-Elvira a zis că o să vina mai tarziu azi,dacă vine. îi zic eu lui EUSEBIU după ce închid ușa, nu am suportat să fiu departe de acesta și iată-mă la el în birou :
-Rănită de purtarea lui LIVIU oare?
Îmi zambeste cald și se ridică de la birou.Aștept să vina la mine, ceea ce și face înainte să mă tragă în bratele lui protector:
-CEI DOI SUNT AICI? Nu am iesit, nici nu vreau să-i văd. Liviu îl alege pe LEONARD pentru ce mai precis? Nu vreau să înteleg, nici după ce ne-ai zis tu.. . că s-ar putea să fie apropiati.
-Îmi pare rău pentru ELVIRA, sper că nu ține la LIVIU cu adevărat.O să-i frangă inima.
-Cara, iubirea se simte doar o dată în viață.Și te asigur, că a avut parte de ea, cu SEBASTIAN. Nu te mai gandi la ELVIRA. NU este o puștoaică.
-Dar se poate purta ca una! Cand vine vorba de iubire,ar risca să se mai simtă ca în tinerete.
-Asta e problema sa,CARA. îmi spune Eusebiu fără să fie înduiosat.Eu vreau să am grijă de tine și cei doi să păstreze distanta. DACĂ TE MAI SUPĂRĂ, O SĂ IAU MĂSURI. ȘI FAȚĂ DE LIVIU. Dacă nu scot nimic de la el,după ce o să vorbim, atunci mă tem că trebuie să actionez.
-Te rog EUSEBIU, nu te lua de LIVIU.El nu este implicat în acel sens, cu LEONARD.
-Nu este, dar fuge după LEONARD, NU? Cara eu sunt bărbat, nu mi se pare normal.Ai idee cum sună pentru mine, să văd un bărbat cum fuge disperat în urma altuia?
Nu prea am o replică aici.Îl privesc pe EUSEBIU și tac din gură.Mă sărută pe frunte, de cand am pătit-o cu LEONARD este mult mai atent cu mine și închid ochii:
-Elvira nu a venit pentru că suferă.
-Îți faci griji pentru ea. Poti să treci pe la aceasta. Dacă vrei, pleacă să o vezi.
-Nu.Nu vreau să te las singur.
-Cara, nu voi păți nimic.
-Nu e fiindcă mă tem. Vreau să petrecem timp împreună. Cat mai mult!
-Și eu vreau. îmi inspiră el mirosul, fără să mai vorbească.Stăm așa,unul în compania celuilalt. Vreau să-l mangai cu mana pe chip, dar primesc un mesaj și mă uit concentrată, am crezut că este de la ELVIRA:
„Sunt CAZIMIR. Vreau să actionam mai repede. Se poate,CARA? Nu trebuie să mai pierdem vremea. Să nu fie prea tarziu ."
Mă schimb la chip și înainte să închid, Eusebiu trage o privire pe furis:
-Cazimir? DIN NOU EL?
-Nu e ceea ce pare. Data trecută, a apărut și a stat cu mine. Pe el îl strigam. Ne-a lăsat singuri cand ai venit.
-Cara, el este cel care m-a băgat în spital. ȘI TU DISCUTI CU EL ÎN CONTINUARE?
-Ai dreptate, nici el nu este atat de bun cum se dă .Însă CAZIMIR nu s-a purtat cu mine, ca și LEONARD. Vreau să-l ajut. TE ROG,DĂ-MI VOIE.
-Oare cum il poti ajuta tu? Eu de ce nu știu nimic?
-Nu te supăra imediat! Îți voi spune,dacă îmi dai voie.
-Este un santaj. Eu să te las, după vei fi sinceră cu mine. NU PREA E CORECT.
-Are legătură cu LEONARD. Vrea să se răzbune pe acesta.
-CAZIMIR? ÎL URASTE PE LEONARD?
-Da, nu e nimic altceva între noi.Nu trebuie să crezi că te trădez!TE ROG SĂ NU CREZI ASTA VREODATĂ. EU TE IUBESC EUSEBIU!
CITEȘTI
Știe oare inima?
Storie d'amoreDouă prietene : una dintre ele a refuzat să-și asculte inima, știe că a pierdut și tot vrea să caute un el, ALT EL cu care să-și vadă de viață pană cand o să plece din această lume, cealaltă nu a cunoscut vreodată pierderea unei persoane dragi( adic...