Milyen önző!

194 8 3
                                    

Arra ébredek, hogy valakik beszélgetnek. Ismerősek a hangok, de még kora van a hangfelismeréshez. Picit kinyitom a szememet, de nem látok így semmit. Teljesen felnézek az emberekre, akik körülállják az ágyat. Felébredt?
- Carla! Ébren van? - pattanok fel hirtelen. Felém fordulnak, én ledobom magamról a plédet. Hogyan került rám?
- Jó reggelt! - köszön Carla. Fekszik, és csak néz rám.
- Jéé, szia. Jól érzed magad? Fáj valamid? - teszem fel egyszerre ezt a sok kérdést. Kicsit túl pörögtem.
- Jól vagyok, csak fáj a fejem. - fogja meg az említett testrészét.
- Carla, nem is tudod mennyire aggódtam érted! - megyek oda mellé.
- Tudom! A többiek mindent elmondtak, hogy beütöttél, annak a parasztnak stb. - fogja meg a kezemet. Most már egy kicsit melegebb.
- Megérdemelte! De ha még egyszer látom, vagy hallok róla, akkor már a megölési tervet fogom előkészíteni! - mondom tiszta komolyan.
- Liv! Higgadj le! Akkor börtönbe mennél, te bolond. - szórítja meg a vállamat Spenc.
- És? - vonom meg a vállamat. Nem kell félteni! Sok pasi azt hiszi, hogy a lányok nem tudják magukat megvédeni, hát ebbe rohadt nagyot tévednek!
- Liv! Nyugi! - fújja ki a levegőt Henry.
- Te nekem ne nyugizzál! - mutatok rá. Kezdek ideges lenni. Töbször megfordult már a fejemben az, hogy elmenjek pszichológushoz, de ez olyan mintha dilis lennék. De nem vagyok az! Igaz a dühkitöréseimnél sokan azt a Livet látják, pedig nem olyan vagyok.
- Beszélhetnénk négyszemközt? - néz rám C. A többiek bólintanak, és becsúkják maguk után az ajtót. Látom a nagy ablakból, hogy leülnek a székekre. Carla felé fordulok, és leülök az ágya szélére.
- Mi bajod? - húzza fel a szemöldökét. Most ezt tényleg megkérdezte?
- Most komoly? Nem tudod? - nem várom meg a válaszát, egyből folytatom. - Az a baj, hogy szívtál! Szívtál, érted? Te! - mutatok rá. - Attól a Sátántól elfogadtad. Szerinted? Lehetett volna nagyobb bajod is! - egy kicsit feljebb emeltem a hangomat.
- Lehetett volna nagyobb bajom is, igen, de nem lett! - emeli fel ő is a hangját.
- Most ne te legyél felháborodva! - rázom meg a fejem. Nem értem, hogy miért kellett ezt csinálnija! És kivel!
- Nem én vagyok, hanem te! - mutat rám. Megforgatja a szemét, és elnéz a másik irányba, hogy ne tudjon rám nézni. Szép!
- Igen. És még jó, hogy ideges vagyok! - felállok, és sétálni kezdek. Egy helybe ezt nem lehet bírni. - Nagyon aggódtam! De közben meg rohadt mérges vagyok rád! Miért voltál azzal a Sátánnal? - kérdőn nézek rá.
- Nem vagy az anyám, sem semkim, szóval nem fogom neked kitárni a lelkem! - vágja hozzám ezeket a szavakat.
- Nem vagyok senkid? Baszki Carla! A legjobb barátnőd vagyok! - itt most felment a pumpa.
- Tudod mit? Menj haza! Nem kell, hogy itt legyél, és fikázz folyamatosan! - mondja flegmán, és az ajtóra néz. Kidob? Itt voltam vele egész este, aggódtam érte, és most elküld! Basszus! Hogy lehet ilyen?
Megfogtam a cuccomat, és kicsaptam magam előtt az ajtót. A többiek felugrottak, de Asher jött utánnam.
- Hova mész? - kiabálja utánnam Henry.
- Liv!
- Ne már!
- Mi történt?
Ezeket hallom magam mögött. Asher még mindig mellettem jön. Gyors sétába megyek ki az épütelből. Mondom fogok egy taxit. De As megfogja a karomat.
- Haza akarok menni, szóval engedj el! - toporzékolok egy helyben. Az emberek hülyének néznek minket.
- Jó, hazaviszlek, csak ezt hagyd abba! Gyere! - húz maga után. A kocsija felé haladtunk. Gondolkodtam, hogy mit rontottam el, de semmit nem találtam oknak! Még jó, hogy aggódok érte, de ő túl önző.

