Elkéstem!

706 12 1
                                    

7:10-kor megszólalt az ébresztőm az ágy melletti kisasztalon.
Megkezdődik egy újabb tanév.
Kikászálódtam az ágyból elmentem a szekrényemhez, és kiválasztottam a ruhámat. Elegánsnak, és csinosnak akartam tünni, mert hallottam, hogy jönnek új diákok.

 Elegánsnak, és csinosnak akartam tünni, mert hallottam, hogy jönnek új diákok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szeptember első napján esett az eső.
Elmentem a fürdőbe, megmosakodtam, megcsináltam a natúr sminkemet, és lementem a konyhába.
- Jó reggelt. - puszilt meg anya.
- Szia, Liv. - így szokott becézni, Jordan.
- Sziasztok. - elvettem a becsomagolt reggelimet, és elraktam a táskámba.
- Megyünk? Mert, hát sokat szórakoztál, ezért késésben vagyunk.
- Jól van. Csak nyugi. - csitítgattam.
- Mindent elraktatok? - fordult felénk anyu.
- Igen. Asszem. Megnézem. - ezzel felszaladtam a szobámba körülnézni, de mindent betettem.
- Liz? Gyere már! 5 percünk van. - kiabálta Jo.
- Okés, mindenem megvan. - felkaptam a táskámat.
- Sziasztok. Legyen jó napotok! - küldött puszikat anya.
- Beszállnál már? - idegeskedett a bátyám.
- Igen szállok már.
5 perc alatt odaértünk, amire becsöngettek. Tudtam, hogy az első napomon el fogok késni.
- Most miattad késtünk! - mutattot rám Jor.
Futottunk be az iskolába, vagyis a börtönbe.
Kopogtam az ajtón.
- Elnézést a késésért! - nyitottam be.
- Első napon késni Miss Lopez, nagy hiba. - tolta feljebb a szemüvegét a tanárnő.
- Elnézést. - ültem le Tiffany mellé, aki csak kuncogott.
- Akkor az új osztálytársatokat fogom bemutatni. - nézett a legháccsó padba.
- Fáradj ki, kérlek. - tessékelte.
A srác izmos, elég kigyúrt, barnahajú volt.
- Sziasztok. Justin Hill vagyok. Most nyáron költöztünk ide. - ezzel befejezte és leült. Durcás kedvében volt. Feltette a lábát az asztalra.
- Legyen szíves, Mr. Hill tegye le a lábát! - nézett mindenki hátra, de engem nem érdekelt.
Az órák unalmasan teltek. Azt vettük észre, hogy az utolsó óráról is kicsengettek.
Mindenki futott ki a teremből, csak Justin maradt bent. Amikor én mentem volna ki, a tanárnő megfogta a kezemet, és visszahúzott.
- Miss Lopez, kérem ne forduljon elő többet, hogy késik! - nézett a szemembe.
- Nem fog, ígérem. - esküdtem.
- Mi a kifogása? - pakolta a cuccát.
- Hát... a hajammal voltam elfoglalva, de közben elszaladt az idő. - mondtam.
- Ezt most elnézem, de a következőt nem fogom. - mutatott rám.
- Nem fog többet előfordulni.
Kiment a teremből.
Megfogtam a fejemet, és csak égtem, hogy hogyan késhet el valaki az első napról.
- Hey. Minden oké? - szólított meg az új fiú.
- Igen. Csak nem gondoltam volna, hogy első nap a suliban elkések.
Bólogatott.
Lementem az udvarra, ahol Tiff és Jordan vártak.
- Nem elég, hogy reggel miattad késtünk el, de most is rád várok! - indult meg a kocsi felé.
- Szia, Tiff. Majd holnap. - intettem neki.
- Szia. Holnap ne késs el! - vigyorgott.
Hazafelé tartottunk Jorral.

Csak Te!Where stories live. Discover now