A "nagy" tanulás közepette összeültünk együtt matekozásni. Nem értettem először, de Asher valahogyan elmagyarázta, és csodák csodájára megértettem. Aztán egy olyan másfél óra után végeztünk az első részel. Anyuék haza indultak, hogy megcsinálják a vacsorát, mire As jön hozzánk. Mondtam, hogy menjünk étterembe, de apa lehurrogott, hogy "nem mert ott nagy a hangzavar, és nem lenne estére helyünk." Ebben igaza is volt. Előre le kellett volna foglalni.
Most a csajokkal dumálunk.
- Akkor bemegyek a tesztre, de a bálba nem megyek el, mert nézzetek rám. Úgy nézek ki, mint valami rongy. - sorolja Carla. Smink nélkül is szép, de ő ezt nem látja.
- A teszt után mindenki hazamehet, szóval mehetünk hozzám, és utánna nálam alszotok vagy otthon akartok elkészülni szombatra? - Tiffany már előre eltervezett mindent.
- Én elmegyek délelőtt manikűröshöz, utánna meg fodrászhoz. De jöhettek velem. - mondom a programjaim. Még kérek időpontot, de már hetekkel ezelőtt mondtam a fodrászomnak, és a körmösömnek, hogy erre a napra hagyjon nekem helyet.
- De aludhatunk nálatok, és akkor reggel majd hazamegyünk. De titeket ki hívott el? - szólal meg Betty is.
Megrázzuk a fejünket. Még ezen a héten bárki meghívhat minket.
- Ha nem hívnak meg minket, akkor megyünk együtt. De Asher tuti Oliviat hívja.- mondja Titi. Hát, nagyon remélem, hogy Asher elhív, és velem akar menni.
- Igen. Szóval nem kell csüggednünk. De szerintem elfognak minket hívni. - elgondolkodik Betty, hogy kik a lehetséges pasik, akikkel majd megyünk. Jordan ül le mellém az ágyra.
- Sziasztok csajok. Miről folyik a pletyka? - kíváncsiskodik a bátyám. Menő sport ruhába, ami kiemeli az izomtömeget a karján.
- Ja, te kit viszel a bálba? - boxolok bele a vállába.
- Szerinted? Hugi, ne legyél már ilyen hülye! Ariaval megyek. - egy kicsit pipa lett rám. Ez egy normális kérdés volt.
- Egyértelmű! - forgatja meg a szemét Carla. Asszem egy kicsit bele van zúgva a tesómba.
- Azért, visszafoghatod magad, velem szemben. - mutatok rá. A böhöm nagy körmömmel.
- Te mindig ilyen paraszt vagy mindnekivel? Ja erre csak az a válasz, hogy igen. - horkanik fel J.
- Nem vagyok paraszt, csak azokkal, akik megérdemlik. - vállat rántok. Ez igaz is. Ha bunkók velem, és nem tisztelnek, akkor én se tisztelem őket, és leépítem azokat.
- Veled nem lehet beszélgetni. - és ezzel felkelt, és a fiúkhoz csatlakozott. Carla csúnyán rámmeredt.
- Bocs. - forgatom meg a szemeimet.
A csajok csöndben ültek tovább. Nem szólaltunk meg, és nem is néztünk egymásra. Én elővettem a telefonomat, és végigpörgettem az instát. Nem volt semmi különös. Utánna megnéztem a snapchat értesítéseket. Pár barátom küldött képet. Amúgy semmi különös nem volt.Lassan 5 óra lesz. Anya közben üzent, hogy 7-re mehetnénk vacsizni. Mondtuk, hogy jó, ezért majd 6 körül hazamegyünk átöltözni, fürdeni. Már nagyon kéne egy forró kád víz. Hajat is kéne mosnom, igaz még a bál előtt megmosom.
Asher ül le mellém az egyik kanapéra. Megfogta a combomat, és a lábaira tette. Aztán a kezeinket kulcsolta össze. Annyira, de annyira jó volt érezni az illatát, a puha tenyerét. Ez egy romantikus pillanat.
- Min gondolkozol, kicsim? - pillant rám As. Belenézek a szép kék szemeibe, amiben legszívesebben elmerülnék.
- Hát.... kettőnkön. - bököm ki. Ez a téma mindig szép, és néhány rossz emléket tör fel bennem. Nem is értem miért töprengek ezen, hiszen csodás életem van, és egy helyes, macsó pasim, a barátaim, családom.
- Pfu, ennyire rossz párt alkotunk? - mondja egy kicsit meglepve. De ahogy rámnéz, úgy egy halvány mosoly jelenik meg az arcán. - Tudod, én szerintem nagyon jól el vagyunk. De ha te nem így érzed, akkor.... - folytatta volna, és nem tudtam, hogy mit akar mondani, de inkább közbeszóltam. Igen, sokszor szólok közbe, mert azt nem tudom, hogy miért, de valahogyan jön magától.
- Asher! Én egyetértek veled. Tökre jól megvagyunk, csak elgondolkoztam. - közbevágtam. Ő csak az arcomat fürkészte, és a kezemet simogatta. Mit ne mondjak, nagyon jól ért a lányokhoz. Ezt meg kell hagyni.
- De ha elgondolkozol, akkor valami nem jó. - keresi azt a pontot, hogy elmondjam neki a gondolatomat.
- Csak a vacsin járt az agyam. Mert nem akarom, hogy valami kínos helyzetbe hozzanak a szüleim. - mondom el neki. Ezen rágódok már egy ideje. Asher felnevetett.
- Dehogy fognak, ha mégis, akkor majd terelem a témát, vagy őszintén válaszolok nekik. - megnyugtató hangon terveli ki. Aki igazán le tud nyugtatni, az Asher. A hangja olyan mély, hogy kiráz tőle a hideg. Jó értelemben.
- Oké, ha te mondod. - elmosolyodom. Közelebb hajolok a barátomhoz, és már majdnem az ajkaira suttogom. - Nem alszol ma velem? - megvárom a válaszát. Ő csak a kezei közé fogja az arcomat, és ugyan úgy suttogni kezd.
- Ha nagyon szeretnéd. - tart egy kis szünetet. - De csak akkor, ha nem rugdosol le az ágyról. - a mutatóujjával megböki aranyosan az orrom hegyét. Nevetve megfogom a kezét.
- Nem is szoktalak rugdosni. Ezt nem tudom, mikor álmodtad. - rázom a fejemet. Sok mindent csinálok alváskor. Ritkán beszélek álmomban, amikor Asher ölében aludtam elméletileg beletérdeltem a nemi szervébe. Ami lehet nem is történt meg.
- Dehogy álmodtam. A fekete Calvin Clein-es alsógatyámban, amikor melletted aludtam valamikor. Tisztán emlékszem rá. - nevetgél, mintha élvezné a helyzetet, hogy szivathat.
- Jól van, akkor csak élj ebben a tudatban. - veregetem meg a vállát. Előveszem a telefonomat a zsebemből. Megnézem az időt. 17:26 van.
Nem akarok hazamenni vacsizni, de megigértem anyunak, hogy ott leszek, és a legjobb formámat hozom.
- Nem kéne hazamennünk? Már fél 6 van. - kérdezgetem. Ő bólintott, és felpattant a kanapéról. Összeszedtük a cuccainkat.
YOU ARE READING
Csak Te!
RomanceEz a könyv Olivia Lopezról szól. Az ő életét mutattja be. Az első igaz szerelmét. Igazi barátokat. És sok jó zenét ismerhettek meg.