ELVIRA
-Este cu LEONARD. îi spun lui EUSEBIU, l-am tampit de cap, repet asta mereu și el se uită pe un dosar, cu toate că m-a asigurat că este atent :
-De parcă nu e de ajuns, e și LIVIU implicat. Am văzut cum se uita la LEONARD. Oare se bat între ei, pe CARA?
Îl întreb și cum nu deschide gura, mă întind spre acesta. Îi fur de sub nas dosarul, doar ca să inceteze cu munca lui și se uită spre mine serios:
-Trebuie să și muncim. Se apropie sedinta.
-Corect,dar este vorba de CARA!
-Dacă este așa cum se aude, ar trebui să-l convingem pe LIVIU SĂ FIE DE PARTEA NOASTRA. Liviu se bate cu LEONARD pentru ea, deci avem nevoie de unul dintre ei. TREBUIE SĂ NE APROPIEM DE LIVIU.
-Asta e reactia ta? Îmi răspunzi cu planuri?
-Ce doresti să fac? mă întreabă cu o voce agasată și se uită pe telefon, nu poate să stea linistit un moment:
-M-a întrebat CARA de ce te evit, dar pot să spun că faci acelasi lucru.
-Elvira, de ce te-as evita?
I se inmoaie vocea și aruncă telefonul pe birou.Se apleacă spre mine, după ce trage aer în piept și mă tinteste cu privirea:
-Din cauza a ceea ce s-a întamplat în lift.
-Nu. Eu nu te evit. Doar că nu vreau să vorbim despre LEONARD ȘI CARA.
-Tu pricepi, EUSEBIU? A ajuns la CARA! Este planul lui. Vrea să mă lovească direct in inimă. Și a reusit.
-Refuz să cred asta. Tu cum poti să crezi? Nu știm deja cum este LEONARD? Poate o are cu ceva la mană pe CARA.
-Cu ce mai precis? pic pe ganduri și mă chinui să inteleg. CARA A FOST ATENTĂ. NU CRED CĂ A FĂCUT VREO PROSTIE.
-Liviu? îi zice Eusebiu numele și mă holbez spre ușă, cu mana la cap. Nu știu că Eusebiu nu vrea să vorbească despre asta, fiindcă îl deranjează.Nu știu că are starea asta, din cauza ei.
Nu știu că EUSEBIU simte ceva pentru CARA, nu este indiferent:
-Nu cred. răspund sigură pe mine. I-AM VĂZUT FAȚA. NU PĂREA CĂ ȘTIE MAI MULTE. DOAR AM SPIONAT CAT AM PUTUT.
-Sigur a santajat-o. o ține Eusebiu una și bună. Cara s-a speriat și a zis să- l asculte pe maniac. ASTA ESTE.
-Cara nu trebuie să se teamă!Ne are pe noi.
-Noi nu stăm mereu cu ea.
-Și ce ? încerc să mă calmez, dar nu pot în ultima vreme de cand a apărut Leonard . NU ARE ÎNCREDRE ÎN MINE?
-Elvira,nu cred că tu esti răspunsul aici. Leonard a făcut el ceva și asta o stie doar CARA. Trebuie să o faci să ti se deschidă. Iar pe Liviu îl voi atrage eu, in tabăra noastră.
-Dacă nu reușesc, EUSEBIU? arat că sunt slabă, în fața lui. Nu are rost să mă ascund. Eusebiu trebuie să știe că am nevoie de ajutor, am nevoie de el:
-Este prietena ta, nu? Sunteti apropiate. TREBUIE SĂ INCERCI.
-E supărată pe mine. Am rănit-o.
-De ce s-a supărat, mă rog? mă intreabă curios și fără să știu ce intentie are EUSEBIU, aceea de a mă trage de limbă, ii spun cu inima deschisă:
-A aflat că am dormit cu tine. NU DE LA MINE. I-AI SPUS TU?
-Nu. De ce aș vorbi cu ea despre asta?
CITEȘTI
Știe oare inima?
RomanceDouă prietene : una dintre ele a refuzat să-și asculte inima, știe că a pierdut și tot vrea să caute un el, ALT EL cu care să-și vadă de viață pană cand o să plece din această lume, cealaltă nu a cunoscut vreodată pierderea unei persoane dragi( adic...