După un an
Leonard a ajuns în închisoare.Nu știa cand avea să iasă, poate avea să-și piardă viața acolo.Nu știa nimic de LIVIU, doar la el se gandea. Se considera vinovat. Cazimir i-o făcuse. Îi reușise planul. Nu mai avea mult și considera că își pierde mintile:
-Nu mai pot! Unde e LIVIU? Vreau la LIVIU, vă rog!
** Eusebiu și Cara au plecat într-un loc potrivit pentru aceștia. Iubirea lor trebuia să continue în ciuda a tot,alături de familia lui EUSEBIU. Cara a avut mai tarziu doi copii cu EUSEBIU. O fetiță și un băiețel. Cara nu a pierit. A luptat.Pentru EUSEBIU, pentru iubire.
***Elvira a plecat dintre cei vii. Cara nu a putut să o vadă, era în spital atunci. Doar Eusebiu a fost langă ea, în ultimele clipe. I-a cerut să-i ofere din partea lor inelul. A zis că este împăcată și a vrut să fie văzută de un preot mai înainte. Pe langă Eusebiu, Cazimir a trecut pe la ea. Cu ajutorul lui EUSEBIU. Pentru că și el era rănit, dar a vrut să-și ia la revedere. I-a spus că este fiul lui SEBASTIAN, că este copilul lui cu altă femeie și ELVIRA l-a prins de mană delicat:
„Ai sufletul tatălui tău,nu? Te rog nu-l răni și tu. L-am rănit eu destul. Ne vede, eu așa simt. "
Cazimir a fost răvăsit de vorbele ei. Elvira într-un ultim moment, a spus că-i lasa lui conducerea. L-a preferat pe CAZIMIR, să preia mai departe controlul. Dar nu a durat mult. Cazimir nu a fost priceput, nu a avut răbdare și nici timp . S-a ales praful de ceea ce s-au străduit cei doi(Elvira și Sebastian, tatal lui) să pătreze:
„Din cauza mea. Nu sunt nevinovat. E PEDEAPSA MEA, CRED. "
A gandit Cazimir atunci.
Și nu se înșela.
Se mai gandea din cand în cand la CARA. A întalnit pe altcineva în locul ei.Își dorea să fie iubit, să iubească și să încerce să fie CAZIMIR, nu cel pus pe răzbunare.
Într-o zi, l-a vizitat pe LEONARD în închisoare. Cand a fost recunoscut de LEONARD, a crezut că nu mai judecă bietul de el, deloc:
„LIVIU! UNDE ESTE? CUM SE SIMTE? E BINE? "
A fost întrebat de LEONARD și Cazimir a ridicat din umeri:
„Liviu nu mai e. Liviu e mort. DIN CAUZA TA . A PLĂTIT CU VIAȚA PENTRU CĂ TE-A IUBIT. "
Atat i-a trebuit lui LEONARD. A făcut alte crize. A fost luat pe sus de acolo.
Dar Liviu nu murise.Liviu era încă în spital.Nimeni nu știa cand avea să deschida ochii. Era slab, nu avea de ce să lupte. Ar fi dorit să-l mai vadă o dată pe LEONARD, însă nu putea. Leonard era departe de el și trebuia să scape de moarte, ca să-l întalnească.
Pană și-a revenit LIVIU,Leonard a pierdut lupta. A murit în închisoare, s-a auzit peste tot. Cand LIVIU a ajuns, era prea tarziu. Leonard nu putea să-l vadă.Leonard nu știa că LIVIU era acolo, pentru el :
„Leonard, nu puteai să mai stai puțin? De ce pleci, atat de repede? Eu ce fac fără tine? Am venit sunt aici! Nu poți să faci asta . TE ROG NU MĂ LĂSA !"
L-a luat în brate pe LEONARD, însă era rece.Nu simtea mare lucru. Avea lacrimi pe chip.Abia putea să mai vadă bine:
„Nu, nu pleci!Nu am apucat să vorbim. Nu am făcut nimic impreună. Te rog!"
A fost luat de ceilalti de langă LEONARD.Înainte să facă vreo nebunie.
Dar Liviu nu a renuntat la viață.Îl pierduse pe LEONARD,era singur, însă nu a ales să-și facă rău. A continuat să trăiască, se străduia să fie ca înainte. ÎNSĂ DUPĂ MOARTEA LUI, NIMIC NU-L MAI PUTEA AJUTA.
Pe scurt:
Elvira poate, așa cum dorise,îl întalnise pe SEBASTIAN.
Cazimir, fiul lui Sebastian, desi a rămas în viață, nu a putut să fie fericit. A încercat. Însă nu putea fără cineva apropiat. ȘI CARA NU ERA CU EL. A trăit chinuindu-se, avea senzatia că LEONARD încă radea de el, de acolo, de undeva.
Leonard a vrut pană în ultima clipă, să-l vadă pe LIVIU. În final, el a fost văzut de Liviu, însă cand murise. Dorinta i-a fost ascultată, oare conta pentru el?
Liviu a ajuns chiar bătran. Unul singur și lipsit de căldura unor oameni dragi. Față de trecutul lui, pană să-l întalnească pe Leonard și după, nu mai era la fel. LIVIU SE SCHIMBASE. Îi era dor de Leonard.Avea nevoie de cineva. DAR NU AVEA LA CINE SĂ CAUTE ALINARE. A trăit cu povara. Și-a zis că a ajuns precum ELVIRA. A înteles-o mai bine pe ELVIRA, poate chiar merita asta. Era în situația ei și era speriat, că devine ca ea.
Iar CARA și EUSEBIU, înainte să sufere din cauza mediului, au plecat. Spre o viață mai bună. Au devenit părinti. Au rămas împreună. Și-au trăit iubirea. Însă nu fără greutăti. Cara i-a cunoscut fratii lui EUSEBIU. AVEA DOI. PLUS O SORĂ, PLECATĂ. A fost primită în familie cu bratele deschise.
Vă rog să tratati povestea ca atare, știu că nu este un final fericit, dar nu puteam să termin fără anumite învătaturi ce se pot desprinde din poveste.Să facem bine în viață, să nu ne gandim doar la noi, să avem răbdare și să ne străduim să îmbunătățim ceva la noi în fiecare zi! Pentru a atinge un nivel, e nevoie de muncă. E nevoie să ne privim pe noi, să aruncam o privire în interiorul nostru și să vedem situatia.
Vă mulțumesc!
CITEȘTI
Știe oare inima?
RomanceDouă prietene : una dintre ele a refuzat să-și asculte inima, știe că a pierdut și tot vrea să caute un el, ALT EL cu care să-și vadă de viață pană cand o să plece din această lume, cealaltă nu a cunoscut vreodată pierderea unei persoane dragi( adic...