme kamarádi. Že jo Luku." podíval jsem se na něho upřeně, aby pochopil.

,,Třeba z toho jednou něco bude." usmál se Luke a Mattias ihned řešil, že to nebude za dlouho.

Rozčilovalo mě to celé. Najednou jsem na baru narazil na Denise.

,,Zdravím." vypadlo ze mě a on kývl na znamení pozdravu.

,,Tak že vy spolu teď jste?" začal se vyptávat.

,,Už to tak bude. Jsem rád, Monika je skvělá holka."

,,Jo to je. Já jsem udělal pitomost a abych řekl pravdu momentálně se necítím moc spokojeně."

,,Tak to tu obhlížíš s úmyslem jí získat zpět?"

,,Vím, že mě má pořád ráda."

,,To možná jo, ale já ti jí nenechám."

,,Já vím, ale přeci jen to záleží na ní." začal mě dost štvát.

,,Dám ti jednu radu, zapomeň si na ni dělat nároky, stejně neuspěješ. Je pozdě!" poplácal jsem ho po rameni a odešel, protože jsem začal chytat nerva a nechtěl jsem, aby to skončilo jako s Victorem.

Můj otec si mě ihned vzal na kobereček.

,,Kdo to byl? Díval ses na něho, jakoby jsi mu chtěl rozbít nos."

,,Moniky ex."

,,Koukám, že si vybírá stejné tipy. Kdybych tě neviděla tady, myslela bych, že jsi u toho baru ty."

Rýpla si matka.

,,Jsme každý jiný." zavrčel jsem.

,,Ne všimla jsem si ho už když jsme přišli, je ti dost podobný."

,,Rozčiluje mě."

,,To je vidět. Hlavně v klidu, znáš se!" promluvil ke mně otec.

,,To by mi Monika neodpustila."

,,Má pěkné obrazy." uznala matka.

,,Jo je talentovaná a..."

,,Ty jsi v tom až po uši." přerušil mě otec, zkrabatil jsem čelo jako že jsem tomu nerozuměl.

,,Víš bál jsem se původně, že si přivedeš nějakou holku, aby to všechno hrála, že se pak šábnete o peníze z akcií, ale Monika mě přesvědčila. Pro peníze by to nedělala a je to slušná holka. A když jsem si všiml, jak se na sebe díváte, je to hezký. Konečně jsi se usadil." objal mě a odešel k baru.

Kdybys věděl otče, říkal jsem si v duchu. I když za Moniku jako za přítelkyni bych se vlastně nestyděl. Před kamarády ani před rodinou. Byl jsem rád, že mi byla nablízku a je moje kamarádka i do nepohody.

,,Co tu stojíš tak zamyšleně?"

,,Naštval mě ten idiot Denis."

,,Jo všiml jsem si, že od baru šly hromy a blesky." smál se Luke.

,,Bezva."

,,Pověz mi, jak to tedy máš?"

,,Před rodiči a před jejím ex jsme pár. Před ostatními kámoši."

,,Líbali jste se?" překvapil mě svojí otázkou.

,,Proč?"

,,No jestli máte vypilovaný i detaily." smál se.

,,Nechtěla se se mnou líbat, ale v ten den, co měla to stání mě o to poprosila." usmál jsem se.

,,Poprosila?"

,,Jo ten blbec tam stál u auta a telefonoval. Díval se našim směrem a ona se na mě podívala a řekla abych jí políbil. Koukal jsem se na ní jako na zjevení. Ona sama to nechce a pak tohle. Přemýšlel jsem jestli mám nebo nemám a nakonec mi ještě řekla prosím, tak jsem jí normálně vlepil hudlana. Nic složitýho."

,,Ty bláho, tak to je síla." zůstal stát jako opařený.

,,Síla?"

,,Stejně si myslím, že to neskončí dobře."

,,Jak si myslíš, že to skončí?"

,,Chceš to fakt slyšet?"

,,No jasně."

,,Ona se do tebe zblázní. Ty s ní budeš akorát hrát divadýlko a ona se bude trápit. Pak se spolu vyspíte a bude všechno úplně v háji. Promysli si to. Holka jako ona si takovýhle zacházení nezaslouží."

,,Vždyť ona je pořád udělaná do toho tupce. Těžko se zblázní do mě."

,,Víš čeho jsem si všiml? Že on je ti dost podobný."

,,Ty si to taky myslíš?"

,,Kdo ještě?"

,,Moji rodiče."

,,Tak to je o to horší. Bude ho v tobě vidět a je to tam."

,,Co mi doporučuješ?

,,Co kdybys to zkusil? Dívej se na ní jako na pěknou ženskou. Tvoje rodiče jí znají a berou ji. Myslím si, že by to bylo asi nejlepší řešení."

Díval jsem se na něho jako na ducha.

,,To myslíš vážně?"

,,Ty vole, Danny, zkusit to s ní můžeš."

,,Nevím, jestli je to dobrý nápad."

,,Třeba se i zamiluješ a konečně poznáš jaký to je." začal se vysmívat.

Obrátil jsem oči v sloup a zadíval se jejím směrem. Luke šel k Mattovi a já zůstal stát jako opařený, když jsem si všiml Denise, který se k ní blížil rychlostí blesku.

Do háje!

Zamířil jsem směrem k nim. Věděl jsem, že on tam dorazí dřív. Ale než jsem se rozhoupal před mojí osobou se objevil Robert. Zeptal se na pár otázek a já jsem je oba ztratil z dohledu.

Šel jsem na bar a dal jsem si rychlého panáka. Po chvíli přiběhla Stella.

,,Řekni mi, jak to je mezi vámi."

,,Co máš na mysli?"

,,Nejsem blbá ani slepá, myslím si že spolu něco máte a tajíte to."

,,Možná." vypadlo ze mě aniž bych chtěl.

,,To znamená co?"

,,To je na dlouho, její ex si myslí, že spolu chodíme, moji rodiče si myslí to samé."

,,Jak na to přišli?"

,,Asi proto, že jsme jim to řekli."

,,Proč?"

,,Jak jsem říkal, že to je na dlouho."

,,Ale je mezi vámi stejně něco víc než přátelství."

,,A na to jsi přišla jak?"

,,Jak jsem řekla nejsem blbá. A zapomněla jsem ti říct, že šla s tím kreténem do zadního sálu." mrkla na mě.

Trvalo mi pár vteřin než jsem si uvědomil, co mi právě řekla a tak jsem se vydal za nimi. 

Přátelé s výhodamiKde žijí příběhy. Začni objevovat