Primul sărut cu EUSEBIU, l-am primit și eu am lesinat ca tuta de l-am speriat, probabil de atunci mă consideră o ciudată( in caz că nu credea asta deja). Aveam un sentiment că nu o să se termine cu bine, cel puțin nu a fost rău cu adevărat. Elvira ne-a lăsat pe amandoi acolo, în casa ei și a plecat de parcă I-A CERUT CINEVA ASTA. Desigur că nu m-a deranjat, că ne-am putut săruta,dar aș fi preferat să se consulte cu mine, mai înainte.
Situația dintre EUSEBIU și mine, nu s-a schimbat peste noapte.E la fel de subreda ca în trecut, deși ne-am sărutat.Pun atat de mult pret pe acel sărut, încat am impresia că mi se cuvinte totul. Iar l-am evitat, nu am vrut să vorbim serios, dar nici EUSEBIU nu a pus paie pe foc. Ne vedem la muncă și normal că nu mă pot purta de parcă nu există, dar mă chinui să păstrez distanta.
Am probleme pe cap, una dintre ele este și CAZIMIR.Am dormit cu acesta și mă întreb dacă a fost bine ce-am facut, mai ales că LEONARD mă bate la cap și vrea să afle cine este CAZIMIR. TOT INSISTĂ CĂ ESTE UN TIP DE CARE NU TE POTI APROPIA. ȘI mie mi s-a părut stranie izbucnirea lui de atunci. Nu pot să stau să analizez felul în care m-a tratat în pat, oare se pune? Adică e barbat și în fond,nu sunt o floricica. Poate așa este CAZIMIR, în pat. O parte din mine vrea să ii dea dreptate lui LEONARD, însă cealaltă se teme de acesta.
Măcar LIVIU se mai interesează de mine și pare că vrea să-mi fie alaturi în cele mai dificile momente. I-am povestit că am dormit cu unul ( Cazimir în cazul de față), nu am idee de ce am vorbit cu LIVIU despre ceva atat de intim. Știu că s-a uitat spre mine de parcă nu eram în toate mintile și a adus vorba de LEONARD. I-am explicat pe scurt, LEONARD nu are treabă cu preferintele mele. NU PARE DERANJAT SĂ-MI DEA ACORDUL. POT SĂ DORM CU CINE VREAU.Liviu a strambat din nas, nu cred că i-a convenit și mi-a oferit o replică pe măsură:
„Pe mine de ce nu ma vrea în preajma ta, atunci? Nu cred, ești sigură că ii cunosti gandurile cu adevărat? "
Întrebarile lui încă îmi dau tarcoale și le aud noaptea, cand pun capul pe pernă și vreau să dorm.Închid ochii, dar ELVIRA ȘI EUSEBIU, ELVIRA IMBRĂTISATĂ DE EUSEBIU CA ÎN ACEA ZI îmi apar în fata ochilor și sar în sus din pat. Am început să fiu ceva să dorm mai mult, nu cred că e atat de bun, dar nu am de ales. În plus folosesc și apa. E eficient. Nu mă ia somnul imediat, dar după cateva minute adorm. FĂRĂ SĂ MAI FIU SUB ASEDIUL LOVITURILOR CELOR DOI.
Și acum, sunt cu Liviu la un suc. Am iesit amandoi, cum am prins o zi mai lejeră să vorbim. Eu am cerut suc, nu mint și nu mai vreau bautură, dar el nu s-a putut abtine:
-Îl vei părăsi pe LEONARD? mă întreabă și vrea să audă acel cuvant din gura mea, pune presiune pe mine, OARE AȘA I-A FOST CERUT DE CEI DOI:
-Nu.În ciuda a tot, nu pot să fac asta.
-Cara, îți dai seama că te afunzi mai mult ? De ce nu vrei să te salvezi? DE CE EȘTI ATAT DE SUPĂRATĂ INCAT VREI SĂ RĂMAI CU LEONARD?
FIINDCĂ EUSEBIU ESTE CU PRIETENA MEA? ȘI EU VREAU SĂ FIE FERICITĂ, DAR NU POT SĂ DORM NOAPTEA CAND ESTE VORBA DE EUSEBIU. NU POT SĂ MĂ RESEMNEZ, SĂ-L VĂD PE BARBATUL IUBIT ȘI DORIT, LANGĂ ELVIRA. ÎN CIUDA FAPTULUI CĂ VREAU SĂ-I DAU VOIE, EA A PIERDUT O DATĂ.A PRIMIT ACEA IUBIRE. CE TOT MAI TANJESTE DUPĂ ALTA? AR TREBUI SĂ RENUNTE PENTRU MINE. NU CRED CĂ VREA SĂ FIU CU EUSEBIU, AM SENZATIA CĂ AMANDOI MĂ JOACĂ PE DEGETE UNEORI:
-Nu m-a rănit ca altii. Este bun în felul lui.Sunt multumită langă LEONARD.
-Pe cine vrei să te razbuni,CARA? se uită Liviu spre mine intens. DIN CAUZA CARUI BĂRBAT TE PEDEPSESTI SINGURĂ?
-Nu are legătură cu cineva.
-Nu, eu cred că are. NU SUNT EU. LEONARD NU E. SĂ FIE ACEL CAZIMIR? CĂ DOAR MI-AI SPUS DESPRE AVENTURA VOASTRA.
CITEȘTI
Știe oare inima?
RomansaDouă prietene : una dintre ele a refuzat să-și asculte inima, știe că a pierdut și tot vrea să caute un el, ALT EL cu care să-și vadă de viață pană cand o să plece din această lume, cealaltă nu a cunoscut vreodată pierderea unei persoane dragi( adic...