Mi a baj?

238 6 3
                                    

- Hol lakik ez a csaj? - idegeskedett apa. Rohadt idegessek!

- Hát... azt nem tudom. - tényleg fogalmam sem volt. Apa is egyből rosszra gondol. Én is.
Apa káromkodott egy sort, és lenyugodott. Talán.
- Majd, felhívom. - ül le az ebédlőasztalhoz.
Anyával kivittük a vacsit. Megterítettünk. Anyával szemben leültem, és elkezdtünk enni. Anya mindig is jól főz, és most sem csalódtunk benne.
A szüleim beszélgettek, én meg hallgattam őket.

A szobámban ülök teli hassal. Tiffel irogattam, de mondom elmegyek fürdeni. Elköszöntünk.
A fürdőbe menet, Démon követett.
- Figyu, Cuncimókusom! Nem kell mindnehova követned, szóval, hogy békénhagyj egy kis időre, ezért megetetlek. - mehettem le megint. Kimertem D. táljába a kutyakaját, és tettem rá valami hús falatokat. A boltban azt mondták, hogy nagyon egészséges a kutyáknak. Megvettem, és azóta szép csillogó a szőre.
- Tessék, édes. - rakom le neki a tálját. - Jó étvágyat! - ezzel felmentem a fürdőbe, megengedtem a vízet.
Elég forró lett, de ez kellett nekem. Jól esett. Zenét halgattam, szerintem tudjátok, hogy miket. Rappet. Kedvencem.
Egyszer csak nyílik az ajtó........ - Démon. - nevetem fel. Kis édesen betipeg, és leül a kád mellé. Én meg simizem a buksiját.
- Na most fordulj el! Kimegyek. - persze nem értette meg. De nem baj.
Felvettem a pizsimet, ami egy rövidnadrágból, és egy trikóból állt.
Lehuppantam az ágyra, és elővettem a törikönyvemet, mert lehet, hogy holnap én felelek.
- Gyere! - paskolom meg mellettem a helyet, hogy Démon feljöjjön. Rögtön vette az adást. Lefeküdt mellém. Betakartam.
A telómra néztem.
- Szia, baby. Holnap nem leszek suliban, de ha akarod elviszlek. - írta As.
- Szia. Nem, nem kell elvinned. Miért nem leszel? - elküldtem.
- Az egyik haverom, hozzánk költözik, aztán segítek neki elhozni a cuccait. Hiányozni fogsz!❤ - de édes.
- Jól van. Te is.❤ Milyen jó fiú lett hirtelen belőled!😂- csak nevettem.
- Eddig is az voltam, csak sokszor elveszed az eszem. 😘
- Szóval az én hibám, ha néha perverz vagy? - mosolyogtam a telefonba.
- Igen. A te hibád. Kell ilyen sexynek lenned!😂😍 -  nem normál.
Csöngettek.
- Megyek, mert csöngettek. Ezt még megbeszéljük.❤😘
Siettem le, gyorsan oda is értem.
Nyitottam ajtót.
- Szia. - ölelt meg Spenc.
- Halika. Gyere! - beljebb engedtem. Teljesen elfelejtettem, hogy itt alszik. Démon a nyakába ugrott.
- Szia, Dédé. Milyen nagy vagy! - dícséri S. Szeretik egymást. Démont is családtagnak látja, ahogy én is.
A szobámba mentünk. Furcsálltam, hogy anyáékkal nem taliztunk.
- Anyukádék? - kérdi Spenc. Leteszi a cuccát, a forgós székemre.
- Nem tudom. Valahol biztos idegeskednek. - ez szerintem így is lehet.
- Csak nem felidegesítetted őket? - neveti el magát.
- Nem én, hanem Jordan. - fekszek be az ágyamba. Spenc követi a példámat.
- Akkor elég idegessek lehetnek. - levette az gatyáját, meg a polóját. Felémfordul, és a kezével megtámasztja a fejét.
- Hát, ja. - tartok egy kis szünetet. - Ha lehet ezt hanyagoljuk. - néztem a szemeibe. - Nem mész fürdeni?
- Majd reggel. - terült el.
- Spenc? - erre felkapja a fejét, és rámnéz. - Mi a baj? - kérdezem, halál komolyan.
- Semmi. - vágja rá. De én már nagyon jól ismerem, szóval hazudik.
- Spencer! Ismerlek! - egy kicsit kezdek begurulni.
- Haggyjuk! - ezzel elfordul, nekem háttal. Démi közbe közénk feküdt.
-  Oké. - elmentem fogatmosni. Rosszul esik, hogy nem mondja el, hogy mi bántja.
Lekapcsolom a lámpát, de még gyors írok Jordannek.
- Anyáék már teljesen ki vannak. Szóval ne csinálj semmi hülyeséget! Kérlek! - elküldtem neki. Nem tudom, hogy mikor fogja megnézni.
Spenc már szuszogott. Király! Démi meg engem nézett. Feléfordultam, és simiztem a füleit. A puha bundája elálmosított.

Csak Te!Where stories live. Discover now