22. kapitola

5.7K 258 0
                                    

Roztáhl jsem se na posteli a spokojeně bych mohl příst jako kočka, kdybych to uměl. Málem jsem si plácal po zádech. Fakt jsem ji dostal.

Vážně jsem se jí chtěl dostat do kalhotek a momentálně jsem skákal skoro po posteli. Byla těžký oříšek, ale povedlo se. Je jasný, že to nebylo naposledy. Monika se zdála dost chytrá a cílevědomá, ale mému šarmu neodolala. Smál jsem se sám sobě.

Z mého přemýšlení o tom, jak jsem právě nadšenej a spokojenej mě vyrušilo zvonění z Moničiny kabelky. Vyndal jsem ho a na displayi se ukázalo jméno toho kreténa. Neváhal jsem ani vteřinu a zvedl to.

,,Ano?"

Následovalo pár vteřin ticho.

,,Slyšíme se?" řekl jsem i když, jsem slyšel jeho dech na druhé straně.

,,Dej mi Moniku, chci s ní mluvit."

,,Sorry brácho, právě se sprchuje, bylo to divoký." smál jsem se a znovu následovalo ticho.

,,Tak já zavolám pak."

,,Neviděl jsi mojí podprsenku?" zavolala na mě a Denis to jasně musel slyšet, ale pro jistotu jsem se musel ujistit

,,Co že chceš podat, zlato? Podprdu?" odklonil jsem lehce telefon.

,,Jestli něco potřebuješ, tak mi to řekni a jinak neotravuj. Nazdar." zavrčel jsem naštvaně do telefonu.

Zvedl jsem z podlahy ten její černý krajkový kousek, který voněl přesně její kůží a jejím parfémem. 

,,Nebojíš se tam sama?" vtrhl jsem do koupelny a byl jsem pořád nahý.

Měla kolem sebe jen malý ručník. Přitiskl jsem se k ní a cítil její vyhřáté tělo ze sprchy. Šla na mě touha se jí znovu dotknout a vrazit jí ho tam co nejhlouběji to půjde.

,,Bojím se tebe."

,,Protože tě chci znova znásilnit?" zatahal jsem za ručník a stáhl ho dolů, spadl jí ke kotníkům a já se tlačil k jejím bokům. Vzrušovala mě její hebká kůže a její oči.

Četl jsem v nich, že to znovu chce.

Zatlačil jsem ji do sprchového koutu a přišpendlil její ruce nad její hlavou. Pustil jsem teplou vodu, která mi stékala po zádech. Jemné kapky se tříštily až na její rozpáleném těle.

Začal jsem ji líbat na rty a postupoval níž až k jejím prsům. Chtěla to znova. Chtěla, abych si s ní hrál.

Zvedla nohu a obtočila si jí kolem mých boků. Byl jsem vzrušený jako nějaký teenager, ale hodlal jsem jí ukázat ráj, aby už nikdy neuvažovala nad tím, že mi dá košem. 

.....

Vyběhl jsem schody k otci do kanceláře a už hned, jak mě Wendy spatřila se začala zvedat. Culila se na mě, jako bych jí dal snad svoji kreditku s pinem. Vlastně to byla ona, se kterou jsem chtěl mluvit jako první.

,,Ahoj Danieli." zvedla se a vypnula hrudník.

,,My jsme spolu něco měli?"

Vystartoval jsem na ní, ihned jí přešel veškerý smích a s otevřenou pusou na mě zírala.

,,Proč?"

,,Co jsi komu co vyprávěla, hmm?" praštil jsem do stolu až se posadila.

,,Nic jsem neříkala nikomu."

,,Fajn, když to říkáš, tak si to jdu ověřit." vešel jsem k otci dovnitř.

,,Nazdar Danny!" nasadil poloúsměv.

,,Kde jsi vzal, že jsem s Wendy něco měl?"

,,Taky tě rád vidím." obrátil oči v sloup a přisunul se s křeslem blíž ke stolu.

,,Mluv!"

,,Wendy přišla celá rozzářená a divně se uculovala. Tak jsem se jí zeptal, co se stalo. Řekla, že si ji přivezl. Na to z ní vypadlo, že mezi vámi něco bylo."

,,Nespal jsem s ní, do hajzlu. Měl ses mě zeptat než půjdeš vykládat pohádky Monice. Co tě to napadlo?"

,,Pro Krista, chtěl jsem jen, aby se snažila. Co je to za holku, že ti nedala?"

,,I kdybych kvůli ní měl držet půl roku celibát, tak tobě to může být jedno. Prostě jí chci."


Než jsem opustil i Wendy, místo pozdravu jsem po ní štěknul pár milých slov.

,,My dva jsme skočili. S těma, co neumí udržet tajemství, nepíchám."

Řekl jsem to hnusně, ale vztek byl vztek. Stejně bych jí nechtěl píchat, ale třeba jí to mohlo být trochu líto.

Ten hněv trochu opadl, ale otce jsem poslední dobou v oblibě moc neměl. Jenom se uměl rýpat ve věcech, do kterých mu nic nebylo a podělat, co šlo. Ani vůči Monice se zrovna nechoval pěkně. 

Přátelé s výhodamiKde žijí příběhy. Začni objevovat