20. kapitola

5.5K 252 0
                                    

Dorazil jsem domů a měl jsem blbej pocit z toho, co jsem právě udělal a z toho, že přišla právě Stella mi napovědělo, že někdo tam nahoře si nepřál, abych si s Monikou takhle zahrával. A to nejsem nijak věřící, tohle mi přišlo, jako by to bylo nějaké znamení toho, že bych to neměl opakovat.

Sakra! Co to se mnou bylo? Vím, že jsem byl nadrženej, ale takhle nekontrolovatelně po ní vyjet? To jsem snad ani nebyl já.

Napadlo mě jí napsat, ale skládal jsem tu zatracenou SMS asi půl hodiny než jsem něco srozumitelného vymyslel.

,,Chci se ti omluvit za to, jak jsem po tobě dnes vyjel. Nevím, co to do mě vjelo. Sorry!"

Čekal jsem, že mi napíše něco jako, že je to v pohodě a podobný, ale neodepsala nic z čeho bych mohl usoudit něco víc.

,,OK."

To měla být celá odpověď na mojí textovku? Nejspíš taky uznala, že jsme oba přelítli.

.....

Pondělní rána nesnáším a o to víc, když jsem musel k otci do firmy, abych začal něco dělat. Otcova nová sekretářka byla ksakru pěkná a bylo mi jasné, proč ji otec přijal. Nejspíš nezkoumal její schopnosti na PC, ale jak to umí s jeho ptákem. Nechutná představa.

Dlouhovlasá a extrémně vychrtlá plavovláska se na mě začala uculovat, když jsem se jí už představoval. Jakmile slyšela, že jsem akcionář, uculovala se ještě třikrát tolik. Věděl jsem, že se o to víc bude snažit. Nesnášel jsem tyhle holky.

Kroutila se přede mnou jako nudle. Kdyby měla alespoň nějaká prsa nebo zadek, ale byla taková nic moc. Otec ji vzal na oběd spolu se mnou do našeho oblíbeného Elixíru. Řešili jsme jen práci. Netrvalo dlouho a co můj otec opustil kvůli telefonátu stůl, ihned jsem na noze ucítil její podpatek. Přejížděla jím nahoru a dolů. Snažil jsem si neuvědomovat, co se právě děje a jen jsem se mile usmíval a věnoval se dál tabulkám v mém iPadu. Když se zula a její polonahá noha našla můj rozkrok necítil jsem se moc dobře, ještě navíc, když jsem byl v takové situaci, že jsem nespal s holkou snad věčnost. Vlastně se mi nelíbila, ale nadrženej jsem byl dost.

,,Otec se už nevrátí." oznámila mi, když si přečetla textovku a v oči se jí zaleskly.

,,Odvezeš mě?" kývnul jsem a odešli jsme k autu.

,,Sedli jsme si a bylo vidět, jak se na mě divně dívala. Ještě jsem se ani nerozjel z podzemních garáží, už mi rozepínala zip a druhou rukou mě hladila.

,,Wendy, ne..." vyndala ho naférovku z mých boxerek a strčila si ho do pusy.

Do hajzlu!

Zavřel jsem oči a první, kdo se mi před očima objevil, byla Monika a její pevný trojky. Jak jsem jí včera chytl za zadek a ...

Nic jsem po ní nechtěl, ale ona sama se angažovala. Nestrčil bych do ní ani prst.

,,Zavolej mi." podala mi napsané číslo na vizitce mého otce.

,,Jasně." vykopl jsem ji a mířil k Mattiasovi.

,,Čau kámo."

,,Čus!"

,,Tak ty ses dal dohromady se Stellou?"

,,Jak to víš?" usmál se a pak se plácl do čela. ,,Jasně Stella a Monika."

,,Slyšel jsem, jak se o tom dneska ráno bavily."

,,Dneska ráno? Kde?"

,,U Moniky, včera se trochu opila."

,,A?"

,,A co?"

,,Zůstal jsi u ní přes noc!"

,,Jo a co? Nic se nestalo."

,,Kámo, ty držíš celibát nebo co?"

,,Nedržím."

,,Kdy jsi měl naposledy prosím tě holku?"

,,Vždycky se něco najde. Nemusím s ní jen píchat, jsou i jiný možnosti."

,,Jo takhle? A s Monikou ses někam dostal?"

,,Ne a ani jsem se nesnažil o něco."

,,Jsi divnej nebo teplej?"

,,Asi spíš divnej." vyprskli jsme smíchy.

,,Co tvůj fotr?""

,,Naštěstí se nám vyhýbal."

,,Nepřišla ti SMS? Něco jsem zaslechl?"

Překontroloval jsem si mobil a měl pravdu.

,,Budeme si muset promluvit! A to dost vážně!" napsala Monika.

Znělo to dost zle, takže jsem se omluvil a ihned odešel.

,,OK. Jsi doma?"

,,Ne přijdu k tobě!"

To znělo naštvaně. Nechápal jsem, co se mohlo stát.

Přátelé s výhodamiKde žijí příběhy. Začni objevovat