~ Asher ~
Kopogok.
- Bocs a késésért! - ülök le Jordan mellé.
- Mr. Street mi a kifogása? - jön közelebb a tanár. Rohadt jó! Valamit gyors kitalálok.
- Hát véletlenül elaludtam. - mindenki ezt mondja, de talán beveszi.
- Ezt most elnézem. - kacsint rám. Most ez nyomulni akart? Egy tanár? Na jó, biztos nem. De helyes vagyok, szóval lehet! Erre Liv azt mondaná, hogy " Nagy az egód, szóval vegyél vissza!"
- Te tényleg elaludtál? - gúnyol Jordan. Elkezd nevetni.
- Igen. - válaszolok szűkszavúan.
- Fiúk, csend legyen! - kiabálta le a fejünket.
Edward az osztály hülyegyereke, levette a polóját órán, és felállt a tanári asztalra.
- Ezt kapjátok ki! - kiabálja, és elkezdi rázni a........ na jó tudjátok milyét. Mi csak nevetünk. Ez a gyerek hülye, de van esze ahoz, hogyan akassza ki a tanárokat.
- Most azonnal szálljon le az asztalomról! - ordítja a tanár. Szerintem az egész suli hallotta.
Még mindig röhögtünk. Ez nagy volt!
Jordan megbökte a könyökömet, ezzel jelezve, hogy mi is szálljunk be a buliba.
- Buli van! - kiabálom el magam. Mindenki felpattan a lányokon kívül. Levesszük a polónkat, és felállunk az asztalra. Edward belekezd egy számba, és mi meg énekeljük vele.
Észre sem vettük, hogy a tanár kiment, csak arra lettünk figyelmessek, hogy az igazgatóval állnak az ajtóban.
- Elég! Az igazgatóiba! - kiabál ránk az igazgató. - Most! - mindannyian akik benne voltak a partiban leszállunk az asztalról, és kimegyünk a teremből. Lefele vesszük az irányt, az irodába. 15 fiú ment le. Egyedül a kettő stréber maradt fent a lányokkal. Végülis jó volt!
- Uraim, egy pillanat. - megy be az irodájába Mr. Philips. Mi leülünk a padra. Várunk!
- Ez nagy volt, skacok! - csapja össze a tenyerét Henry. Elkezdünk füttyögni.
- Hogy kiborult már! - röhögünk.Pár perc alatt végeztünk is. Egy szaktanárit adtak, meg 3 héten át minden második nap szemétszedés van a parkban. Ez szívás. Holnap kezdjük.
A többi óra hamar eltelt. Ott nem hülyültünk így, mint a kémián
Az utolsó óráról is kicsöngettek. Jordannel mentünk ki.
- Miért késtél ma? - érünk a kocsimhoz.
- Hát, Livvel voltam. - mondom egy kicsit idegesen. Nem ám itt nekem ugrik.
- Mi van? Mit csináltatok? - teszi fel a kérdéseket. Beletúrok a hajamba, és próbalok kinyögni valamit. De neki nem kéne hazudnom.
- Lefeküdtünk. De nyugi, vigyáztam rá! - próbálom nem felhúzni, még jobban.
- Öhm......... figyeltél rá, ugye? - kicsit hangosabban kezd el beszélni.
- Igen. Csak úgy csináltam, hogy neki jó legyen. - nézek az ajtó felé, pont most jön Liv.
- Haver, ha összetöröd a szívét, vagy bármi hülyeséget csinálsz vele, akkor megöllek! - mutat rám.
- Sziasztok. - öleli meg a bátyját. Basszus milyen jól néz ki, ma is!
- Szia. - csókol meg. Megőrülök!Jordan, azt mondta, hogy ő hazaviszi a hugát, mert beszélni akar vele. Én meg hazamentem a szüleimhez.
Este úgyis megyek deszkázni a srácokkal. Sok trükköt ismerek, és tudok is párat. Volt egy nagy esésem, amikor eltörött a csuklóm. Ez a hobbim, már 3 éve. Elég nehéz, de ha sokat gyakorolok, akkor egyre jobb leszek. Ez a cél! Néha bejárok kondizni. Igaz elég jól nézek ki, de mindenképpen kell még valami amivel le tudom vezeti az energiámat.
DU LIEST GERADE
Csak Te!
RomantikEz a könyv Olivia Lopezról szól. Az ő életét mutattja be. Az első igaz szerelmét. Igazi barátokat. És sok jó zenét ismerhettek meg.