Kutyusok

187 8 4
                                    

Az ajtót nyitva hagytuk, ahogy kérték. Asher leült az ágyra, én meg kerestem valami ruhát a menhelyre. Azt hiszem Démont is viszem.
- Szóval, nem akarsz mesélni? - keresi a tekintetem. Nem olyan nagy szám ez az egész.
- Oké...... - és elmeséltem mindent az elejétől a végéig. Közben rájöttem, hogy egy kicsit könnyű haragú vagyok, szóval muszály lesz változtatnom.
Ő csak bólintott.
- Ezen összeveszni... - kereste a szavakat. - elég gyerekes. - neveti el magát. Gyerekes? Jó, nem fogok hisztizni meg semmi.
- Szerintem komoly, de ez van. - vonom meg a vállamat.
Kerestem a rucit, és sikerrel is jártam.

A hajamat valahogyan meg kellene csinálnom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A hajamat valahogyan meg kellene csinálnom.
- Baby, én megyek! - jön oda Asher.
- Jó, de meddig tart a kosár valamitek?
- Kosár edzés, és 4-ig. - javít ki.
- Akkor, ha időben végzek, beugrok, megnézni titeket. - találom ki ezt a csodás ötletet. As, csak elmosolyodik.
Megcsókol, a puha ajka hozzáér az enyémhez. Megfogja a derekamat, amitől kiborsózik a testem. Imádom az érintését!
Lekisérem, és elköszön a szüleimtől. Dudál még egyet, és elhajt.
- Anya, be tudod fonni a hajamat? - kiabálom, mert nem tudom, hogy hol van. De aztán a pincéből meghallom a hangját.
- Itt vagyok lent! Mindjárt megyek! - kiabálja vissza.
Beülök a nappaliba, apa mellé. Ő nyugalmi állapotban nézi a Mónika show-t. Ezen a műsoron nagyon sokat szoktunk nevetni. De ezek már csak ismétlések.
- Mi volt itthon, amíg távol voltunk? - fordul felém, apa.
- Hát... semmi különös. - nem fogom elmondani a buli részleteit.
- Mi volt a buliban? - kapcsolja el a műsort. Na.... ezt nem akartam megválaszolni.
- Hát.. szerintem tudtok mindent. - gyorsan terelnem kellene. Nem akarok kihalgatást, mert mindig ez van.
- Ez igaz. - érzem a levegőben a feszültséget. - Tudtad, hogy Logan a rendőrősnél van? - meg sem várva a válaszomat folytatja. - Drogot találtak nála, és az összes fiatalt, aki ott volt a buliban, attól drogtesztet fognak venni! - szigorúan néz rám, mintha az én hibám lenne.
- Apa, én nem szívtam! Ez tuti! - halál komolyan beszélek. Soha nem próbálnám ki azt a cuccot.
- Nem baj, akkor is megyünk! - ezzel le is zárta a beszélgetést.
Én gyorsan kimegyek a konyhába, mert nem leszek apával egy légtérbe.
- Anya! - kiabálom. El fogok késni.
- Jövök! - lép elő. Becsúkja az ajtót, és odasétál hozzám.
- Be tudnád fonni a hajam? Francia fonásba. Légyszi! - fordulok neki háttal. Hátra hajtom a fejemet, hogy felül eltudja kezdeni.
- Auu! - hisztizek. Úgy meghúzta a hajam, hogy azt hittem bepisilek.
- Te neked csomós a hajad. - nevet ki.
- Nem is az! - elmosolyodom. Szeretem azt hallgatni, amikor anya nevet.
- Jaj, Olivia! - sóhajt egyet.
- Mondjad! - nevetek fel. A sóhajtását is olyan jó hallani, nagyon vicces.
- Asher, olyan helyes fiú, és kedves, törődő! - mondja, kedvesen. De jó, hogy bírja a pasimat!
- Igen, anya. Tudom! - mosolyodom el. Vagyis egy jó nagy mosoly terül szét az arcomon.

Gyorsan végzett anya a hajammal, szóval gyors felkaptam a tornazsákomat. Tettem bele piát, meg kaját. Démont meg kell keresnem!
- Dédé! Gyere! - hívom. Egy sprintelő nyúlra hasonlított, amikor felbukkant.
Rácsatoltam a pórázt, és elköszöntem anyuéktól.
- Ne vigyelek el? - kérdi anya.
- Nem kell, köszi. - nyitom ki a bejáratiajtót.
- Négyre legyél itthon! - kiabálja utánnam, apa. Ki más!
Bepattantunk az én drágaságomba. Démont is becsatoltam. Beinditottam a motort, és kijártam a garázsból.

Leparkoltam egy szabad helyre, mert mondhatni, hogy voltak emberek. Kiszálltunk, és gyors megcsörgettem Tiffet. Nem szeretek bármilyen járműben vezetve telózni. Olyan veszélyes! Az autómnak dőlve vártam, hogy felvegye. Második csengésre fel is vette, és beleszólt.
- Liv! A Földön vagy még, vagy átmentél a Marsra, mert semmi hírt nem hallottam rólad, és kezdtem aggódni. Igaz beszéltem a drága pasiddal, aki mondta, hogy ne aggódjak!? - mondta el egy szuszra.
- Itt vagyok a menhelyen. Hallottad a hírt? - kérdezem.
- Milyen hírt? - tényleg nem tud semmit.
- Drogtesztet kell adnunk a rendőröknek. Logan meg az őrsön van. - mondom ki hadarva.
- Ne hadarj már! - szid le. Ja, igen utállja ha hadarok. - Drogtesztet kell adnunk? Ki találta ki ezt a baromságot? - semmi meglepődöttség sincs a hangjában.
- Igen. Remélem, te nem szívtál! - indulok meg az épüket felé. Elég hideg van, nem akarok megfázni. Meg Démire sem adtam ruhát. Én hülye!
- Én nem, inkább te! - neveti el magát. Én csak megforgatom a szemeimet.
- 4 órakor ott vagyok az őrsön, mert apa ragaszkodik a teszthez. - kinyitom az ajtót. Bemegyünk, és észreveszem Noaht. Még mindig itt van? Intek neki egyet.
- Minek? - nyavajog.
- Azért, mert lehet, hogy szívtál! - egy kicsit hangosan mondtam, ezért Noah fel is figyelt.
- Rendi, ott tali. Pussza! - ordítja bele a telefonba.
Kinyomom a hívást, és zsebre vágon a telefont.
Démonról lekapcsolom a pórázt. Odasétálok az álló fiúhoz.
- Hali. - nézek fel rá.
- Szóval szívtatok? - felhúzza a szemöldökét.
- Te vagy az apám,de biztos nem, mert nem úgy nézel ki? - kicsit flegmáskodom. Megszokhatták tőlem az emberek.
- Nem. Isten ments! Hisztérikának soha nem lennék az apja! - neveti ep magát. Hisztérika?
- Nem vagyok hisztérika! Csak téged ne érdekeljen az én dolgom. - körbenézek a váróteremben. Senki sehol, csak... ez az idegesítő alak.
- Te tényleg szívtál valamit! Engem nem érdekelnek a dolgaid. - ez most komolyan beleüti az orrát az én személyes légterembe.
- Nem szívtam! - kiabálom le a fejét.
- Ki szívott? - hallom meg Mia hangját. Kilép a púlt mögül, mert az előbb oda tette le a papírokat.
- Senki nem csinált semmit! - mondom védekezően.
- Tuti? - néz ránk szúrós szemmel.
- Tuti, biztos. - jelentem ki.
Mia megölelt, éd odaállt mellém.
- Mia, én csak négyig tudok maradni! Ha nem baj! - teszem hozzá. Tovább akarok maradni!
- Igen, tudok róla, mert apukád telefonált, hogy drogtesztet kell adnod. - na és elmondta Noah előtt. Meg apa miért intézkedik? Valamit tett az agyával ez az utazás. Túl sokat volt napon.
- Na drogoztál? - nevet ki Noah. Ebbe nincs semmi nevetséges.
- Nem! De hagyjál! - mutatok rá. Elindulok a kutyák felé. Démi éppen játszik az egyik kutyajátékkal. Benyitottam a kutyusokhoz. Annyi aranyos fej bukkant elő, és nézett rám.
Megnéztem a táblát, ami a falra volt felszögelve. Itt van kiírva, hogy ki melyik kutyust sétáltatja. Én Stacey-t, Buksi-t, Kakaó-t, Rambo-t ciszem sétálni. Meg megetetem az összes állatot.
Odamentem az első kutyához. Stacey farkcsóválva üdvözölt. Én rákapcsoltam a pórázt, és megindultunk a fedett terem felé.
- Mizujs, nagylány? - vakargatom meg a fejét. Olyan kis puha bundája van. Megzabálom! Legszívesebben hazavinnék minden kutyát, de apa alig engedte meg Démont is. Kikönyörögtem a belemet. De megérte! Dédé minden napomat szebbé teszi! Imádom!❤❤

Csak Te!Where stories live. Discover now