A kocsiból kippattantam, ahogy tudtam, és berohantam a házba. Démon jött utánnam fel a szobámba. Ledőltem az ágyra, és csak néztem a plafont.
Én hülye nem zártam be az ajtót, ezért As be tudott jönni. Lefeküdt mellém, és hallgatott. Köszi! Legalább nem kezd el faggatni.
Negyed óra múlva, már egy kicsit kínos lett ez a nagy csönd.
- Kérsz valami kaját? - nézek Asherre. Ő egyenesen a szemembe néz. Ellazultam a kék szemeitől. Elveszek bennük.
- Nem. De.. - szakítom félbe. Nem akarok magyarázkodni.
- Nem, nem fogom elmondani, hogy mi történt! - ülök fel az ágyon. Törökülésbe helyezkedem.
- Tudod, nem kaptam reggeli csókot! - ül fel ő is. Velem szembe fordul, és megfogja a kezemet. Elkezd játszani vele, amin muszály elmosolyodnom.
- Bocsi, csak.... - nem tudom folytatni. Fogalmam sincs, hogy mi a kifogásom.
- Nem baj! Meg amúgy is.. - vonja meg a vállát. Szomorúnak tűnik.
- Hey, sajnálom! - fogom meg a két kezemmel az arcát. - De ha akarod, akkor most bepótolhatom. - egy halvány mosoly jelenik meg a szája szélén. Közel hajolok hozzá. Pár centi van a szánk között. Összeér az ajkunk. Csók csatába kezdtünk, és csak levegőt venni engedtük el egymást.
- Fred! Be kell mennünk a korházba! Jordannel beszéltem, és Oliviát is hívtam, de nem vette fel. - anya hangját hallom meg.
- Jól van. Bemegyünk, majd! - mondja apa. Ja, igen tegnap este hazaértek. Elfelejtettem! A telefonomat nem is néztem.
- As le kellene mennünk. - engedem el. Én nem akarok visszamenni a korházba, szóval elmegyek a menhelyre.
- Oké, de megígértem a srácoknak, hogy kosarazunk, szóval majd 2 óra körül elmegyek. - állunk fel.
- Én meg a menhelyre megyek. De először reggelizzünk valamit. - ránézek az órára. 11:59 van. Nem is reggel!
Lemegyünk a konyhába, ahol anya, és apa pakolnak ki a bevásárló szatyorból.
- Sziasztok. - ölelem meg anyát. Mondhatni már hiányoztak. Apától is kapok egy jó szoros ölelést.
- Sziasztok. Azt hittem a korházban vagytok. - néz ránk felváltva anya.
Asher kezet fog apuval.
- Hát... engem Carla kidobott. - megyek a kávéfőzőhöz. Innom kell egy kávét.
- Mi? - néznek rám mind a hárman kérdő tekintettel.
- Hosszú sztori. - adok nekik egy kamu mosolyt.
- Ugye, nem te csináltál valami hülyeséget? - néz rám apa, olyan tekintettel mintha félne a válaszomtól.
- Nem, csak Carla túl önző. - ez az igazság.
- De, jól van? - aggódik anya.
- Asszem. De én már nem megyek vissza a korházba, az tuti. - öntöm ki a kávét. - Kértek? - fordulok feléjük. Hát, nem is figyeltek rám, mivel Asherrel beszélgettek. Vagyis kifaggatták, hogy vigyázott-e rám stb. Apa már csak ilyen. Leülök a székre, és csak nézem, ahogy Asher bólogat, meg néha-néha rámnéz. Csak elmosolyodom.
- Apa! Megértett mindent, és vigyázott rám! - odamegyek As mellé, és belékarolok. - Mi fel megyünk. - húzom magammal.
- Rendben, de az ajtó legyen nyitva. - mutat ránk apa. Mindig ilyen. Szerintem tudjátok, hogy miért akarja ezt az "ajtó nyitva" ügyet. Tudom, hogy félt, de ez egy kicsit, nagyon sok.

Csak Te!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora